Het 'help ik zoek'-topic

Oogschaduw werkt net zoals van dat haarkrijt, je kunt het er gewoon opwrijven vanuit het doosje of deppen met een kwast/sponsapplicator.
Maar dat is natuurlijk heel erg tijdelijk, wassen en het is weg, ik weet niet of je dat bedoelt?

1 like

Bedankt voor je reactie! :relaxed:
Nu hebben ze het helaas niet.

1 like

@veenmol Allebei bedankt voor het meedenken! Het is eigenlijk voor 1 avond voor een feestje met werk dus moet maandag er wel weer degelijk uit zien. Zelf heb ik lichtbruin/bruin haar dus je ziet niet snel kleur in mijn haar. Oogschaduw gebruik ik niet dus denk dat ik ga voor die crazy colors. Na hoeveel wasbeurt is dat er ongeveer uit?

Ongeveer 4 wasbeurten. Maar ik weet niet of dat je dat goed gaat zien op je bruine haar. Maar dat verkopen ze bij kapperswinkels, daar kunnen ze je wel verder helpen.

1 like

Ik zou voor 1 avond echt niet kiezen voor semi permanente haarverf. Over het algemeen is de kleur zoals je ‘m erin stopt er wel uit na een paar wasbeurten, maar er is best een grote kans dat je nog een tijd een gloed blijft zien. Dat spul is wel echt bedoeld om er eventjes mee rond te kunnen lopen en ik had vroeger genoeg vriendinnen die een dag lang met head en shoulders onder de douche hebben gestaan om het uit hun haar te krijgen :upside_down_face:

1 like

@veenmol ik ga er dan nog ene over nadenken. Ik vind het serieus bagger soms dat ik bruin haar heb :stuck_out_tongue:

Kun je niet iets met een pruik doen?

Ik heb zelf al best een bos haar en krijgt een pruik dan niet lekker erop. Heb besloten om toch te kijken voor crazy colors en dan te testen op een stukjes haar aan de achterkant.

Bij de Hema zag ik vandaag fuzzy truien in kleurtjes!

1 like

Nice!!! Dankjewel! Ik woon niet in NL maar zal de webshop in de gaten houden. :purple_heart:

Bij Oysho misschien?

Mocht je in een land wonen waar ze deze winkel hebben: ik zag er ook een blauwe met glitters bij de &otherstories (kan 'm niet vinden online maar hij was heel funky!)

1 like

Ja klopt inderdaad! Ben alle geuren met lychee al afgegaan maar niets ruikt zo lekker als deze helaas…

Wat dacht je van gekleurde extensions? Die je 1 avond erin kan doen

Had ik ook aan gedacht maar heb uiteindelijk colorista wash out in mijn haar gedaan en ondanks dat er alleen een gloed zichtbaar was, stond het wel mooi!

Kom net bij het Moco museum vandaan, en zag in de giftshop een poster van Harry en Meghan waarop Harry een button van de sex pistols draagt. Heb stom genoeg niet naar de kunstenaar gekeken… Wie o wie weet wie ik bedoel :star_struck:

Edit: gevonden!

Iemand enig idee waar deze stoelen te koop zijn of welk merk het is?

Help ik zoek een kort jasje/blazer liefst zwart, ik ben vrij klein en vind mijn figuur beter uitkomen als je mn kont/taille nog ziet van onder een jas. Alleen vind ik geen naar mijn smaak :worried:

Volgens mij is dat de Belloch Chair van Santa en Cole! Als je dat googled vind je ook wel webshops!

Misschien kun je er eentje kopen zonder rits en er zelf een ritsje inzetten?