Het geluk dat een relatie heet

We hebben vandaag een gezamenlijke rekening geopend. Voel me zoo volwassen haha

16 likes

Spoiler; klef verhaal

Vanochtend waren we in bed nog an het knuffelen voor ik naar mijn werk moest, zegt hij ineens; ohhh ik hou zoveel van je dat ik het niet kan uitdrukken, met knuffelen kan ik het niet genoeg laten voelen :heart:

en toen; dus zullen we neuken (dat was een beetje een disclaimer)

Mijn ex was helemaal niet van het uitdrukken van zijn liefde (die er op het eind ook niet echt meer was) dus ik werd helemaal warm van binnen! En toen moest ik naar m’n werk haha

15 likes

Mijn man en ik werken sinds deze week beiden 32 h/w en vandaag was onze vrije dag! Zoooo luxe en gezellig <3

6 likes

Respect voor jou. Ik heb die vrije dag echt voor mezelf nodig. Ben altijd teleurgesteld als hij ook op maandag vrij neemt :rofl:

5 likes

Hier hetzelfde, we hebben allebei een eigen vrije dag. Ik zie hem al vaak genoeg :sweat_smile:

Iemand leuke ideeĂ«n voor een cadeautje omdat ik bijna 1 jaar samen ben met m’n vriend? Hoeft niet groots te zijn maar gewoon wat leuks en kleins

Een klein fotoboekje met foto’s van memorabele momenten van het eerste jaar samen. Heb dat toen ook gedaan, klein vierkant boekje bij de HEMA gekocht en van de Polaroid look a like foto’s laten afdrukken. Vind dat nog steeds een leuk boekje om te zien. Van die verliefde foto’s :smiling_face_with_three_hearts: maar ook een foto van het openen van onze gezamenlijke rekening :rofl: nou ja, hij vond het iig leuk!

6 likes

Mijn man is as we speak naar de McDonalds om een MC flurry voor me te halen :sunglasses: en vooruit, ook voor zichzelf. Maar toch :grin:

10 likes

Superleuk! Wij maken eigenlijk nooit foto’s, behalve op vakantie dan.

We willen binnenkort gaan kijken naar een samenlevingsontract. Het belangrijkste wat er in moet staan is volgens mijn vriend dat dat kat bij hem blijft ipv dat de kat naar mijn familie gaat, mocht er iets gebeuren. Dat vond ik zo lief! Ik denk dan aan het regelen van financiën en het huis en hij alleen aan het dier waar hij allergisch voor is. Die twee zijn ook echt verliefd op elkaar.

5 likes

Ik had via Etsy een sterrenkaart laten maken met daarop de sterrenhemel van de dag dat we elkaar voor het eerst hebben ontmoet en de eerste date hadden. Vond mijn destijds vriend, inmiddels man, geweldig!

4 likes

Ik had vandaag voor mn vriend en mij 2 verschillende pakken drinken meegenomen wat we heel lekker vinden maar niet vaak in huis halen. Dus toen hij thuis kwam ging ik hem verrassen met dat drinken
 en vervolgens haalt hij precies dezelfde pakken uit zijn tas die hij had meegenomen om mij te verrassen <3

64 likes

Wij hadden laatst een bezorger van de AH thuis die een beetje nors was, en niet heel vriendelijk deed gewoon. Dus toen hadden mijn vriend en ik het daar over, dus ik zeg:‘Nee hij was echt niet vriendelijk nee, want ik deed gewoon super aardig tegen hem’. Toen zei mijn vriend:‘I know you were being all sweet and he just took your cuteness for granted, I won’t allow it’ :joy: hahahaha ik moest er wel om lachen, vond het wel schattig.

20 likes

M’n vriend had best wel een beetje een bierbuik. Nu is hij sinds januari begonnen met hardlopen en de kilo’s vliegen er momenteel af. Al is ‘ie tonnetje rond, ik hou oneindig veel van die jongen, maar ik vind hem nu stiekem met de week sexyer worden :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Mijn vriend houdt heel erg van die Maoamsnoepjes dus ik heb die in mijn huis verstopt zonder dat van tevoren te vertellen en nu is hij elke keer zo blij als een kind als hij er eentje vindt <3

40 likes

Ik vind mijn vriend zo lief met ons vogeltje. Hij noemt hem altijd “our handsome boy” en vindt alles wat hij doet helemaal geweldig haha. Hij werkt thuis en ik krijg altijd wel een paar foto’s van hoe het met hem is of een update over wat hij nou weer uitvreet. Dat beestje heeft hem helemaal ingepakt, en gister toen we in bed waren zei hij:

“I really love Beaky, you’ve made a really good choice with him,” nawww ik smelt hoor.

23 likes

Oke ik moet dit vragen vanwege je forumnaam. Komt Beaky van Buckbeak?

1 like

Omg wat een gemiste kans.

Beaky komt van een of ander raar Brits lied die mijn vriend leuk vond toen hij jong was en ik vond de naam gewoon leuk haha.

2 likes

Eten is echt onze love language. Dit weekend zat ik echt heel erg in de stress door alles wat er gebeurt, had hij stiekem sushi voor me meegenomen. En een tas met snoep, koekjes en ijs hahaha dat vind ik niet eens lekker allemaal maar het was zogenaamd voor mij. Hij heeft het natuurlijk allemaal zelf gegeten.

Nu heeft hij stress, zijn bedrijf probeert het zusterbedrijf te redden dus hij heeft vandaag een werkdag van 13 uur en krijgt maar liefst 10 extra stuks betweterige ouwe slagers voor z’n kiezen waar hij leiding aan moet geven. We hadden het er gister over wat we het meest zouden missen als er een lock down komt en hij zei dat hij al een week zin heeft in een Long Chicken, dus ik heb net de BK gebeld of ze nog open zijn en bezorgen en jawel, er is een Long Chicken onderweg. Die gooi ik vanavond voor hem in de oven! Zonder slaai.

13 likes

Mijn vriend is al bijna een week bij me door de Corona-toestand en het is zo fijn.

Op dit moment zit-ie naast me en doet hij Dungeons & Dragons. Hij speelt een dwerg. Het is echt een beetje weird allemaal, maar ik hou zo enorm veel van deze man en ben zo enorm dankbaar dat ik in deze spannende tijden iemand naast me heb die me zo gelukkig maakt.

Ben eerder enorm verliefd geweest en echt veel van anderen gehouden ook, maar ik heb nog nooit zoveel vertrouwen in een relatie gehad als nu en dat vind ik echt fijn.

27 likes

Ik vind het gĂȘnant om te posten, maar door allerlei angsten ben ik de laatste tijd echt een wrak. Ik krijg haast niks meer uit m’n vingers in het huishouden enzo. En m’n vriend heeft gewoon alle verantwoordelijkheden op zich genomen terwijl hij ook al overuren draait op het werk. We hebben het er uiteraard vaak over en dan zeg ik hem dat het niet hoeft. Maar hij zegt zelf dat hij het juist fijn vindt dat hij op die manier iets voor me kan betekenen. Heb ik echt geluk mee dus.

19 likes