Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend stuurt me altijd ansichtkaarten als hij in het buitenland is en nu heb ik voor hem ook een ansichtkaart gemaakt vanuit mijn eigen dorp hahaha. Echt zo’n lelijke ‘Groeten uit -naamdorp-’ kaart. En ik heb het weer beschreven, hoe het bed ligt en dat ik zeezicht hebt (woon bij een slootje) en wat ik nog allemaal ga doen tijdens mijn (corona)vakantie (niks). Maar dat op vakantie gaan tijdens het hoogseizoen wel een beetje saai is, omdat veel gesloten is.

Hoop dat hij er net als ik om kan lachen, want hij voelt zich wel een beetje down door de situatie en we missen elkaar ook omdat we elkaar niet kunnen zien. En het vrolijkt mij ook een beetje op om de humor er van in te zien :joy:

57 likes

Ik vind dit echt ontzettend schattig :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik begin het thuiswerken met m’n vriend echt steeds leuker te vinden haha. We maken uit onszelf om en om ontbijt en lunch voor elkaar en we gaan precies op dezelfde momenten los bij bepaalde liedjes op de radio :joy:

11 likes

Ik heb vriend net gemillimeterd. Heeft ie normaal nooit, maar ‘de kappers zijn dicht en ik zit toch nog 2 weken thuis’ en omg hij is echt 10 x zo knap geworden :heart_eyes:

16 likes

We werken nu al 2 weken samen van thuis uit en ik vind het nog altijd alleen maar leuk om zo veel samen te zijn.

14 likes

Wij wonen niet zo groot en een kind erbij, dus had de hel verwacht, maar we vinden het ook hartstikke gezellig en zijn mega productief :grin:

Gezellig iedere dag samen ontbijten en lunchen. Om de beurt even het kind laten luchten bij gebrek aan tuin, of met hem spelen. Het gaat echt prima! Ik mis overigens wel m’n me time een beetje. Maar het is voor een goed doel :muscle:t2:

8 likes

Mijn vriend appt me hoe lang het duurt, qua uren, voor we elkaar zien. Zo zoet.
Vinnik lief

4 likes

Mijn vriend wil dat ik dit ook bij hem doen maar volgens mij staat hem dat helemaal niet. Ik probeer er ook steeds maar overheen te praten zodat hij afgeleid is en het vergeet.

Hahaha nou ik was ook wel even bang, dus we hebben eerst 5 mm gedaan, toen een uur later 3 mm en een dag later pas zonder opzetstukje, zo kon ik een beetje wennen. Maar uiteindelijk was het dus mega heet :heart_eyes:

2 likes

Dat zei ik ooit ook een keer tegen mijn vriend en het baardje is nooit meer weggegaan en nu zou ik hem nog wel eens een keer willen zien zonder baardje eigenlijk

1 like

En ik vind het dus een hele gewaarwording als mijn vriend bij mij thuis werkt en ik hoor hem dan praten met zijn collega’s. Ik vergeet altijd dat hij een serieuze baan heeft en dan is het opeens best sexy ofzo? :exploding_head::eyes:

17 likes

Ik moet altijd zo hard mijn lach inhouden als die van mij aan het bellen met cliënten is, dan gaat hij opeens rondjes lopen en het huis opruimen.

3 likes

We hebben een 2 persoons matras in de woonkamer tussen de bank en de tv gelegd. Hebben inmiddels 2 seizoenen geer&goor terug gekeken, gezellig wijntje erbij en ik heb net zijn teennagels gelakt. Laf it.

29 likes

Mijn vriend en ik zijn spontaan/noodgewongen weer gaan samenwonen door de Coronacrisis en ik vind het echt zo gezellig! Had gedacht dat ik er meer moeite mee zou hebben of dat we meer (kleine) irritaties zouden hebben, maar dat is niet het geval.

8 likes

Even mezelf een schouderklopje geven, maar ik vind onze humor echt fantastisch. Ik zat net naar een aflevering van de Kardashians te kijken waarin Kourtney en Scott met het gezin op vakantie gingen en Scott’s nieuwe vriendin ook meeging. Nu vind ik het sowieso al extra verliefdheid waard dat mijn vriend probeert te onthouden wie wie is en hoe die familie in elkaar zit, maar nu was hij afgeleid en zei ik:

Weet je, ik hoop dat het bij ons ook zo gaat wanneer we uit elkaar zijn. Gewoon nog lekker als gezin op vakantie met nieuwe aanhang mee. Hij was zo afgeleid dat hij gewoon ‘ja ik ook’ zei :joy::joy::joy:

En ineens keek hij op van z’n telefoon en zegt ie: huh, wat zeg jij nou? Ik serieus: oh maar ik wil wel kinderen met jou he.

Serieus, je zou denken dat hij inmiddels wel een beetje hier doorheen kan prikken, maar het duurde echt even voor hij doorhad dat ik een grapje maakte. En altijd maar zeggen dat ik niet moet happen bij zijn grappen.

6 likes

We hadden gisteren een bezichtiging voor een appartement voor ons tweeën en hebben 's middags gelijk te horen gekregen dat we uitgekozen zijn. Nu nog even de screening afwachten en dan hopelijk binnenkort verhuizen en eindelijk samenwonen! :smiling_face_with_three_hearts:

52 likes

Ik zei dat ik binnenkort m’n benen maar weer eens moest gaan scheren na een lange winterstop. M’n vriendje: ‘alleen doen als je er zelf blij van wordt hoor! Niet omdat het moet van anderen!’

Wat een cutie :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

We krijgen volgende week woensdag de sleutel al :heart_eyes:

28 likes

Ik ben zo blij dat mijn vriend net zo aanrakerig is als ik. Tijdens het thuiswerken staan we soms even een paar minuten midden in de kamer te knuffelen. Gisteren sliep ik al toen hij naar bed kwam en werd ik wakker omdat hij me zowat fijn kneep :pleading_face: Zo klef maar I looove it.

30 likes

Woa, lekker! Ik ben jaloers! Mijn vriend heeft 0 libido en dat is nu echt -10.

3 likes