Zijn dit muggenbulten ? T is mijn baby’s arm. Het is rood er om heen en t voelt wat hard
Wat kan hoofdpijn boven de neus/midden van voorhoofd veroorzaken?
Gewoon nieuwsgierigheid, ik heb zelden hoofdpijn en als ik het het is het meestal door dehydradatie en dat voelt heel anders. Nu zit het echt boven mijn neus, ongeveer tussen mijn wenkbrauwen gefocust. (Heb net een pijnstiller genomen dus zal wel snel wegtrekken)
Even klagen hoor, zit er echt even doorheen. Loop nu al meer dan drie weken met vreselijke nek/schouder/rugpijn. Ben daardoor al die weken tig keer per nacht wakker van de pijn. Ben twee keer naar de huisarts geweest en fysio. Het zit helemaal vast en is na de fysio binnen 10 min weer net zo erg als ervoor. Ik kan alleen maar paracetamol nemen want tegen ibu kan mijn maag niet. Ben helemaal op, alles doet me pijn, werken gaat kut (want hele tijd pijn en moe van weinig slaap). Heb over 2 weken een afspraak voor een echo. Daar komt dan een uitslag bij maar of ik er dan iets aan heb?
Heb basis verzekering dus die fysio daar raak ik ook bijna failliet van straks. En dan helpt het ook nog eens niet. Ben een beetje ten einde raad. Wie weet heeft iemand nog een tip voor me hier?
Wat rot! Heb je al geprobeerd of je met maagbeschermers wel ibu kan nemen of anders sterkere pijnstillers in zetpil vorm vragen aan je huisarts zoals diclofenac.
Ik heb een brandplek op mijn arm. Wat kan ik straks het beste opsmeren om een litteken te beperken?
calendula zalf
Het beste is om er niets op te smeren
Bij Holland & barret kun je een pittenzak kopen. (Een lange vorm, of de U vorm. niet de vierkante)
Die verwarmen en op je schouders leggen. Hij weegt 1,5 kilo en die verzwaring werkt ontspannend. Als je pijn hebt dan trek je je schouders omhoog en dit helpt ontspannen.
Heeft er iemand hier last (gehad) van veelvuldig wakker worden met gespannen spieren (met name kaken en handen)? Zelfs als je ontspannen gaat slapen? Ik heb hier last van en weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Magnesium proberen?
Goede! Volgens mij heb ik in het verleden dat wel geprobeerd, maar niet echt consequent/volgehouden. Ik ga een nieuwe poging wagen.
Het ziet er wel zo uit ja…
Misschien mensendieck- of cesar therapie? Kan je huisarts een verwijzing voor maken geloof ik, maar not sure. Is wat meer gericht op de oorzaak (die waarschijnlijk spierspannings- of houdingsgerelateerd is) ipv bij de fysio alleen wegmasseren.
Bij mij hielp magnesium ook, maar de gespannen kaken waren bij mij deels een uiting van stress waar ik mezelf niet zo bewust van was.
Wil niet zeggen dat het bij jou zo is hoor, maar wilde het toch aangeven.
Ik werd gisterochtend ineens wakker met een slapend scheenbeen. Het is alleen de voorkant van mijn been tussen de enkel en knie, met de kuit, voet en mijn andere been is niks aan de hand. Het doet geen pijn en ik kan er ook gewoon alles mee doen, maar als ik het aanraak voel ik dat het een beetje verdoofd is, hetzelfde gevoel als een slapende voet of een tandartsverdoving die half uitgewerkt is.
Ik heb al een beetje gegoogled en daarmee kom ik vooral uit op dingen als shin splits, maar ik denk niet dat dat het is want het doet geen pijn en ik ben ook geen fanatiek sporter o.i.d.
Ik vind het lastig inschatten hoe lang ik hier mee zou kunnen rondlopen voor ik me zorgen moet maken en ermee naar de huisarts moet? Ik heb er verder geen last van maar het is natuurlijk wel een beetje vreemd.
Het klinkt meer alsof je gek hebt gelegen en er een zenuw ofzo een beetje klem heeft gezeten? Dat noem je een drukneuropathie. Dat gaat vanzelf weer helemaal over, maar is wel irritant. Ik zou het een paar dagen aankijken. Als het niet weggaat even langs de huisarts?
Ja als ik stress heb, is het erger. Misschien dat ik inderdaad onbewust toch las heb van stress, wanneer ik denk dat ik ontspannen ga slapen. Hopelijk helpt de magnesium een beetje, want ik ben er echt wel klaar mee
Bij mij helpt vaak ook wel om een bodyscan of een ontspannende meditatie te doen voor ik ga slapen.
Ik heb voorhoofdholte ontsteking.
Ik had een doosje van 200 mg ibuprofen, dus nam er steeds twee per keer. Mijn vriend heeft nu een nieuw doosje gehaald dus heb hier ook twee van ingenomen. Alleen dit blijkt nu 400 mg te zijn, superdom. Zou dit kwaad kunnen?
Als in, moet ik de arts bellen of just sit this one out?