Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend en ik hebben van de week een driegangendiner gekookt, ons mooi aangekleed en de tafel gedekt zoals in een restaurant. Telefoons waren verboden. Daarna cocktails gemaakt en gedaan alsof de bank een kroeg was. We hadden beide echt het gevoel alsof we op date night buiten de deur waren.

En volgende week gaan we kamperen in huis. Ga een tent opzetten in huis. Hij weet van niks alleen dat hij zijn tas moet inpakken voor een nachtje weg. Heb ook een folder gemaakt van de stad waar we in wonen met allemaal feitjes en een route voor een quarantaine proof wandeling. De dag zelf ga ik hem een paar rondjes met de auto laten rijden om dan via een omweg bij ons huis te komen. Hier krijgt hij dan een reserveringsbevestiging van de camping en een planning van alle activiteiten. Activiteiten zoals een wine tasting en bordspelletjes etc.

I donā€™t know of je er iets aan hebt maar misschien dat je er inspiratie oid uit kan halen :slight_smile:

79 likes

Mijn vriend had vandaag ineens een fascinatie met de bezorgbusjes. Blijkt hij een setje van de Hunkemƶller te hebben besteld voor me. We hadden het er de week ervoor nog over gehad of ik genoeg bhā€™s heb( o jazeker) en of ik er nog meer zou gaan kopen (o jazeker).
Superlief dat hij wist wat ik wilde bestellen en dat hij dat al had gedaan voor mij :slight_smile:

19 likes

Zo leuk! Ga ik onthouden voor als ik samen ga wonen haha

1 like

Ik vind zijn stem sowieso al mooi maar als hij zakelijke telefoontjes heeft vind ik zijn stem extra sexy. Ik kan er echt van genieten als ik kan meeluisteren.

5 likes

De afgelopen weken voelde ik me best wel kut. Met veel huilbuien etc. :sweat_smile: mijn vriend was heel erg lief heeft me veel getroost en nooit zijn geduld verloren.

Nu wil ik iets leuks doen of iets kopen. Aangezien doen er niet echt in zit. Maar ik heb echt 0 inspiratie. En ik haat koken bijvoorbeeld

1 like

Zo leuk om deze dingen te lezen. Ik smelt altijd als we het hebben over onze kat, oftewel de harige baby. Het is onze hobby om haar een beetje te pesten. Vooral als we mopperen over wat voor domme dingen ze nu weer heeft gedaan. En wat voor slecht humeur ze had en dat ze zo heeft zitten mekkeren. Vooral het samenspannen tegen die arme kat die zichzelf niet kan verdedigen voelt gemeen maar toch gezellig.

6 likes

In combinatie met de zielig kijkende kat op je avatar is dit zo grappig om te lezen :joy:

3 likes

Mā€™n vriend merkte aan me dat ik graag wat aan beweging/iets met mā€™n lichaam wilde doen, maar niet zat te wachten op enorme workouts. Toen stelde hij voor om samen Yoga op YouTube te doen. Dat vond ik al lief, dat hij daar zo over nadacht etc.

Toen gingen we dat doen en op 't eind moest je op je matje liggen als een soort zeester. En toen raakte onze handen elkaar en hield hij even mā€™n vingers vast, ik smolt zo.

20 likes

Doe koekjesjongen? Ik wil meer weten!!!

Ik heb vanmiddag een Ā“dateĀ“ met mijn vriend. We gaan met de auto langs Schiphol rijden om te kijken naar alle geparkeerde vliegtuigen. Ik heb een soort fascinatie met vliegtuigen/vliegen en ik vind het zo leuk dat hij lekker meegaat in mijn gekte en dat hele pokke-eind naar Schiphol rijdt :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Ik ben vandaag drie jaar samen met mn vriend en we gaan morgen om het te vieren planten kopen en ā€œuit etenā€, waarin we wel zelf koken maar het gerecht gaan maken wat we zelf hadden besteld bij het restaurant waar we uit eten zouden zijn geweest als het had gekund. We gaan ook het hele appartement verbouwen zodat we echt een restaurant gevoel krijgen, en ik heb er zo veel zin in. Hij is echt zoā€™n doos en ik klaag wel vaak over zn gedrag maar het is wel mijn doos en ik zou hem ook niet willen ruilen

37 likes

2 jaar samen op 2 mei 2020! :heart:

26 likes

Leuk! Wij zijn vandaag precies 7 jaar getrouwd. Ik ga voor het avondeten wat lekkers bestellen bij zijn favoriete restaurant. En zo nog een lekker taartje halen ergens. :heart_eyes:

18 likes

Wij kijken elke dag Jamieā€™s 15 minute meals en ik heb al een paar keer gezegd dat ik het boek hiervan best zou willen hebben. En dan gewoon als mededeling en totaal niet bedoelt als hint.
Komt mā€™n vriend net terug van boodschappen doen en heeft ie een cadeautje voor meā€¦ Heeft ie gewoon dat boek gekocht :heart:

24 likes

Mijn vriend en ik zijn heerlijk kneuterig met kleine spelletjes. Voor het slapen spelen we vaak ā€˜Wie ben ikā€™ of dat spel dat je een dier zegt en dan met de laatste letter van het woord een nieuw dier moet verzinnen. Maar hij is afgestudeerd in ecologie dus hij komt soms echt met dieren zoals de veenbesparelmoervlinder of de tweekleurige bosspitsmuis. Dat klinkt dan in mijn oren heel slim :sunglasses: en dan ben ik ook echt trots op hem (soms geeft -ie me voor het slapen ook een korte spreekbeurt over een dier naar keuze).
Het is ook een soort sport voor ons om de vreemdste combinaties te maken waar je tussen moet kiezen, zoals die keuzes van dilemma op dinsdag, bijv: ā€˜Zou je liever van 10:00 tot 19:00 uur een slakkenspoor achterlaten als je loopt of met je moeder maandelijks tongzoenen???ā€™ Vooral mijn vriend kan dan ook alle opties tegen elkaar gaan opwegen alsof het een echte keus is :joy:
Soms heb ik geen zin om 's ochtends uit bed te gaan en dan gaat hij me helemaal klaarmaken voor de dag: van mijn tanden poetsen tot mijn kleren bij me aandoen tot parfum opspuiten toe :joy: Soms ga ik expres zeuren dat ik niet wil opstaan zodat hij dit doet hahahah, vind het heel gezellig maar misschien is dit meer een biecht :joy:

Ik kijk er echt naar uit om samen te wonen zodat we nog meer kneuterige dingen kunnen doen hahaha

56 likes

In plaats van vandaag in ondertrouw gaan en fancy uiteten, hebben we het dekbed naar de bank gesleept en liggen we thuisbezorgd weg te werken :joy::heart: Zo blij dat we na al die jaren nog extreem gelukkig kunnen zijn met kleine dingen

25 likes

Wij hebben vanavond datenight gedaan samen, lekker uitgebreid drie gangen gekookt met wijntjes erbij, en daarna samen een lange film gekeken. Echt super gezellig en merk dat het echt fijn is om toch nog even extra aandacht aan elkaar te besteden, ondanks het 24/7 samenzijn door corona.

10 likes

Ik ga mijn vriend waarschijnlijk over 2 weken zien finallyyyyy :hugs:

30 likes

Ik heb een mini wijn proeverij met mijn vriend (ik heb de wijn gehaald) en het echt zo leuk :scream:
(Sowieso is de regel dat uitspugen verboden is).

4 likes

Yesss!! Ik ben superblij voor je. Hoe lang is het nu geweest dat je hem niet hebt gezien

2 likes