Het Groningentopic

Ik heb op Noorderzon voor het eerst met mijn vriendje gezoend :heart::heart:

4 likes

Hebben jullie aanraders voor een leuk restaurant met lekker vega eten en het liefst in een mooie omgeving met zitplaatsen buiten? Wij willen binnenkort uit eten om ons jubileum te vieren. Mag ook buiten de stad!

Ik draai een aantal bardiensten!

Bla-bla? heb ik jaaaaren geleden een keer gegeten dius niet echt recent maar was toen erg lekker :smiley:

oh en edit @Grey sowieso is het koetshuys FANTASTISCH

1 like

Wow het is dit jaar wel echt de light versie van Noorderzon hè? Die ‘eilanden’ zijn helemaal niet zo groot en er is niet eens live-muziek :cry:

Ja zo jammer! (maar ook wel begrijpelijk natuurlijk) Normaal als je richting Noorderplantsoen fietste had ik al helemaal zo’n yessss Noorderzon gevoel door alle geluiden en mensen maar toen ik in de rij stond was het echt wat stilletjes :cry: maar was wel gezellig op eiland Noord vanavond! Heb jij het ook leuk gehad?

1 like

A, dat gevoel miste ik ook. Haha, ik was eerst ook op Noord. Ik ben daarna naar vrienden gegaan die op Zuid zaten. Vond het wel weer heel gezellig!

Jaa hoorde ik ook van veel bezoekers… wij hadden wel muziek bij onze bar (‘achtergrondmuziek’) dus dat was wel heel gezellig

Wat moet ik me voorstellen bij noorderzon dit jaar, zonder muziek?

Eetkraampjes, biertafels en -bankjes, bistrotafels en -stoelen, barren, sfeervolle aankleding en achtergrondmuziek. Ik vond het nog steeds wel leuk hoor! Maar wel een stuk saaier dan andere jaren.

2 likes

En het theater/kunstprogramma natuurlijk! De kern van het festival. @Velours

2 likes

Oja lol. Dat had ik er wel even bij kunnen zeggen :stuck_out_tongue: Maar je krijgt daar nu wel iets minder van mee. Of dat ligt aan mij, kan ook.

1 like

Ik ging eigenlijk altijd alleen het park in. (of nouja, altijd, ben er 3 keer geweest nu)

Ja die containers en straatacts enzo zijn er niet hè? En een deel van het programma is ook op andere locaties (suikerunie enzo)

2 likes

Ja klopt! Toen ik vorige week door het plantsoen fietste zag ik dat de containers weer op trailers geladen werden :cry:

Ik zei het ook al in het festivaltopic, maar ik kan er zo pissig van worden hè. Formule 1 mag wel gewoon doorgaan en kunst en cultuur wordt keer op keer vergeten/overgeslagen. Ik snap heus wel dat niet alles door kan gaan i.v.m. corona, maar dit is gewoon scheef.

1 like

Ooooh echt? Wat zuur als ze eerst wel dachten dat het zou kunnen. Ik las idd op hun site al dat ze 2 theaterlocaties hebben moeten sluiten ivm de maatregelen. Stom.

Deze week is de Keiweek (introductieweek) en ik vind het zo leuk om die filmpjes te zien op de instapagina. Echt geweldig hahah. Helemaal gezellig

1 like

Ik was afgelopen week even op Noorderzon en daar en in de stad zag je ook veel groepjes met uitgelaten studenten. Werd ik ook helemaal blij van!
Ik zat zelf ook helemaal blij te wezen met een koud biertje terwijl ik natgeregend was haha

3 likes

Welk tapas of sushi restaurant kunnen jullie aanraden voor vanavond?

@Jip dankjewel nog voor je aanbod! Maar we hebben de auto bij een P+R gezet :relaxed:

Cervantes is leuk en lekker!! En geen probleem, mocht iemand anders van het aanbod gebruik willen maken dan mag je me altijd een berichtje sturen.

1 like