Het 'help ik zoek'-topic

Dankje! Maar ik zoek eigenlijk echt precies hetzelfde ontwerp. :blush: (Alleen hoeft de ronde schijf niet gebogen te zijn)

Ik zoek deze foundation van Guerlain in Light.

Hij is uit het assortiment, dus kleine kans.

Welke maat zoek je?

1 like

Heb je al op ebay/amazon gekeken?

1 like

Ja. Amazon heeft het helaas niet: eBay wel maar alleen uit Amerika, en dan betaal je of veel verzendkosten of ze verzenden niet naar NL. Maar bedankt voor de tip!

1 like

De duitse amazon wel! https://www.amazon.de/dp/B00N4K43LU/ref=nav_custrec_signin?tag=beslist3-21&creative=22662&creativeASIN=B00N4K43LU&linkCode=df0&language=nl_NL&ascsubtag=a3b783f9-5724-42c9-996b-5f7fffd7fa0b&

1 like

Helaas tijdelijk niet op voorraad. Ga hem wel in de gaten houden, bedankt voor het meezoeken!

ik heb nog een nieuwe ongebruikte tube liggen. Mag je wel overnemen tegen een klein prijsje als je interesse hebt.

Ja heel graag! Ik stuur je een DM.

Ik zoek zo’n trui als deze. Plaatje is van vorig jaar dus chiquelle heeft 'm niet meer. Een beetje groenblauw/petrol. Iemand een idee? Heb ook vaak dat dingen op m’n beeldscherm wel die kleur lijken, maar dat ze in het echt toch donkergroen zijn.

20190907_195009

Sorry voor de onduidelijke foto’s maar is er iemand die weet waarvan deze laarzen zijn?

Josh V had ze aan in vlog 199. Dus ik hoopte dat ze van haar eigen merk waren maar die ze nu in de collectie heeft zijn anders dan deze.

1 like

Ik heb er vorige week een gekocht bij de h&m (online in de sale), ik heb er ook een outfitfoto van geplaatst in het wayrw-topic, voor als je de kleur wil zien haha. Hij heeft alleen geen col, maar wel van die enorme mouwen.

1 like

Van Isabel Marant :kissing_heart: Weet alleen niet of ze nog te koop zijn

Je bent geweldig, dankjewel!

Ik had al zo veel dure merken gegoogled maar kon ze niet vinden.
Ik had alleen de hak niet goed gezien en die vind ik nie mooi dus dat is weee een gelukje voor m’n portomonnee😂

1 like

Ah thanks, die komt wel in de buurt idd! Zal 'm ook eens bestellen. Maakt op zich niet uit dat ie geen col heeft.

1 like

Zoiets misschien? Wel iets anders zie ik

op made.com hebben ze bijna dezelfde lampen ! Anders waarschijnlijk ook wel bij westwing.com

1 like

Ik heb deze: https://www.costesfashion.com/nl-nl/vest-ballonmouwen-zwart-321983 en vind hem echt superfijn. Ongeveer tot op m’n knie (net erboven), geeft geen pluisjes af. Ik heb een maatje kleiner dan ik normaal draag, zodat ie iets meer aansluit.

1 like

Monki!

1 like

Thanks! :smiley: