Het Groningentopic

Groningen is een hele jonge stad! De sfeer blijft alsof het een studentenstad is. Veel feesten en evenementen. Alleen is er voor iedereen genoeg te doen. Dat maakt de stad zo leuk haha.

Ik ken zo de sport faciliteiten niet, maar er zijn mooie gyms! En overal is wel een clubje voor haha.

2 likes

Je hebt crossfit noord (de grootste) en all round! Zou gewoon eens een proeflesje inplannen en kijken wat je er van vindt

1 like

Heeft Ă©Ă©n van jullie de tip voor een goede pedicure die ook gellak doet? Ik wilde naar Boudoir, maar die heeft tot eind mei wachtlijsten. Ik wil ook het liefst ergens in mei gaan, maar dan is vrij plekje wel handig.

En is er ook iemand die een goede nagelstyliste kent die acryl doet? Een vriendin van me is daar naar op zoek.

Heeft iemand nog tips voor tattooshops?
Welke Basic Fit vinden jullie het fijnst?
En ik zoek nog een nagelstyliste in de buurt van Zuidhorn


@jasmijntheetje ik verhuis straks 230 km voor de liefde, dus als je er over wil kletsen
 Ik heb dus mijn werk opgezegd hiervoor en ben druk op zoek.

1 like

Oh leuk en spannend! Ja ik wil er wel over kletsen :smiley:

1 like

Niet in Groningen, maar in Dokkum zit F.ansi ink. Die kan ik zeker aanraden. Leuke meid ook.
Nagelstyliste misschien Alex.and.ra van A.rk? Ook een leuke meid haha.

1 like

Oh en wil je perse naar basis fit? Anders zit er in N’horn een fijne sportschool. Niet zo massaal als BasicFit.

1 like

Ik meld me hier ook! Heb in Groningen gestudeerd, als kind in Zuidhorn gewoond en we hebben gisterem gehoord dat we zijn ingeloot voor nieuwbouw in de stad. We werken er allebei, en mijn werk wil dat we gaan verhuizen. Echt heel veel zin in, al duurt het nog 1,5 jaar voor het huis er staat

9 likes

Ah leuk dit topic! Ga alleen binnenkort verhuizen uit Groningen, ga de stad echt missen!

2 likes

Jeeeeeeej nieuwe bar bij de oude Sunset!!! Wie kent de rijen voor de deur daar nog? :joy: jezus ik realiseer me dat dit minstens 10 jaar geleden is dichtgegaan. Time flies

1 like

Net dit topic ontdekt en het is vanaf nu mijn lievelingstopic :heart:

2 likes

Ik heb daar ook een tijdje gesport! Heerlijke sportschool. Klein en geen fitgirls in croptops all over :sunglasses:

1 like

Crossfit Noord bevalt mij heel goed! :grin:

Ik heb daar ook gesport! Leuke mensen, leuke sfeer!

1 like

Zeker weten! Door hen had ik echt plezier in het sporten. Mis het zelfs!

Mijn opa is ook wethouder geweest in een dorp daar haha. Ik kom zelf uit GG.

1 like

Haha ik mis t sporten zelf niet maar heb nog steeds contact met de mensen die er destijds werkten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe heet die sportschool? :slight_smile:

F.ysiof.it

2 likes

Dou toch nait zo eelsk op aal dai social media :rofl::crazy_face:

1 like