Het 'help ik zoek'-topic

afbeelding

Ik zoek deze leggings van een hele oude gymshark collectie! Misschien dat iemand hier deze heeft liggen en niet meer draagt :monkey:

Ik weet niet hoe uitgebreid je het zoekt of wilt, maar je zou ook een Xiaomi Mi Band kunnen kopen ik heb zelf de Band 2 en het is een heel simpel ding. Stappenteller, horloge en je kan geloof ik ook je telefoon er aan koppelen zodat je appjes door krijgt.

Nieuw is de band 2 max 25 euro

http://www.hopeforusveterans.com/nly-eve-women-padded-pleated-gown-form-fitting-design-long-sleeves-jfmixqz.html

Ik heb 'm hier wel in het geel gevonden, maar geen idee hoe betrouwbaar die site is

Ik vind die van m&s mode vaak fijn zitten

1 like

Ja die site is fake helaas. Ze hebben heel toevallig aaaalle maten van xs tot xxxl maar die bestaat niet eens haha

Ah zo flauw :frowning:

Ik zoek al even een mooie hoed, ik ben mega fan van dit merk maar ze zijn me net iets te duur;

Weet iemand waar ik zulke toffe hoeden kan vinden, maar dan het liefst < €60?

1 like

Wss een open deur maar de kringloop misschien? Ik heb er onlangs nog een hele mooie Stetson opgevist

Nelly en Asos hebben altijd mooie dingen. Ik zag deze laatst, zo mooi:
https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-midi-jurk-met-verlaagde-taille-in-bloemenprint/prd/12978090?CTARef=Saved+Items+Image

2 likes

Ik ga in oktober trouwen. We maken er voor nu niet iets groots van (alleen akte tekenen met kinderen en getuigen en dan volgend jaar oid een feest) maar ik vind het wel leuk om een leuk jurkje te kopen speciaal hiervoor. Ik zoek iets met een redelijk fitted pasvorm maar niet loeistrak, misschien iets met kant ofzo. Iemand recent iets moois gezien ergens?

Weet iemand waar deze trui van is?

Zelf een simpele zwarte hoed kopen en versieren?

Heron preston heet t merk

1 like
  • schrikt zich dood van prijs *

Thanks!

Late to the party, maar een chilly fles! Wel 25 euro voor een effen, maar meurt niet en houdt perfect koud of heet.

1 like

Ja i know wilde t er niet bij schrijven :sweat:

Ik zoek deze Nike M2K tekno in wit, maar kan ze nergens vinden… iemand die nog een goede sneaker webshop kent of toevallig deze onlangs ergens besteld heeft?

Oh leuk ik ga kijken, thanks voor de tip!

Ik ben op zoek naar zulke oorbellen:

Ik vind ze alleen via Ali, maar ben eigenlijk op zoek naar een winkel/webshop die zo’n soort oorbellen verkoopt. Ik weet niet wat de Nederlandse zoekterm is en heb al 100 dingen geprobeerd :P.

Zoek je precies hetzelfde ontwerp of iets in deze stijl? Dan kan je misschien bij & Other Stories kijken