Het Groningentopic

De politie heeft er ook superveel klachten over gehad weet ik uit betrouwbare bron

1 like

Wat een domme actie :woman_facepalming:t3:

Hier ook wakker van geschrokken. Het ging ook echt 50 minuten door ofzo, echt bizar. Heb de politie nog gebeld, maar die liet me eigenlijk niet eens uitpraten: ‘Vuurwerk zeker? Ja, we zijn er mee bezig’.

Haha ik keek toevallig ook nog even hier vannacht of er iets over gezegd werd, maar toen was er nog niks.

Echt bizar. Ik lees dus nu ook dat ze geen toestemming hadden. Die man van de supportersclub zegt ook: ja, we hebben ons niet aan de coronaregels gehouden, maaja, mensen willen nu gewoon weer wat he. Wat een domme gast joh.

Dat gedicht van Hamming ook…


Ik vind het een gedrocht maar heb er geen verstand van. Herken wel de Groningse (provinciale) mentaliteit, met je gedeelde liefde tussen vader en zoon(voetbal en vulvas? :no_good_man:) en het einde van de wereld (die er toe doet) ligt zo ergens rond Milaan…
Fu Fc :fu:

1 like

Ahaha love de FC, heb dit seizoen weer een seizoenskaart, maar bij sommige ‘festiviteiten’ en dat gedicht denk ik wel :roll_eyes::roll_eyes:

Hahaha ik krijg sowieso oneindige jeuk van die gast

1 like

Deze vind ik wel nice!

1 like

Weet iemand nog leuke eettentjes die wat meer vegetarisch op de kaart hebben? Hoeft niet volledig vegetarisch maar vind het wel leuk dat een vriendin van mij eens wat meer keuze heeft uit het menu. Bij voorkeur met een leuk, gezellig terras. Binnenstad zou helemaal fijn zijn.

Ik vind dat De Drie Gezusters een prima vegetarisch menu heeft. O.a. shakshuka, couscoussalade, gnocchi, burger. Prijzen tussen 11-16 euro voor deze gerechten.

1 like

Ik ga volgend weekend voor het eerst weer naar Groningen sinds ik er als student woonde (rond 1879), en alle horeca is volgens het internet helemaal anders! Als ik nou een fijn restaurant zoek, eventueel huiskamer stijl of gewoon focus op goed eten ipv styli, met lekkere vega opties, waar moet ik dan zijn? Mag wel wat kosten maar dan moet het wel echt lekker zijn.

En is de Spieghel nou weg??? Wat stom dat was me favo

1 like

Oeh plezant misschien? Ben er alleen geweest toen ze net open waren (jaar terug, en daarna, maatregelen), iets verder uit het centrum, wel wat high cuisine, maar huiskamersfeertje.

En de spieghel is weg! Zo jammer!

Er is inderdaad best wat veranderd de laatste tijd. Forum is af (aanrader, zo’n mooi uitzicht), 80.000 omleidingen in en om de stad, je struikelt over de huurscooters

2 likes

Ja het Forum is zo mooi! Dat mag je echt niet missen.

Jaa ik was toen op vakantie in dat openingsaeekend, heb nog nooit zo’n fomo gehad. Mijn moeder moest huilen van ontroering :heart:

1 like

Oh dat snap ik helemaal! Ik had niemand om mee te nemen naar de opening dus ik ben uiteindelijk in mijn eentje gegaan en heb zelfs nog meegedanst in een robotpak bij een van de openingsactiviteiten dat je vanzelf liet bewegen en was zo enthousiast dat ik daarna allemaal mensen in de wachtrij heb aangesproken en heb verteld dat het het wachten echt meer dan waard was :sweat_smile:.

2 likes

El Maida vind ik heel chill

1 like

Ik heb nog over het ontwerp van het Forum gestemd in 2008 ofzo! Maar ik ken de Grote Markt alleen nog met het stinkende Vindicat gebouw hahaha

Ga even kijken naar je tips, thanks!

1 like

Koetshuys :heart_eyes:

Laatst een heel lekker vega verrassingsmenu gegeten daar. Beetje huisgemaakte limoncello erbij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Concerthuis!

2 likes

Nou wat dat betreft niets veranderd. Ik was met eurosonic bij vindicat die toen net, 2 jaar? Een nieuw pand hadden. Echt zo ranzig als je gewend bent.

Denk dat Florentin ook heel leuk is trouwens! Relatief nieuw, zit in de oude gasfabriek en kan makkelijk Vega of vegan. Echt een aanrader! Goed terras ook!

2 likes