Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb zelf goede ervaringen met:
Fashionology
Betty Bogaers
By Nouk
Monocrafft

Maar je zou ook kunnen kijken bij:
Bonbon boutique
Ivy & Liv
Riverstones
Eline Rosina
Moonloft
Catbird
By1Oak
The Boyscouts
Aurate NY
AEVA Amsterdam
Overload

Thanks a lot!

1 like

Ik ben op zoek naar dit soort sneakers, maar dan net iets minder lomp. Iemand ideeƫn?

Dit zijn trouwens de Celeste van Scotch&Soda.
Thanks!

Had het net in aankopen topic geplaatst; maar hier is misschien ook handig. Heeft iemand deze al bij de Primark gezien, en zo ja bij welk filiaal?

En anders misschien bij Asos?

1 like

Ik zoek leuke, grijze halfhoge laarsjes/booties, zonder (al te hoge) hak. Eerder stoer dan netjes, maar niet vol met gespen en kettingen en dat soort ongein. Kan nergens iets vinden (ja ik ben te kieskeurig) maar misschien heeft iemand nog een briljante tip?

Ik ben al een tijdje op zoek naar (middel)grote goudkleurige hoops die licht aanvoelen. De meeste oorringen die ik tegenkom zijn vaak net iets te zwaar als je ze draagt. Iemand een tip?

Degene die dit vindt, krijgt van mij een dikke zoenā€¦ 2 jaar geleden heb ik in Frankrijk in een boetiekje waar ze veel ZAG verkochten oorbellen gekocht. Zie het plaatje hieronder welke ik haas/zoek. Helaas ben ik ze kwijt geraakt omdat ze waarschijnlijk in mā€™n sjaal zijn blijven hangen. Ben er echt ziek van. Ik heb werkelijk geen ideeeeeee waar ik ze opnieuw zou kunnen kopen. Ze waren goud en heel dun. Onderin zat een plat driehoekje.

Add images

Of zoek je echt hangers?

Jaa, het zijn echt hangers! Ik denk een cm of 4/5?

Weet iemand waar ik ā€˜oudeā€™ oordopjes kan vinden? De nieuwe vormen blijven echt niet in mā€™n oor zittenā€¦

Ik zou zeggen Action maar daar heb je dan vast al gekeken?

1 like

Sennheiser verkoopt als het goed is ook platte oortjes.

1 like

Bij mij passen van die harde oortjes ook niet, ik gebruik altijd oortjes met zoā€™n siliconen stukje. Hebben ze van veel merken.

voorbeeld

1 like

Waar vind ik de beste basic dunne turtle nek truitjes voor een fijn prijsje?

Ik vind die van Vero Moda best fijn (ik smijt ze altijd per ongeluk in de droger maar ze blijven ook best goed!)

1 like

Ik ben vandaag even naar een andere Action gefietst en daar hadden ze ze inderdaad! Bedankt :slight_smile:
@Quinoa en @syntagma ook bedankt voor het meedenken :slight_smile:

2 likes

Ik zoek een compacte opvouwbare paraplu die tegen een stootje kan en dus niet omklapt bij harde wind!

2 likes

Hema!!

1 like

Ik zoek betaalbare nikkelvrije oorbellen! Iemand tips?