Thanks voor alle reacties over dat blaasje op mijn lip! Is gelukkig geen koortslip (geworden) en nu is het helemaal weg. Waarschijnlijk kwam het door de zon
Heeft iemand de tip voor een exzeem plekje in mijn oor.
Ik word echt kneiterlijp van die jeuk af en toe.
Ik heb hormoonzalf maar lijkt me niet helemaal de bedoeling dat ik dat in mijn oor ga smeren
Mag dat ook als het een klasse 4 crème?
Is dermovate die ik heb liggen
Ja daarom! Bel ik morgen even mijn HA op
@Krabsalade ik heb vanmorgen Gaviscon gekocht en moet zeggen dat het voor nu wel de scherpe randjes er van afhaalt! Het wachten tot de omeprazol werkt wordt zo in elk geval een stuk draaglijker. Bedankt voor de tip!
Ik had vorige week een schimmelinfectie. Had wel canesten gyno gekocht, maar uiteindelijk niks mee gedaan, omdat ik het elke avond vergat. Ik heb nu nergens meer last van. Heb ik nu kans dat het sneller terugkomt, aangezien ik het niet behandeld heb? Of dat het niet helemaal weg is?
Moet ik me zorgen maken? Ik had vanochtend 3 mega bizarre steken in m’n borst, linkerkant. En ik klapte er van dubbel en krampte een soort in elkaar. Na die 3 steken had ik nog wat druk op m’n borst en een lichte tinteling richting m’n linkerarm. Na 5-10 min was dit allemaal weggetrokken en voel me verder helemaal prima. Maar toch denk ik eraan nu ik wil gaan slapen.
Ah ik kan dus met een gerust hart (pun intended ) gaan slapen! Super fijn dat je zo snel antwoordde, heel lief!
Ik heb dat ook gedaan. Was echt zo gepiept Vond het altijd zo’n gedoe om het door een professional te laten weghalen dus yay voor dit topic
Klopt. Was een beetje bang omdat het wel heel toevallig is maar dan zet ik nog even door, thanks!
Nee juist 2 huisartsen ook. Ik dacht dat dit normaal was in een grote stad. Toen ik nog bij mijn ouders in het dorp woonde kon je de hele dag door bellen. Soms wel lastig, dan twijfel ik echt of ik niet gewoon op spoed moet drukken.
Ik ga morgenochtend op vakantie en heb nu een paar dagen een droog gevoel in mijn vagina wat een beetje vervelend aanvoelt. Het is nog niet echt brandend, maar wel een irritant gevoel. Alsof het een stuk rubber is van binnen. Wat zouden jullie doen? Iets bij drogist halen? Of moet ik toch echt langs dokter/apotheek als ze nog tijd hebben? Oja ik heb geen pijn bij plassen, maar wel drukkend gevoel ofzo raar te omschrijven
Mag ik vragen waar je precies last van hebt en welke medicijnen je gebruikt? Jouw klachten/situatie komen (denk ik) heel erg overeen met mijn klachten en ik zit momenteel echt met m’n handen in het haar, omdat ik er zo moe van wordt. Zal het even kort proberen uit te leggen, haha.
Eind maart/begin april begonnen de buikklachten. Het is alsof er een ballon/steen in m’n onderbuik zit, soms zwelt m’n buik helemaal op en is hij erg hard, soms is mijn buik gewoon ‘normaal’ maar voel ik wel dat er iets zit wat niet helemaal goed is. Mijn stoelgang is redelijk normaal, al merk ik wel dat ik iets vaker diarree heb, maar niet heel erg vaak. Ik heb zelf het idee dat het niet mijn darmen zijn, omdat ik al een paar keer hele kleine beetjes bloed had tijdens het plassen. De huisarts dacht echter wel darmproblemen, dus ga ik nu dat traject in. Mijn nier- en leverwaarden zijn trouwens helemaal goed, ik ben gecheckt op soa’s, mijn spiraaltje zit nog goed, er is een echo gemaakt van de buik (alleen darm/nier/lever/gal), dat was ook goed, al zagen ze wel dat ik galstenen had maar daar zou de onderbuik pijn niet van kunnen zijn volgens de mdl arts. Huisarts dacht aan PDS maar ik voel gewoon dat dat het niet is. Ik heb inmiddels ook al 10 zwangerschapstesten gedaan omdat ik toevallig sinds die tijd ook weer seksueel actief ben haha.
Ohja, het vreemde is, dat ik medicijnen gebruik voor mijn psoriasis, namelijk Stelara en deze medicatie wordt ook gebruikt bij mensen met darmproblemen (ziekte van Crohn) dus het is vreemd dat er nu dan darmproblemen zouden ontstaan. Het is verder ook geen bekende bijwerking van Stelara.
Echt sorry voor dit lange bericht haha, maar ik zelf denk dat het misschien aan mijn spiraaltje lig. Ik heb nl sinds een paar maanden elke maand 1x een week lang weer last van pijnlijke borsten en met die kleine beetjes bloed erbij kan ik niks anders verzinnen. De huisarts zei echter dat hij goed zat, maar heb hem inmiddels 4 jaar dus misschien heeft ie zn langste tijd gewoon gehad?
Bij mijn vriend zijn huisarts kun je inderdaad ook alleen tussen 8 en 11 bellen. Echt bizar. Vorige week heeft hij dus gewoon in het menu doorgedrukt naar spoed en ze zeiden er niets van. Dus je zou het kunnen proberen.
Ja als het voor m’n zoontje is ga ik dat denk ik wel doen.
Nog even een update mocht je het interessant vinden: ik heb het laten zien en het zijn open bloedvaatjes (als je er op drukt gaat het even weg) maar er zat ook schilfering overheen en hij vroeg of dat ook tussen mijn tenen zit (ja: heb al jaren zwemmerseczeem maar eigenlijk nooit jeuk of last van) en nu moet ik 3 weken terbinafine slikken en na 3 weken terugkomen om het weer te laten zien. Maar dat staat verder helemaal los van die rode puntjes. Dus uhhh nu weet ik eigenlijk nog steeds niet hoe ik van die puntjes afkom :’) ik ben zo slecht in naar de huisarts gaan en voel me altijd een beetje overdonderd. Maar goed over 3 weken zit ik er weer dus dan zal ik weer naar die puntjes vragen
Eerst in het TMI-topic gepost maar nu toch maar hier:
Ik heb sinds gisteren echt last van wat naars, vraag me af of een van jullie eens zoiets heeft gehad. Gisteren was de laatste dag van mijn menstruatie en ik wilde een kleine tampon inbrengen terwijl ik op de wc zat. Het deed een beetje pijn maar omdat ik ervan overtuigd was dat ik goed zat duwde ik door. Toen deed het ook nog pijn, dus ik besloot de tampon eruit te halen (heel veel pijn). Sindsdien heb ik echt veel pijn als ik moet plassen, vooral in het begin en na afloop, zodanig dat ik liever niet ga. Er lijkt ook een beetje bloed op mijn wc-papier te zitten. Heb ik de tampon per ongeluk in mijn urinebuis geduwd, kan dat? Ik zou zo graag weten wanneer dit ongeveer over (vanzelf?) over gaat of wat ik eraan moet doen
dat kan niet!
Ook niet in het eerste begin, dat ik daarna hem wel goed heb ingebracht maar zo iets heb geforceerd bij mijn urinebuis?