Het geluk dat een relatie heet

Ik hoop het :two_hearts:

1 like

Ik was zaterdag heel teleurgesteld dat alle paaseitjes uitverkocht waren in de Ah en ik zei dat tegen mijn vriend. Toen ik gisterochtend opstond had mijn vriend overal paaseitjes verstopt in het appartement, vond dat echt zo lief!

43 likes

Jeeeetje dat is ook echt superlief!

2 likes

Ik snap niet hoe we al vijf weken op elkaars lip kunnen zitten en dat het alleen nog maar leuker wordt. We hebben natuurlijk kleine irritaties maar vanochtend keek ik naar hem en was ik weer helemaal verliefd.
Ik ga echt moeten wennen als we weer op kantoor aan het werk moeten, ik zal hem echt missen.

20 likes

Af en toe kan mijn vriend echt bot zijn en totaal geen romanticus, maar gister was ik nog aan het rommelen in de slaapkamer en hoorde ik vanuit de woonkamer ook gerommel. Had hij voor de tafel gedekt voor de paasbrunch en ook kaarsjes op tafel aangestoken. Zo lief <3

En wij wonen nu ineens soort van gedwongen samen door de crisis en waar ik stiekem best bang was dat dit niet goed zou gaan, gaat dit zo goed. Uiteraard ook wel wat irritaties en gewoontes waar we bij elkaar aan moeten wennen. Het gaat zelfs zo goed, dat we afgesproken hebben om na de zomer samen op zoek te gaan naar een woning.

15 likes

Ik realiseer me steeds meer hoe bijzonder het is wat mijn vriend en ik hebben. Zo’n goede en stabiele relatie. Zo blij met hem. :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Ik heb dit ook! Ik denk dat deze crisis een ramp voor je relatie kan zijn, maar het ook juist kan doen laten inzien hoe goed en sterk de band is.

12 likes

Mijn vriend en ik vinden het echt super hilarisch om zo lang binnen te zitten met elkaar. We gingen net op de grond onvrijwillig autoracen en klap eens in je handjes spelen met de ander omdat we vandaag even geen bank hebben. Mijn vorige relatie was echt afschuwelijk en pijnlijk dus dan zijn dit soort momenten echt heel dierbaar.

23 likes

Hij kan me soms zo aan het lachen maken. Net zette ie echt een uber country nummer op en ging ie ineens staan line-dancen in de kamer?! :neutral_face::face_with_raised_eyebrow::joy::joy: Why dude?! :rofl: En vooral, waar heb je dit geleerd?!? :dizzy_face:

14 likes

Haha ja wij doen ook allerlei debiele dansjes en high fives etc. Elke keer als we dan met m’n schoonouders facetimen en zij dan vragen ‘gaat het nog wel goed??? Houden jullie het nog wel uit met elkaar??’ denk ik dan ‘je moest eens weten :’)’.

Maar goed als we facetimen zitten we natuurlijk heel droogjes voor de camera, de rest van de tijd zijn we twee debielen haha

7 likes

Ik had online onderwijs en mijn vriend duwde zijn blote buik (buiten beeld) tegen het raam in de deur. Houd dan je gezicht maar eens in plooi…

18 likes

Ik heb nogal eens de gewoonte alle dekens te claimen als ik slaap. Vannacht werd ik wakker van mijn vriend die heel verdrietig lag te zingen. Ik had dus weer eens alle dekens gejat en dat vond hij het perfecte moment om Goodbye my lover te zingen. Alleen dan met de tekst aangepast. Dus het werd goodbye my blanket, goodbye my warmth. Ik moest echt huilen van het lachen.

71 likes

Mijn vriend doet altijd onbewust boodschappenshoplogs. Het is heel grappig en schattig

16 likes

Hi! Mijn vriend en ik zijn in mei twee jaar samen. Ik had een overnachting ergens geboekt. Nu is dat uiteraard afgelast. Ik weet alleen nu echt geen leuk cadeau en zou graag wat tips willen weten! Als jullie iets aan je vriend geven, wat geven jullie dan? Ik geef bijna altijd ‘doe’ cadeautjes maarja dat valt af natuurlijk :sweat_smile: Mijn budget is tot ongeveer €50.

Ik heb na een tip van iemand hier zelf kraskaartjes gemaakt. Één voor elke week een jaar lang. Daar zitten uitjes tussen (die hij dus tegoed houdt nu) maar ook dingen als een kus, een knuffel, een avond spelletjes spelen. Hij is er superblij mee en het is elke zaterdag weer een hoogtepuntje voor hem als hij weer een kaartje kan krassen. (oh en heel makkelijk te maken)

8 likes

Wow klinkt gaaf! Zou je willen uitleggen hoe je dit gemaakt hebt?

Ja hoor. Het is echt heel eenvoudig. Ik heb van stevig papier kaartjes geknipt. Daar vervolgens met een fineliner opgeschreven wat de prijs is. (dus kus, spelletje spelen etc. Soms ook geen prijs). Dat even laten drogen en daarna met een waxinelichtje over de tekst wrijven. Weer even wachten en dan een laagje verf er overheen. Ik heb gewoon een tube van action gebruikt.
Ohja ik heb trouwens ook via google gezocht naar gratis uitjes in de omgeving. Superleuke dingen gevonden die ik anders nooit had bedacht.

Edit: dit was het resultaat

21 likes

Wowwww wat onwijs leuk!! Dankjewel voor de tips! Ik kan hier zeker wat mee :smile::smile:

1 like

Iemand nog leuke tips voor quarantaine proof date ideeën?

1 like

Ik heb gister met mijn vriend in het raamkozijn gezeten in de zon. Hij met een biertje en ik met een cola light haha. En echt een heel ‘diep’ gesprek gehad over onze jeugd, wat we wel willen qua opvoeding van onze aankomende baby en wat niet. Wat we over willen nemen van onze ouders of juist totaal niet. En het was echt zo’n fijn gesprek. Ook gewoon om te merken dat hij totaal anders is opgevoed dan ik, maar wel beiden dezelfde normen en waarden willen meegeven aan ons kindje.

35 likes