Het Groningentopic

Omg ze zijn er weer :joy:
Ik begrijp alleen niet helemaal het linkje met NikkieTutorials, waarom dat nou weer zo nodig moet?

Ja die snap ik dus ook niet. Vind hun statement ook maar vaag.

‘Henk de Haan is sowieso iemand die eelsk doet,’ licht de rapper toe. ‘Ook Nikkie de Jager is nogal eelsk. Ik rap dat ik in het weekend er net zo bijloop als zij en dat is niet omdat ze transgender is ofzo maar om dat overdreven gedoe op internet. Wij steken met iedereen de draak. Ook met ons zelf. We hebben niet specifiek een community op het oog.’

Vind ondanks hun statement het niet zo netjes eigenlijk, hadden ze wel genoeg Groningers voor kunnen gebruiken oid. Maar goed, het nummer zal het ook wel niet extreem ver schoppen.

Jemig wat dom zeg van wat aans.

Kenden jullie deze al? God wat mooi

5 likes

Knoop doorgehakt, ik verhuis binnenkort van friesland naar groningen. ZO spannend. Niet groningen stad overigens, al had ik daar graag gewoond. Maar onbetaalbaar dus nu vlakbij Groningen. Duurt waarschijnlijk nog even want de huizenmarkt is idioot maar toch wilde het even delen :star_struck:

15 likes

Ik ben ook zo blij dat de terrasjes weer open zijn echt heerlijk geluncht in het zonnetje met uitzicht op de martini toren. Maar weet iemand een leuk terrasje in het centrum waar ze cocktails serveren? Liefst met mooi uitzicht :smiley:

1 like

Stadjers; iemand een idee waar een ebike veilig te parkeren in het centrum? Mijn kind wil op de fiets en dat is helemaal prima, maar het is een nieuwe fiets en dat vind deze suffe moeder een beetje spannend!

Bij het Forum is een bewaakte fietsenstalling. Daar zet ik hem zelf altijd neer. (ben geen stadjer btw) Maar weet even niet of die nu wel open is?

Edit: even gegooled, maar lijkt er op dat die gewoon open is. Binnenstad - Groningen fietsstad

Leuk!! Welke hoek zoek je ongeveer? Wil oren en ogen wel even voor je openhouden?

Ik wil het dolgraag mooi vinden maar ik kan echt niks met spoken word. Krijg daar zo’n error van.

2 likes

Oh nice! Ik kon niet vinden of die ook bewaakt is. Thanks!

1 like

Alstu! Enne je bent geen suffe moeder. E-bikes zijn duur, zou toch zonde zijn als die gestolen word meteen de eerste keer. Plus dat het echt onwijs kut is als je fiets weg is.

1 like

Leuk! Wij komen ook uit Friesland en gaan volgend jaar zomer verhuizen naar Groningen, dan wordt ons nieuwbouwhuis opgeleverd. Waar zoek je?

1 like

Ik zag op de insta stories van damn honey een stukje over dat in Groningen vrouwen geĂŻntimideerd worden door mannen bij de abortus kliniek en dat de burgermeester daar niks aan wil doen.

Via deze link kan je een mail sturen dat je dit ook belachelijk vindt https://mailschuiling.nl/

4 likes

Klopt! Ze hebben eens in de zoveel weken demonstratierecht geloof ik. Ik werd vooraf ook gewaarschuwd door de medewerkers van de kliniek. Was echt super toen ik daar met een zere doos en bejankte kop de deur uitliep. Heb ze wel meegedeeld dat ze te laat waren en ik zojuist volledig was leeggezogen :sweat_smile: stel idioten.

Edit: dit waren vrouwen trouwens

2 likes

Nee joh, wat erg!! Pfff door vrouwen nog wel. We moeten er juist voor elkaar zijn. Ik vind het echt verschrikkelijk dat je dat hebt meegemaakt. Super knap dat je nog iets terug gezegd hebt!

3 likes

Wil de plaats niet echt noemen maar het is net boven groningen eigenlijk! Best wel heel specifiek daar op zoek. Maar lief! En we hebben geen haast op zich, alleen een nieuwe start samen in een nieuw huis zou fijn zijn! @poesch oh wat leuk! Wat is de reden dat jullie naar groningen gaan dan?

2 likes

Mensen zijn Ă©cht gestoord
 Je kan echt heel erg trots op jezelf zijn dat je iets terug hebt gezegd :heart:

4 likes

Ik woon ook net boven Groningen :nerd_face:

3 likes

Ik woon naast Groningen :sunglasses::smirk:

1 like