Het Groningentopic

Ja! Wel al even geleden maar vond ik heel lekker! Vooral goede kazen en sommige warme hapjes, 100 keer beter dan een cubanita

1 like

Heb zojuist de derde aardbeving van vandaag wel gevoeld. Nog meer mensen die in hetzelfde gebied wonen?

Aangezien Facebook, insta en whatsapp er nog steeds uit liggen voelt het net alsof de wereld ons straft :poop:

Niet gevoeld maar wel provincie. M’n ouders wonen in het epicentrum, kan er helaas wel over meepraten :frowning:

1 like

Ja heftig hoor, 3 relatief grote op 1 dag. Hopelijk betekent het niet dat er nog een zwaardere op komst is.

2 likes

Weten jullie nog leuke plekken waar de nadruk op wijn ligt op Cappuvino na?

Bar Gusto? Hoewel ik er niet heeel vaak binnen heb gezeten.

1 like

Barrel! Hele leuke wijnbar in de Haddingestraat.

Onze ouders wonen dan vlakbij elkaar!

Oehhh dat is spannend! Begint t de woonplaats met een Z?

Met een W, paar km verderop :blush:

Kom je daar zelf ook vandaan?

Ja. Jij ook uit Z?

1 like

Wat zijn leuke plekken om te lunchen met fijne vegan opties? :relaxed:

Volgens mij heb ik in W op de basisschool gezeten als we het over hetzelfde hebben.

1 like

Heb je even een berichtje gestuurd.

1 like

Ja heb er een paar jaren gewoond. Inmiddels al 20 jaar niet meer hoor :slight_smile:

1 like

Ik vind de wraps van FLFL heel lekker, bij El Maïda hebben ze hele lekkere vega en vegan broodjes en bij De Herbivoor hebben ze ook hele lekkere dingen (maar ze zijn wel een beetje op de wappie tour geloof ik). Er zijn vast meer plekken, maar die weet ik zo even niet.


Weet iemand waar je saffraan aioli kunt kopen in de stad? Ik wil dat eens proberen, maar geen idee waar ik dan moet zijn :sweat_smile: Ik geloof dat Le Souk alleen normale heeft (die wel echt super lekker is).

1 like

De kaaskop! Daar heb ik het zelf ook nog vandaan gehaald. Sowieso erg lekker voor kaas plankjes.

1 like

Oh goeie! Ga ik daar zo even heen.

1 like

Ben je al ergens geweest? Ik fietste van het weekend langs Mahalo en dat zag er ook gezellig uit. Is tegenover Café De Bres, bij het Noorderplantsoen. Heb net de menukaart bekeken en er staan veel lekkere dingen op. Wil daar binnenkort eens heen.