Het 'help ik zoek'-topic

Oysho?

2 likes

Mag ik hier ook vragen naar niet-kledingstukken?
Ik ben op zoek naar zo’n soort kast, maar ik heb het idee dat zoiets heel Amerikaans is? Ik weet ook niet hoe het in het Nederlands heet. Ik zoek nu steeds naar “over the toilet storage”, maar dan vind ik dus geen Nederlandse sites. Als ik zoek naar “kast boven toilet” of “kast over toilet” dan vind ik voornamelijk kastjes en plankjes die je erboven kunt hangen, en ik ben dus juist op zoek naar een kast als hieronder. Misschien dat iemand hier wat weet dacht ik net ineens.

Misschien kan je kijken naar kasten boven wasmachines? Ik weet dat dat wat gebruikelijker is dan boven een wc. Heb bij ikea wel eens wat voorbij zien komen.

Ik was afgelopen dinsdag in de IKEA en daar hebben ze dit soort kasten wel!

Wat! Wat geweldig! :smiley: Ik ga toevallig vrijdag naar Ikea. Nu niet vergeten om mijn plee eerst goed op te meten. Zal je zien dat ik met een veel te grote of veel te kleine kast thuiskom.

@Planeet Is zo’n kast niet veel te diep? Dat ik dan helemaal gebogen op de wc moet zitten haha. Zie het al voor me. Volgens mij zijn die kasten vaak wel zo’n 40 cm diep, terwijl ik denk ik iets van 20 cm diep moet hebben.

2 likes

Hmm, ojah. Niet eens aan gedacht haha.

Je zou eens bij Otto op de website kunnen kijken, ben ze daar vorig jaar tegengekomen

1 like

‘Vroeger’ had zara veel leren jasjes die mensen in de winter binnen droegen volgens mij. Verder heb je natuurlijk goosecraft, maar daar heb je vast al gekeken? Ik heb daar laatst een jasje van gepast en die was niet geschikt voor binnen, dus weet ook niet of dat nou helemaal is wat je zoekt

1 like

Ik zoek zo’n tasje!

Ik ben op zoek naar een leuk jurkje voor mijn diploma uitreiking voor mijn hbo bachelor!
Heb zelf echt gewoon 0 ideeën over wat ik leuk vind of passend is.
Misschien goed om te weten dat ik maat M/38 heb en koperblond/blond haar heb.
Dus mocht er iemand een leuk jurkje hebben gezien of weten wat een goede kleur/model is, ik hoor het graag :smile: Ik sta open voor alles!

Ik heb vaak leuke jurkjes gevonden bij de Mango! Ook voor tijdens mijn uitreiking :slight_smile:

1 like

Ik zag net dit jurkje bij bed&breakfast. Het gaat om de linker, het zwarte jurkje met borduursels. Iemand enig idee waar die van is?

Ik zoek een tweedehands activity tracker.
Gewoon een simpel horloge met stappenteller en klok. Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven (30 max).
Dus iemand hier die misschien nog iets heeft liggen :D?

Deze zijn echt superfijn. Oerdegelijk!

1 like

Weet iemand waar ik een jurk zoals de gele rechts kan vinden?

1 like

@monkeyslut heeft volgens mij een glazen fles

Nee geen glas!

download

Hier een betere foto van de jurk die ik zoek, ook helaas met reverse image search niet te vinden… Op nelly etc ook niet helaas. Iemand dé tips?

Het is inderdaad deze. Geel zal wel van vorige collectie zijn, bummer. Thanks voor het meezoeken!