Het gras van de buren is niet altijd groener (topic)

Hahahaha en dan ook meteen al die karige types die reageren met ‘nou als ik voor 10 euro per dag zou lunchen zou ik zorgen dat ik geen avondeten meer hoef’ etc.

1 like

Ja hallo, ik vind mezelf absoluut niet karig ofzo, maar als ik verplicht 10 euro per dag zou moeten inleveren voor mijn lunch dan zou ik daar ook maximaal gebruik van willen maken hoor. En in de praktijk zal dat dan waarschijnlijk inderdaad betekenen dat ik lunch en avondeten om zou ruilen… Kom op, mijn geld, waar ik recht op heb, ik zou hier ook echt geen genoegen mee nemen, dit vind ik echt bizar.

5 likes

Ik zeg toch ook niet dat ik het niet oneerlijk vind? Maar het gaat weer zo lekker Viva los meteen met 'ik zou ‘s avonds alleen nog maar een kommetje yoghurt eten’ hahaha. Ik ben niet degene die mensen hun lunchgeld steelt hoor :joy:.

1 like

Haha, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik waarschijnlijk hetzelfde zou doen (of ik zou gewoon 2x ‘avondeten’ maar dan groei ik dicht, dus beter van niet :sweat_smile: ) en dat heeft wat mij betreft niks met karig zijn te maken

Hahaha die tweede reactie van de topic starter ook:

‘De rest krijgt wel wat ze willen. Soms bestellen ze zelfs Oven Frikandellen/Kipcorn enzo voor zich zelf. Waarschijnlijk gaat mijn deel naar de krat bier dat ze zelf elke week op vrijdag drinken?’

Meid je laat echt over je heen lopen STOP HIERMEE

1 like

https://forum.viva.nl/werk-studie/problemen-eerste-generatiestudent-bekrompen-familie/list_messages/419107

Het leven van een eerste-generatiestudent.

6 likes

Hahahahaha een jaartje HBO en ze is Hyacinth van Keeping Up Appearances.

8 likes

Ik weet niet of dit nep is hoor… ik ken wel wat mensen die echt zo zijn. :rofl:

Dit is dan zeker de ordinaire volksmuziekluisteraar die gek ik op onderbroekenlol. :laughing:

@Flamoes met de toename van fake news zou je verwachten dat we er nu wel op getraind zijn om echt van nep te kunnen onderscheiden. Maar nee. :stuck_out_tongue:

8 likes

lol, iemand heeft hier gewoon zijn studieloopbaanbegeleiding verslag ‘hoe heb jij je ontwikkeld in het eerste jaar van je studie’ gedumpt. bah, wat een moeilijk leven als je zo bent.

1 like

Deze reactie:
Anoniem161910042018
zondag 25 maart 2018 09:00
De kinderen en de kat langzaam aan elkaar laten wennen.
In zijn huis gaan wonen, maar het volledig nieuw inrichten. Kinderen erbij betrekken, die mogen al mama’s spullen bij het grofvuil zetten.
Hond tijdelijk in jouw huis.

:joy:

10 likes

Mijn god wat zijn dat toch een feeksen

2 likes

Ow dear…

32 likes

HAHAHAA

1 like

What de actual

Ja, mijne ook. Maar de mijne is dan ook een narcist, dus ja. :rofl:

2 likes