Ik zoek een nep bontjas in mosgroen / legergroen en dan of een model tot de knie of in ieder geval over de heup. Ja lekker specifiek.
Wel bij de Stone een jas gezien tot de heup, met die kleuren.
Waar kan ik goede, stevige leggings kopen? Sportleggings mogen ook, maar liever niet. Ik zoek eerder gewoon voor alledaagse dingen.
Ik zoek nog steeds een cape met capuchon, iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Ik zoek zoiets als dit (maar zwart/donkerbruin/donkerblauw/groen is ook goed):
Edit: ik zoek een cape die helemaal dicht kan
Moet het met ruiten? Ik twijfel al twee jaar om deze te kopen, denk dat het er deze winter toch eens van gaat komen: https://www.etsy.com/nl/listing/480778519/wollen-jas-in-groene-cashmere-coat?ref=shop_home_active_19&pro=1&frs=1
Nee niet per se! Die is inderdaad erg mooi, maar ik wil liever een cape die helemaal dicht kan, anders heb ik het alsnog koud :"P Thanks in ieder geval, ik ga verder zoeken op Etsy
Is dit hetzelfde als een poncho? Of sla ik nu een modeflater?
Anders zou je ook eens kunnen zoeken op ‘poncho met capuchon’, maar misschien heb je dit dus allang gedaan
Hebben jullie tips voor fijne sokken die wat langer mee gaan? Kocht ze voorheen oa bij Hema, H&M maar meestal zijn de hielen snel door en dat vind ik zonde. Ik zoek gewoon standaard zwarte sokken, wil er ook best wat meer voor betalen.
Ik vind de sokken van C&A vaak lang meegaan. Wel even kijken of er niet te veel polyester in zit. vroeger had ik effen sokken van Bonnie Doon (met zo’n hondje op de verpakking), die gingen ook 100 jaar mee. Kocht ik bij v&d of zo’n speciale sokkenwinkel. Geen idee of ze nog steeds zo goed zijn!
Heeft iemand de tip voor een fijne pu leren zwarte jegging met kontzakken? Kan geen fijne vinden helaas
Ik zoek eek leren boekenlegger. Het liefste gewoon bruin-zwart. Iemand enig idee?
Goede tip! dankjewel!
Ik zoek webshops waar ze zilveren oorbellen verkopen in de stijl van anna+Nina. Weet iemand welke shop mooie en betaalbare sieraden heeft die ook lang mooi blijven?
Oona&Mae
Ik zoek een elektrisch deken (voor op de matras) voor een bed van 2 meter breed, iemand tips?
Weet iemand waar ik een soortgelijke trui in zo’n kleur kan vinden? (Deze is van &otherstories maar 130 euro )