AAAAAAW!!
Dat lijstje ook
Wat een debiel verhaal joh, ben benieuwd wat voor lui daarachter zitten
Hahahha nee wat erg, dit zijn echt dingen waar je je op je 18e druk om maakt, niet op je 35e . En dat hij dan zelf ook nog eens niet weet hoeveel vrouwen hij heeft gehad. Wat een jaloerse seksist.
Hahahaha zouden deze mensen echt bestaan?? Dit is toch wel heel dramatisch
die eerste reactie ook zo droog dat ze eerst aan zichzelf moeten werken (volwassen worden)
“Hij respecteert me”
Er is ook gewoon niemand die gewoon de vraag beantwoordt
Maar die reacties zijn toch heel begrijpelijk? Zie niet wat er mis mee is.
https://forum.viva.nl/werk-studie/duidelijkheid-officiersopleiding/list_messages/430917
Wanneer het VIVA-forum voor een man de beste bron is om informatie over een officiersopleiding te vergaren.
Ik weet niet of iemand die zulke basic informatie over iets dat hij graag wil niet kan vinden wel officier moet worden.
En begrijpend lezen lijkt ook nog een dingetje te zijn. Dat wordt nog wat met het centraal vwo-examen.
Wooow ik googlede iets over armoede in Nederland en toen kwam ik bij dit oude VIVA topic.
Dit topic geeft precies weer hoe ik over dat forum denk:
https://forum.viva.nl/psyche/leven-in-armoede/list_messages/192153/1
Toegegeven: de beginpost is wat dramatisch, maar ik snap dat meisje echt heel goed. Echt zure reacties van zure trutten die studeerden toen er nog geen computers waren en de wereld nog plat was.
Kan me niet voorstellen dat je wereldbeeld zo verstokt is dat je niet kunt geloven dat tegenwoordig inderdaad bijna iedere student een Macbook en een latte macchiato heeft, maar al geloof je het niet: vet zielig voor TO.
Ben wel blij dat wij meer supportive zijn.
Wat een teringwijven.
Dit soort mensen mag je slaan.
Het deed me echt denken aan:
‘Toen ik studeerde moest ik elke dag TIEN kilometer door de sneeuw lopen op BLOTE VOETEN!!’
Woow, Ik schrok er gewoon van. Wat een kutleven moeten deze vrouwen hebben.
zure passieve agressieve reactie van daar
Jammer dat TO niet meer reageert…Misschien is de batterij van haar iPad leeg of zo…
Hahaha echt he. Soms vind ik de PH-waarde hier bij vlagen ook een beetje oplopen, maar dan zie ik dat Viva forum en dan denk ik, dat hele forum moet met Lactacyd gewassen worden man.
Lactacyd is te mild. Iets agressiever is nodig, deze vrouwen zijn zo hardnekkig en overtuigd van hun eigen gelijk en wereldbeeld. Man man man