Lief van je!
Ja dacht ik dus ook
Heb nergens last van voorlopig dus zolang het ok is blijf ik het zo doen (elke maand dacht ik weer ‘ok nu las ik een stopweek in’ maar dan waren het weer examens of vakantie etc dus ik had altijd wel een excuus om net niet die stopweek te willen inlassen )
Na twee weken merkte ik dat ik makkelijker kon slapen. Maar vooral als ik ook rustig ben.
Stresmomenten e.d helpen niet echt mee.
Zoek wel een goede kwaliteit. Met CO2 extractie dus niet van de kruidvat oid.
Online zijn goede merken te vinden. En naar gelang je klachten (pijn) begin je met opbouwen vanaf 2,5% of 5%
Rustig opbouwen elke week 1 druppel erbij per moment.
had je een spijkerbroek aan? Heb ik ook wel eens gehad, jeukt heel erg
Nee een jurkje
& @Dombo, wat goed! Dankjulliewel. Ik herken hem zeker hierin. Ik ga dit ook even met hem bespreken. Voel me nu wel lullig dat ik meteen aan hypochondrie dacht, net of ik hem niet geloofde.
Dankje!
Kun je bij een huisarts vragen om een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker? Ik moet een uitstrijkje laten maken voor soa’s door mijn klachten (vage ongesteldheid, vage afscheid enz je hebt er wel wat dingen over gelezen hier). Maar mijn onderbuik doet de laatste week ook nog eens pijn en ik weet eigenlijk wel zeker dat ik geen soa heb. Ik heb al 8 maanden dezelfde vriend en toen ik net hem had was ik clean. Ik weet niet zo goed of dat kan namelijk als ze er zelf niet over beginnen.
Ondertussen ben ik ook nog steeds ongesteld. Grrr. Wel echt heel weinig maar damn het stopt maar niet ondanks dat ik de pil al een dikke week weer slik. Moet over 2 dagen wel met de stopweek beginnen… hopelijk helpt dat.
(Die soa test willen ze omdat mijn vriend wel een soa heeft gehad vlak voordat we iets kregen)
Deden ze bij mij wel. Ook vage klachten en pijn in mn onderbuik. Kreeg toen in 1x soa test en uitstrijkje voor hpv. (Kost je wel je eigen risico)
Daar ben ik al doorheen straks dus dat maakt me niet uit. Zal ik gewoon vragen? Ik kan het anders toch niet loslaten ben ik bang.
@Krabsalade Thanks voor je respons. Mogelijk heb ik een kleine breuk die ik afkan wachten.
Voor nu rust rust rust want mijn banden zijn sowieso flink opgerekt.
Top. Ik bel morgen meteen even. Moet toch met de benen wijd dus kan het mooi meteen ja haha.
@Krabsalade wat kost een consult? Ik heb super veel last van een plekje aan de zijkant van mijn tong. Lijk wel of ik me er snachts op heb gebeten ofzo? Het wordt alleen steeds erger. Praten doet pijn en eten en drinken gaat al bijna niet meer omdat mn tong met elke beweging langs mn kiezen komt. Ben me al de hele tijd aan t bedenken wat ik ermee zal doen. Met lidocaine ben ik bang dat ik me er juist op ga bijten…
Was ik al n beetje bang voor…heb wel eens gehoord dat iemand blaartjes in de mond had en moest spoelen met ulcogant. Misschien dat ik dat toch nog even probeer morgen bedankt dokter
Hé deze vraag had ik ook!
Ik ben ongeveer een jaar geleden denk ik paar keer hard gevallen op mijn heup/bovenbeen… nu zit er net onder/bij de ‘trochanter’ een deuk. Al sinds de valpartijen. Er zat toen een blauw/zwarte plek en heb toen ook met krukken gelopen. Er zijn toen foto’s van mijn heup gemaakt maar er is niet naar de spieren gekeken. Nu zit de deuk er nog… en heb ik nog steeds last van dat been. Maar ik kan er nu niets meer mee denk ik?
(Later verzakte de blauwe plek, en werd alle mogelijke kleuren… is bizar lang blauw geweest.)
De deuk krijg ik niet op de foto deze foto is van toen het nog blauw was, inmiddels gelukkig niet meer
Ik weet ook niet zeker of het daarmee te maken heeft, maar het is te groot voor cellulitis
@Krabsalade dit is meer een interesse vraag; heb je eigenlijk ‘favoriete’ aandoeningen of patiënten? Dat je die bepaalde dingen heel interessant vindt? Zat er opeens aan te denken;p
Leuk om te horen! Kan me beide goed voorstellen, het puzzelen is boeiend, maar zo even iets wegsnijden dat het dan ook opgelost is lijkt me veel voldoening geven (net als wanneer je iets in huis maakt of de tuin opruimt ofzo)
Zou ik mogen vragen in welke situatie jij zit? Als je hier liever niet op antwoord begrijp ik dat volledig hoor
Kan het ook andersom? Dat het een bolling wordt?
Normaal heb ik dat alleen aan de binnenkant van mn lippen en onder de tong. Dit voelt ook meer als een grote schaafwond ofzo. Maar ik zou t kunnen proberen!