Een vriend van mij is ook zo. Het is een heel aardige jongen waar zodra er 2 biertjes inzitten veranderd hij naar een compleet doorgeslagen idioot. Zo is hij wel eens door de club doorgelopen om iedereen te vragen of ze hem ‘asjebliiieeeeft’ drugs wouden geven. Het maakte hem al lang niet meer uit wat? Hij is vervolgens meestal langer dan 24h wakker en daarna een week verrot. Daar zijn ook al 2 relaties op kapot gelopen dus je zou zeggen dat hij hier van geleerd heeft, maarnietheus. Dit is misschien eens 1x grappig indien je 18 bent maar niet indien je tegen de 40 aanloopt.
Dan stop je toch met drinken zou je zeggen?!
Weet in ieder geval dat die topicstartster in Volendam woont.
Aangezien het hele dorp aan de coke zit
Grapje… sorry Volendammers laf joe en ik woon dicht bij.
Ik kwam deze gisteren tegen. Een topic dat ontspoort in een ruzie over…hoeveel dagen er in een week zitten???
Hahaha dudeeeee.
Hahaha ik ga kapot, hoezo zo’n lange discussie over het aantal dagen in een week
En dan leer je direct nog een woordje Engels.
Wat een deprimerend nummer geen wonder dat mensen altijd zo slecht gehumeurd zijn op de maandag ochtend.
Ik zie nu pas dat het topic VIJF pagina’s heeft en het er op de vijfde pagina nog steeds over gaat hahahahahaha O M G
Gewoon 3.5x per week dan zit je altijd veilig!!!
Ja! Maar dan moet je wel de volgende week de andere helft doen, anders klopt er natuurlijk helemaal niks meer van!
Hahaha, ik hou van jullie .
Yep (ik zie al helemaal voor me hoe we hier, na al het grappen, ook een heftige discussie over ontwikkelen, haha).
In theorie wel, maar hoe moet je in de praktijk een halve keer naar de sportschool gaan? Als je om de dag naar de sportschool gaat ga je de ene week 4 keer, en de andere week 3.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de draad behoorlijk kwijt raakte toen ik dat topic las
Ja die ene jongen zegt vier keer per week, om de dag
Dat kan, als je ma woe vrij en zo traint
Maar als je elke zo en ma traint is het niet meer om de dag
Ik denk dat ze allebei elkaar gewoon verkeerd begrijpen
Oh ik dacht dat ze allebei weer anders dachten. Ik vind het zelf ook ingewikkeld hoor. Ik ging van donderdag tot donderdag op vakantie en mn boeking zei 8 dagen. Dat klopt niet in mijn hoofd hoor
Hahahaha ik zit zo hard te lachen om die thread
En ik linkte hem naar m’n vriend en die kende hem al gewoon een beroemde internetdiscussie
“Seems to me that you’re all neglecting the fact that TheJosh has a time-machine.”
Ze zijn ook altijd zo fel tegen vrouwen die een relatie hebben met een (gescheiden) man die al kinderen heeft. Oh je gaat zeker voor de 2e leg, dat soort opmerkingen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Behalve met dat eerste.
Help.
https://forum.viva.nl/geld-recht/lunch-geld-salaris-maar-mag-niks-vragen/list_messages/417807
200 euro van je salaris wordt ingehouden voor je lunch terwijl wat je eet maar 21 euro per maand is.