Het grote accountability-topic (iets gedaan krijgen voor 11 november 2019)

Ik heb inmiddels al m’n studieboeken te koop staan en heb er eentje verkocht.

Morgen verder met opruimen, dat moet nu echt gaan gebeuren.

Ik heb afgelopen weekend fijn met mijn nieuwe naaimachine gespeeld, ik kan het nog :smiley:
Moet nu dus eens gaan bedenken wat voor kledingstuk ik dan wil maken. Ik zit te denken aan een soort nette joggingbroek, dat moet wel te doen zijn. En ik heb ook al (maandenlang :grimacing:) de perfecte stof daarvoor in huis, dus dat maakt het dan nog een stapje makkelijker.

4 likes
  • Studie aantekeningen etc wegdoen
  • Geen kleding/schoenen kopen
  • Minder social media
2 likes

Ah ik had dit kunnen weten. Ik zit nu in m’n motivatie flow en dat klinkt toffer dan dat het is.

Lig wakker van de opwinding van het idee dat ik heel hard ga werken en krijg allemaal ideeën. Bijvoorbeeld impulsen om nu te willen zoeken naar lampen voor wanneer ik de online cursus ga filmen die ik wil maken. En voor blogs die ik wil schrijven. En het script voor de Zeemeerminnen wat ik ga schrijven. En alle andere duizend dingen die ik moet en wil doen.

Maar dit gebeurt zo vaak en dan val ik veel te laat in slaap van de opwinding en ben ik de dag daarna niets waard.

Het is een combinatie van deze dingen;

afbeelding afbeelding afbeelding

Edit: het is nu iets over 09.00 en ik ben begonnen. Dankzij dit topic!

3 likes

Ik heb ook nog niks gedaan (wegens echt heel druk) maar het fijne is dat ik al best ver was met mijn website maar hem gewoon nooit heb afgemaakt. Dus dit gaat lukken!

1 like

Wij hebben nog iets van vijf verhuisdozen staan die zijn ongeopend en erger me er al zo lang aan. Dus die moeten voor 11 november weg zijn!

1 like

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben as we speak bezig met mijn project!

1 like

Wat goed!!! Hier gaat het ehm… iets anders dan ik me had voorgenomen. Maar wel productief met andere dingen :slight_smile:

Eigenlijk heb ik het al behaald!
Mijn portfolio is af en ik heb 2 sollicitaties verstuurd (1 afwijzing en 1 nog open staand)
Volgende doel is toch echt wel een baan hebben voor het nieuwe jaar…

4 likes

JONGENS HET IS 11 NOVEMBER

Hoe staat het ervoor?

IK HEB NOG 13 UUR

1 like

1 like

Hahahaha ik dacht dat ik nog een week had en dat ik het dus nog minstens 6 dagen kon uitstellen.

Heb het te druk vandaag dus ik accepteer dat ik ga falen.

Ingeschreven om scriptie in te leveren 25 november. Precies zoals de planning was haha. Scriptie schrijven gaat ook wel lekker nu!

1 like

Oké het gaat me niet meer lukken vandaag vrees ik (althans niet als ik ook nog andere dingen wil doen en niet compleet chagrijnig wil zijn), had de laatste loodjes overschat. Maar het einde is nu echt in zicht dus wat dat betreft vond ik dit een succesvol project. :thumbsup:

Goed bezig!!!

Hier niet echt gelukt allemaal, maar het is ok voor nu. Er kwamen dingen tussendoor die gewoon echt belangrijker waren :slight_smile:

1 like