Het Groningentopic

heeft iemand toevallig ervaring met een sportschool met leuke spinninglessen in Groningen? Of anders sowieso een sportschool met leuke groepslessen, die ook wel wat op kracht en conditie gericht zijn? Ben een beetje zoekende hoe ik de winter ga doorkomen!

Klinkt alsof je CrossFit moet gaan doen. Kan je ook gewoon op je eigen tempo doen en het combineert kracht en conditie

ja daar denk ik ook over na hoor! Heb al eerder wat lessen bij crossfit noord gevolgd, maar was niet mega enthousiast (alhoewel, kan ook door de lockdown komen waarin je alles op eigen tempo moest doen). Maar misschien bij allround, al is het daar wel echt duurder (en verder weg!), maar hoor er wel echt goede dingen over.

Maar ik fiets graag, dus het leek me ook wel leuk om mijn conditie wat op peil te houden met spinninglessen!

Volgens mij bieden ze geen spinninglessen aan maar mij is Calipso goed bevallen! Het is al wel weer 3 jaar geleden dat ik lid was maar vond het leuk. Ik overweeg ook weer lid te worden nu ik terug ga verhuizen naar de stad.

1 like

Ik heb nog een voucher liggen om te suppen op de gracht voor twee personen voor twee uurtjes, het kan alleen op doordeweekse dagen en is geldig t/m 30 sept. Bij de Sluis! Je krijgt er ook een ijsje met vier bolletjes bij haha. Vind iemand dat leuk om nog te doen? Ik hoef er geen geld voor terug. Ik was eigenlijk een beetje vergeten dat we die bonnen nog hadden liggen en helaas ben ik komende week niet in Groningenā€¦ Het weer is natuurlijk niet meer top hiervoor maar ik dacht, ik kan het altijd vragen! Wie weet maak ik er toch iemand nog blij mee.

2 likes

PM

Oh denk dat @Solee hem al heeft? Anders wil ik wel!

Heeft iemand nog leuke tips voor winkels waar van die luxere etenswaren verkocht worden? Zoals olijfolie, honing, zout etc. Het liefst gewoon in het centrum van Groningen

1 like

Leuk & Lekker op de Grote Kromme Elleboog voor olijfolie, azijn, etc. En Le Souk in de Folkinge voor olijven, aioli en andere lekkere dingen. Oh en Kaaskop voor kaas! Ik ben daar laatst echt heel vriendelijk geholpen, ook al kocht ik geen kaas haha.

5 likes

Ik ben nieuw in Groningen en wil woensdag kijken voor een winterjas. Weten jullie nog boetiekjes waar ik moet kijken? Tweedehands mag eventueel ook (als ze een beetje kwalitatief spul hebben en geen primark/hm/zara tweedehands) en duur designer spul heb ik niks mee :slight_smile:

Ik vind Zich Zach altijd heel leuk! Kleurrijke items en kwalitatief goed spul. Ze hebben ook vintage!

1 like

Ik ben gisteren dankzij @Solee met jouw bon gegaan! Dankjewel, was leuk om te doen! En het weer was nog best wel mooi! 4 bolletjes ijs was me alleen teveel haha, al heeft mijn vriend daar dankbaar gebruik van gemaakt.

@Chicago Voor vintage Onder de linde in de steentilstraat misschien? En geen boetiek, maar ik slaag zelf altijd goed bij fifty six, hebben ze leuke merken. En Yaya op de vismarkt misschien? Mijn schoonzusje is fan van Woman by earn, maar dat is wel iets prijziger geloof ik.

5 likes

Oh wat leuk!! Graag gedaan :smiley:

Ik wil vrijdagavond wat leuks doen in de stad of naar een leuk kroegje met mn date. Iemand tips? Ik ben al 100 jaar de stad niet meer in geweest voor mn gevoel. :older_woman:t2:

De Uurwerker is mijn ultieme favo!

2 likes

Ik vind het Concerthuis heel leuk! Lijkt me ook een goeie locatie voor een date. Je kunt daar ook spelletjes doen, die liggen achterin in een kast.

4 likes

De Minnaar is ook heel knus en fijn.

1 like

Heeft iemand wel eens bij Tapaseria Catalana gegeten?

Weer ben je uiteindelijk geweest? Concerthuis was altijd mijn eerste date locatie haha! Uurwerker vind ik zelf wat minder gezellig, wat meer zien en gezien worden, zeker op de vrijdagmiddag. Mout vind ik heeeel erg leuk, maar dan moet je wel van bier houden. En de stockroom (cocktailbar) is ook echt een leuke datelocatie, wat chiquer ook. Oh in in NOK, bovenin het forum kun je ook leuk wat drinken, maar vind ik het eten wat minder. En Bistro Boys is ook leuk lunchen/borrelen/eten.

3 likes

We zijn niet meer de stad in geweest :(. Maar ik heb jullie tips allemaal in mijn telefoon gezet!