Het Groningentopic

Mahalo is leuk!!

1 like

Jaa, bij Mahalo toevallig!! Was echt heel lekker dus zeker een keer heen gaan!

1 like

Haha wat toevallig. Goed om te horen dat het lekker was!

1 like

Even een fyi, ons huis komt volgende week op Funda. Mocht iemand hier iets zoeken of iemand kennen die wat zoekt buiten de stad.

Het is een twee onder één kapper in Zuidhorn, 2017, 138M2 woonruimte en je kan er zó in. Of nou ja vanaf februari want dan verhuizen wij naar (nabij) Rotterdam!

10 likes

Ik werk in Zuidhorn, ik zal eens rondvragen!

1 like

Game on in het forum is echt een leuke tentoonstelling! Over 50 jaar game geschiedenis, maar ik had niet verwacht dat je zoveel spelletjes ook zelf kon doen. Denk dat er wel tientallen, misschien wel honderd consoles en arcadespellen stonden. Heel cool!

9 likes

Iemand tips voor een goede nagelsalon? Het liefst in het centrum. Er zit één in de Zwanestraat maar daar ben ik niet tevreden over.

1 like

Een vriendin van me gaat graag naar @nailartistgroningen. Zij zit bij Reitdiephaven. Sorry, geen centrum. Zij heeft ook een cursus gedaan bij @anastasiaova.com_ en zij zet echt hele mooie nagels! Ik heb ooit een pedicure laten doen en dat was echt strakkk. Aanrader!

https://instagram.com/nailartistgroningen?utm_medium=copy_link

Een andere vriendin gaat graag naar @nailsbysterre. Haar werk ziet er ook super netjes uit! Zij zit wel in het centrum zie ik.

https://instagram.com/nailsbysterre?utm_medium=copy_link

2 likes

Wauw ziet er prachtig uit :heart_eyes: thanks voor je tips!

1 like

ik heb altijd het gevoel dat iedereen op dit forum in de randstad woont en dan voelt het heel apart als iemand zo dichtbij woonde haha, ik ben gewoon regelmatig langs je huis gefietst!

3 likes

Haha wat grappig! Dat gevoel heb ik zelf ook altijd. Huis gespot dus?

1 like

Ja, ziet er goed uit!

Ik heb m gespot! Vlakbij m’n nieuwe werkplek! :slight_smile:

1 like

Iemand een fijn restaurant in Groningen waar ze én goede wijnen hebben en een goede menukaart en een lekker sfeertje? Dus niet te stijfjes maar wel kwaliteit (een goed eetcafé met goede wijnen is ook top)

ik was vorige week bij bocaccio en daar vond ik het eten (vooral de antipasti plank) en de wijnkeuze heel goed! XO is ook een leuke plek met lekkere wijnen maar wel iets meer een eetcafe sfeer

De Betere Tijden, in de Gelkingestraat. En een vriendin van me was heel enthousiast over XO in de Folkingestraat. Daar heb ik zelf alleen nog maar geluncht, maar dat was ook echt super lekker.

Oh ik zie nu dat @tierelantijn die laatste op noemt haha. Aanrader dus!

Het Koetshuys :heart::heart::heart: fijne sfeer, lekker eten, eigen gemaakte limoncello die heel lekker is

Wij hebben in de zomer bij bistro blanche gegeten. Erg lekker sfeertje, luxe maar toch toegankelijk en ze hadden ook een bijpassend wijnmenu! Echt een aanrader

Hebben jullie dit al gezien? Ik vond het echt een leuke aflevering.

6 likes

Ja heel leuk! Ik wil nu ook wel op zo’n botsautootje door de stad haha

@Max heb jij nog een leuke sportschool gevonden? Ik ben nog op zoek namelijk.