Nee voel helemaal niks, geen pijn of iets. Kan er ook in knijpen ( dacht eerst dat het een puistje was )
Dat zou ook kunnen dan! Want was gisteren naar het strand en mijn huid kan niet echt goed tegen de zon.
Ik heb de laatste tijd telkens blauwe plekken op mijn benen zonder dat ik mezelf echt gestoten heb ofzo? Ze lopen ook precies op plekken waar aders lopen, dus de plek lijkt dan echt gevormd naar de ader. Zelfs in mijn lies? Verder krijg ik sinds kort dus ook echt intens zwarte plekken als ik mezelf wel stoot, ook echt met een bult we onder. Heeft iemand enig idee? Voor mijn gevoel is ‘ja, heb blauwe plekken’ niet persé een reden om meteen naar de HA te sprinten?
Ja bij mij tintelt het altijd een beetje, soort zenuwpijn ofzo? Maar meestal 1 of 2 dagen zo en dan droogt t in en wordt t meer rood en dan na n week is t weg ongeveer
Ah oke, dat voel ik niet, maar we wachten af haha. Hopelijk word ik morgen wakker en is het weg.
Dankje voor je reactie! We hebben uiteindelijk nog even telefonisch contact gehad met de HAP, daar zeiden ze hetzelfde.
Ik heb ieder jaar op dezelfde plek van die vochtbultjes op mijn tweede teen. Het worden er steeds meer, jeukt als een gek, en uiteindelijk gaan ze open en wordt het een smerige bende. Pus, open, alles erop en eraan. Terwijl ik het goed droog maak en schoon houdt. Hoe zorg ik ervoor dat het snel weggaat en het weer geen zombie voet wordt?
Omg, daar heeft een mens vandaag de dag toch geen tijd voor!! Neegrapje, thanks. Ik ga ook iedere keer langs de huisarts en die geeft me een antischimmel creme. Maar waarschijnlijk wacht ik te lang met gaan. Want de vorige keer zei hij: owwwwww oké, dit ziet er niet best uit. Wil er voorgoed vanaf
Ik zie het voor me.
Ik heb heel vaak last van een (denk ik) vaginale schimmelinfectie maar alleen als ik net ongesteld ben geweest. Ben sinds een paar maanden weer begonnen met het doorslikken van de pil dus bijna niet meer ongesteld maar als ik dan een stopweek heb heb ik het daarna weer.
Het uit zich in een branderige jeuk.
Doe ik iets verkeerd? Ik hou het gewoon goed schoon natuurlijk, thuis zelfs met een bidet.
Als ik het vermoeden heb van een ontsteking aan een eierstok, de dienstdoende huisarts geen tijd heeft, maar het echt niet weg gaat. Wat moet ik dan doen? Asking for myself.
Ooooh blaasjeseczeem. Ik heb nu ook een vorm op mijn handen. Tenminste, zo gauw ik jeuk krijg op mijn voet komen er ook bultjes op mijn hand. Staat met elkaar in verbinding, lijkt wel. En dan krijg je de sterkste zalf maar dat helpt allemaal niet.
Oh wacht, twee keer per dag smeren hoor ik net uit betrouwbare bron. Brb.
Wat gebruik je tijdens je menstruatie? Misschien verstoort dat je inwendige milieu?
Tampons maar toevallig heb ik net vorige week een cup gekocht.
Misschien maakt dat wel verschil! Aangezien het zo duidelijk gerelateerd is aan je menstruatie zou ik dat nog even afwachten
Ik had er veel meer last van toen ik tampons gebruikte, echt elke maand weer raak. Nu heb ik een cup, alleen nog maar katoen ondergoed en 's nachts slaap ik zonder ondergoed en dat werkt echt goed!
Hoe kom je aan dat vermoeden en hoe ernstig is de zaak nu? Salpingitis kan een enorm spoedgeval zijn waarbij je vandaag geopereerd moet worden, maar ook iets waar je niks van merkt en waarvoor je ook wel morgen langs kan komen, dat is voor ons hier natuurlijk lastig in te schatten. Wanneer wil de huisarts je wel zien?
Ik had het zelf ook altijd op m’n handrug, vingers en onderarmen, nooit op m’n gezicht, kan dus zeker wel. Bij de kruidvat had je altijd hele fijne zonneblaasjescreme, geen idee of ze die nog hebben, was een blauwe tube.
Mocht je de cup niks vinden, bij mij hielpen yoni tampons! Daar zit geen bleek of iets anders heftigs in. Nooit meer een schimmeltje gehad.
Ik heb vanochtend weer gebeld, ik mag vandaag langskomen. Het is echt een hele beurse pijn, trekt door naar m’n been ook en voel me vrij futloos. Heel gek dit. Moet wel deze week mijn eisprong hebben, maar zulke pijn ben ik absoluut niet mee bekend. Is ook alleen rechts.
Samenvatting
Verder geen koorts, vage afscheiding of bloed met seksen. Maar toch zit er iets niet goed.