Het grote accountability-topic (iets gedaan krijgen voor 11 november 2019)

@grace en ik moeten echt een keer onze bedrijfswebsites afmaken en hebben nu afgesproken dat ze op 11 november online gaan.

Waarom deze datum? Omdat er een liedje bij gemaakt kan worden (11 november is de dag, dat ik mijn website, dat ik mijn website, 11 november is de dag, dat ik mijn website online zetten mag!) en hij niet al te ver in de toekomst ligt.

Waarom dit topic? Omdat er vast meer forummers zijn die al heel lang iets gedaan willen krijgen maar er maar niet aan beginnen. Of dat nou uit angst is, uit perfectionisme of omdat er altijd wel iets anders is wat belangrijker lijkt.

Dussss wil jij op 11 november iets specifieks bereikt hebben? Zet het hieronder neer, dan is er geen weg terug!

18 likes

Jaaa!! Vanaf 11 november kan de internetgebruiker al mijn werk op één plek vinden! Nu lekker een maand Squarespace layouts bekijken en dan op 10 november snel alles doen.

15 likes

ik wil geen cent meer uitgeven aan kleding of andere dingen die ik niet nodig heb, maar dit had ik ook al in het 6 weken niets kopen topic geplaatst.

4 likes

Ik wil tot dan volhouden dat ik minimaal twee keer in de week vroeg opsta om te sporten en mijn kast ga uitruimen. Ook wil ik meer tijd met mijn nichtje doorbrengen want ik besef me dat ik het afgelopen jaar best een fluttante ben geweest :disappointed_relieved:

3 likes

Ik heb een paar dingen.

• vanaf 11 oktober tot 11 november geen chips en snoep eten.
  • mijn fotoboek eindelijk afmaken en bestellen.
  • al mijn spammail uitschrijven.
  • de kelder opruimen.
    Moet lukken :sweat_smile:
3 likes

Scriptie ingeleverd hebben!

7 likes

Nou ik doe gewoon mee, want mijn bedrijfswebsite heeft nog teksten nodig en dat stel ik al maanden uit.

De grap: voor mijn bedrijfje schrijf ik teksten voor bedrijfswebsites.

21 likes

Met iets als 10 november rijmt het ook toch? Of de uitsteller in mij zegt: met 18 november ook.

2 likes

Haha het ging meer hierom:

#laatdielichtjesbranden #manifesterenalseengek

6 likes

Maar dit is toch een bestaand liedje haha.
En 11/11 is toch leuk.
Ik vind het een leuk idee!!

Ik ga eens bedenken of ik ook iets heb voor deze challenge. :upside_down_face: Misschien een zelfstudievak of zo, of een verhaal schrijven omdat ik meer wil schrijven.

Edit: too late

2 likes

Haha ik kwam die versie ook tegen, echt verschrikkelijk. Maar yess leuk als je meedoet! Verhaal geschreven hebben voor 11/11 klinkt goed! :slight_smile:

1 like

Whahaha ik speelde hem dus net pas af, nadat ik hem hier postte, wat afgrijselijk ja :joy:

Hahah ik ken dat lied niet! Niet echt opgegroeid met Sint Maarten, misschien is dat het.

2 likes

Same. Ergens opgegroeid waar zowel Sint Maarten als carnaval niet gevierd wordt, en de 11e van de 11e associeer ik toch meteen met carnaval, ondanks dat ik ook van het bestaan van Sint Maarten weet.

Ik zie hier allemaal dingen voorbij komen die ik mezelf ook best als doel zou willen stellen (met kelder opruimen als voornaamste, doe heel af en toe de deur open om er nog wat naar binnen te gooien, ben bang voor hoe het er inmiddels uitziet daar), maar ik weet al dat dat toch niet gaat gebeuren…
Dus ik houd het maar op minstens 1 kledingstuk afhebben dat ik ook daadwerkelijk buiten de deur wil/durf te dragen (mijn nieuwe naaimachine komt binnenkort!).

1 like

Leuk! Mijn deadline ligt eerder omdat ik op vakantie ga. Uiterlijk 7 oktober moet mijn hele kamer opgeruimd zijn. Al m’n kleding wil ik uitgezocht hebben, waarvan ik veel wil weggooien. Ik woon nu tijdelijk bij m’n ouders, maar ik heb nog wat dozen van toen ik op mezelf woonde. Dat wil ik ook uitzoeken.

Daarnaast wil ik m’n studieboeken verkopen voor die tijd.

1 like

Ik moet mijn scriptie afmaken en ook nog één (relatief kleine) opdracht inleveren, dan ben ik klaar met mijn opleiding.

Het verdedigen van mijn onderzoek enzo moet dan nog wel, maar dat komt wel goed. De grootste hobbel is om überhaupt iets op papier te zetten, dat stel ik nu al ruim anderhalf jaar uit. Dus op 11 november wil ik mijn scriptie klaar hebben om in te leveren.

2 likes

Ja! 11 november wil ik dat:

• Mijn administratie eindelijk is bijgewerkt
  • Het plakboek eindelijk is bijgewerkt, óók al betekent dat dat ik dingen van mijn ex door mijn handen moet laten glijden (dat klinkt helaas kinkyer dan ik het bedoel)
  • Ik elke dag om 09.00 ben begonnen met werken (en dat gaat in vanaf 7 oktober want volgende week op vakantie :D)
  • Mijn website is bijgewerkt
1 like

11 november wil ik:

• dat mijn portfolio website af is
  • de eerste sollicitaties hebben verstuurd

Enn het zou helemaal mooi zijn om 11 november al een baan te hebben

2 likes

Okee, ik dan ook maar!

Ik doe een PhD en ik wil voor 11 november alles klaar hebben om te analyseren zodat ik daarna volop kan gaan schrijven! (en ook mijn andere artikel waar ik al heeeeel lang mee bezig ben de deur uit hebben).

4 likes

Echt leuk dat zoveel mensen meedoen! En mooie dingen hebben jullie uitgekozen.

2 likes