Het geluk dat een relatie heet

Hahaha dit vind ik echt heel grappig :joy::joy: Koningslied ook echt :joy: mijn vriend verzint vaak wel eigen teksten op liedjes wat ie dan voor mij of voor de konijnen zingt. Of juist hele vunzige teksten (op liedjes van Nick en Simon of Jan Smit schudt ie ze echt zo uit z’n mouw :rofl:)

1 like

Nog een trucje trouwens. Ik weet niet wie er YouTube filmpjes kan aanzetten door te casten naar de tv, maar dat doen wij wel. Je kunt namelijk echt super irritant zijn. Soms kun je zelfs filmpjes casten wanneer je in de trein zit (geen idee hoe, iets met WiFi volgens mij.) Dit werkt niet altijd, maar als het werkt is het heel fijn om het Koningslied op maximaal volume aan te zetten. Vooral wanneer de ander net iets anders aan het kijken is.

11 likes

Hahha wij doen dit ook soms. En ook dat stuk van ‘Hou je veilig zolang als ik leeef’, hebben wij ‘hou je veilig!’ van gemaakt als een soort kreet als je weggaat. A la ‘rustig aan he, joe!’. Dus dan gaat hij boodschappen doen en voordat ie dan de deur uitloopt ‘hou je veilig!’ :joy:

9 likes

Één van de liefste dingen ooit vind ik niet-Nederlandse mensen Nederlands horen praten. Nou heb ik het met mijn vriend echt enorm getroffen, want hij komt uit het buitenland maar doet echt zijn best. Ik appte hem net “eet smakelijk!” en kreeg als reactie “dank u lekkerdink”. :joy::heart: Oh en @ Koningslied discussie hierboven, mijn vriend vindt dat om een of andere reden ook helemaal het einde. Soms zegt hij ineens heel blij “W van Willem!”. :thinking:

35 likes

Haha oke dat is wel heel erg schattig. Het is zo’n heerlijk nationalistisch nummer. Op zich niks mis mee, maar omdat we als heel Nederland collectief gingen haten op het nummer (en de tekst) werd het toch nog een bijzondere gebeurtenis.

3 likes

Mijn vriend en ik gingen laatst voor een nieuwe auto kijken bij een dealer. Ik zag er eentje staan die me wel wat leek en het eerste wat mijn vriend checkte was of de auto wel Isofix heeft. “Voor later.” Hij moest me uitleggen wat het was en heb toen heel hard geglunderd vanbinnen.

15 likes

Ah zo lief!

3 likes

We hadden gister in bed zo erg de slappe lach dat de tranen over onze wangen liepen, ik hou er zo van. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik nies nogal vaak en altijd zegt mijn vriend dan “heee” op een toon alsof ie zich heel erg zorgen maakt omdat ik moet niezen. Laatst stond ik op hem te wachten terwijl hij in een paskamer stond te passen en ik moest natuurlijk weer niezen, hoor ik echt 5 meter verderop heel zachtjes “hee”. Moet er altijd om lachen!

23 likes

Ik had geen paraplu bij me vandaag en toen is mijn vriend me met paraplu bij de metro komen ophalen. En hij heeft een puzzelplaat gemaakt, zodat ik bij hem thuis dan ook kan puzzelen :heart_eyes:

11 likes

Ik kwam gisteravond laat terug van een concert en toen lag m’n vriend in m’n bed (we wonen niet samen) als verrassing omdat ik vandaag jarig ben, echt lief :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ah zo schattig haha. Dat hij ook weet wat dat is!

3 likes

Dacht laat ik eens weer een briefje achter laten met ‘Love you, werkse’ zodat hij het in de ochtend kan lezen. Heeft meneer het niet eens gezien terwijl ik nog gezorgd heb dat het duidelijk zichtbaar op tafel ligt, naja in ieder geval toen hij het s avonds pas zag vond hij het alsnog lief van me :rofl:

3 likes

Vandaag nam die een milkshake mee, Hij wil me vetmesten denk ik :joy:

4 likes

Mijn man is zo lief. Ik ben super ziek en hij is al het hele weekend voor me aan het zorgen, terwijl ik me groen en geel hebben zitten ergeren (inwendig) toen hij de vorige keer ziek was. Tbh lijdt hij wel ernstig aan de mannengriep :sweat_smile: heb me voorgenomen de volgende keer wat beter voor hem te zorgen :smirk:

4 likes

Langer dan drie jaar samen, 4 nachten en dagen aan een stuk door samen geweest, hij is nu 2 uur weg en ik mis hem

9 likes

Zoals jij laatst tegen mij zei: natuurlijk verdien je hem! Hij is niet voor niks bij je.

2 likes

Mn vriend die zoooo lief is kan er gewoon niet over uit. Hij gaat vanavond de kroeg in en hoewel ik dat een beetje kut vind in onze situatie (wil gewoon ff niet zoveel alleen zijn), weet ik dat hij ook gewoon ff een avondje lamlullen nodig heeft. Dus ik ga zo naar de supermarkt om em morgenochtend een katerontbijtje te brengen op bed :heart:

19 likes

Ik moet vanavond voor het eerst sinds drie maanden een nacht alleen slapen en ik zie er nu al tegenop haha

We waren vandaag bij de juwelier om te kijken voor oorbellen voor mij. En ik toen kon ik niet kiezen tussen 2 setjes dus kreeg ik 1 setje van hem. :star_struck:

11 likes