Ik probeer het nog even met deze en anders ga ik eens informeren bij de HA. Thanks!
Zou wel even het aan mg checken dat je nu hebt, want je hebt bij de drogist ook varianten met 3 of 5 mg. Die hele kleine 0,3mg tabletjes deden bij mij ook niets, die van 3mg wel. Daarvoor zou je dus niet naar de huisarts hoeven.
Vervelend!! Slijm wijst op darm irritatie. Hoe lang hield het de vorige keer aan?
Ja heb de 0,3 inderdaad. Dacht dat drogist alleen deze hoeveelheid hadden, ga van de week eens zoeken bij Etos of Kruidvat.
Dinsdagochtend werd ik wakker met keelpijn. Die dag een test gedaan, negatief. Sinds gisteravond ook verkouden. Gisteravond temperatuur gemeten: 37,4. Vanochtend nog steeds verkouden, keelpijn, moe en klein beetje hoofdpijn. Temperatuur opnieuw gemeten: 34,9.
Is die 2.5 graad omlaag normaal? Gisteravond bijna verhoging en nu valt het onder onderkoeling? Kan dit een symptoom zijn van corona (hoewel ik dus negatief ben getest, idk ik vertrouw het niet ben nooit zomaar verkouden)?
Er gaat ook een heel lekker verkoudheidsvirus rond waar je flink beroerd van kunt worden.
Ik voel een soort druk bij het inademen. Niet in mijn longen, maar mijn hele borst en rug. Alsof er van alles zit dat mijn longen tegenhoudt om helemaal uit te zetten. Het verschilt wel per positie, ik kan bijvoorbeeld niet meer onderuit gezakt op de bank zitten want dat voelt vervelend. Het is pas sinds gisteren op komen zetten.
Zou ik hiermee meteen naar de huisarts moeten of kan ik het even aankijken? Ik vind het lichtelijk eng want ik denk meteen aan het ergste, dus ik stop het ook liever weg :’)
Deze heb ik net achter de rug. Holy crap wat een gemeen virus.
Ik heb dat ook wel eens. Zo lang je niet compleet buiten adem raakt van naar de keuken lopen zou ik afwachten tot morgen.
Helemaal lekker uitrekken helpt bij mij wel eens een beetje
Oh lekker dan, normaal heb ik dit noooit in de zomer.
@Krekel hoelang duurde het bij jou? Wat kan ik allemaal nog verwachten?
Ja ik kan wel ademen gewoon, gelukkig. Maar het is heel oncomfortabel. Ik rek me ongeveer elke vijf minuten uit haha, helpt wel bij het ademen maar zo kan ik niet werken.
Haha bedankt voor de geruststellende woorden! Het is niet dat ik niet kan ademen of niet kan werken hoor, ik bedoel meer dat ik uitgestrekt niet kan typen
Ohhh zo! Hahaha sorry!! Ik delete het snel. Komt vast wel goed, misschien zit t gewoon ff niet lekker
Je temperatuur ligt s ochtends altijd lager dan s avonds dus dat verschil is niet heel gek. Zeker als je net wakker bent, dan is je temperatuur op z’n laagst.
Ahh oke, ik meette net weer en was 34.5. Maar dan zal ik in de loop van de avond weer eens kijken of t wat normaler wordt. Zit meestal zo toch wel rond de 36.5 ofzo.
Haha nee joh was een grapje. Ik vraag me vooral af of anderen dit ook wel eens hebben of dat mensen weten of het wel ernstig kan zijn.
Ja, ik ben er ook door getroffen en na een week nog niet helemaal beter.
Collega van mijn man kwam ziek naar werk. Man aangestoken en ik daarna en toen mijn moeder, maar dus ook allemaal (kwetsbare) cliënten…
De symptomen bij mijn man en mij verschilden nogal, ik had koorts, zo veel en hard hoesten dat ik sterretjes zag, snot en gigantische hoofdpijn. Mijn man had wel ook hoofdpijn, maar geen van de andere dingen die ik had, maar voelde zich slap wn sliep drie dagen achter elkaar overdag zo’n 6 uur (na een volle nacht slaap). Ik was na 5 dagen herstelt, mijn man na 3.
Ik was vorige week ook de lul, begon met keelpijn en eindigde met koorts, dood en dood moe zijn, loopneus en enorm hoesten. Was zo eigenwijs om wel gewoon door te werken (thuis) maar sliep wel elke avond om half 7 ik was in totaal zo’n 6 dagen zoet, 3 daarvan was ik eigenlijk echt ziek genoeg voor in bed liggen
Tip: doe dat dus gewoon ook en niet zoals mij
Update: het gevoel is helemaal weer weg. Zo vreemd, maar wel fijn.