Het geluk dat een relatie heet

Dit is de eerste valentijnsdag dat m’n vriend en ik een relatie hebben en ik vroeg hem of hij überhaupt iets met valentijnsdag wilde doen en hij had het beste idee ooit. Naar een kattencafé gaan! En daarna gaan we glow in the dark midgetgolfen. Ik heb hiervoor nog nooit wat ermee gedaan, dus ik vind dit best leuk. Heb net ook een kaartje geregeld met baby Yoda en de tekst “Yoda one for me” en een houten spatel gekocht waar ik zijn naam op gebeitst heb, want door een baby Yoda meme noemen we spatels nu spatchy spatch.

26 likes

Ik had niets voorbereid voor valentijn, blijkt mijn man een plan te hebben. Hij kan het alleen niet zo goed geheim houden.
Hint een: ‘Ja, als we zo boodschappen gaan doen, dan mag je geen vragen stellen over wat ik extra koop’. Sinaasappelsap, chocoladedruppels en vers bladerdeeg.
Hint twee: ‘Ja, voor wat ik heb verzonnen moet je wel vroeg opstaan, vind je dat erg?’.
Hint drie: ik zei dat ik zo de was ging doen en dan ging slapen, hij: ‘Oké dan ga ik wat voorbereiden beneden’.

Het is maar goed dat we geen drugslab runnen oid.

71 likes

Oké ik met mijn: ‘Valentijn is commercieel, hoeft niet per se op die dag blabla’.

M’n vriend heeft dus net een bos rode rozen op mijn werk laten bezorgen. Van de tekst in het kaartje werd ik gewoon een beetje emotioneel :cry: :hearts:

Collega’s zijn ook allemaal in zwijmelstand :joy:

Oké ga hem helemaal kapotknuffelen straks.

27 likes

Ah, zo lief. Toen ik gisteravond thuiskwam van werk lagen er twee chocolademuffins en een Tony Chocolonely Karamel Zeezout (m’n lievelings) voor me op tafel, met een briefje ‘Voor mijn valentijn’. Dan smelt ik toch wel echt :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Mijn vriend en ik werken allebei in de gevangenis vandaag, we hadden eigenlijk afgesproken niks te doen voor Valentijnsdag.

Maar ik ga een foto in zijn kluisje stoppen zodat hij die in de pauze vindt en als het goed is kan ik het ook een gedetineerde chanteren een roos naar hem toe te brengen.

Zo veel zin in.

(We werken als acteurs overigens, niet écht in de gevangenis.)

17 likes

Ik fietste langs de bloemenwinkel en herinnerde me dat mijn vriend daar laatst met een plant in zijn handen stond die hij heel leuk vond, dus ik dacht, ik doe ff mega attent en neem die plant voor hem mee naar huis als Valentijnscadeautje. Nou ik dacht wel dat ie het leuk zou vinden maar hij doet zo extreem vertederd dat het bijna lijkt alsof ik nooit wat voor hem doe :joy:. Helemaal in zijn nopjes met z’n plant. Jullie girl is going to get some D tonight!!!

46 likes

Ah zo lief ook! Ja daar kan ik ook niet op wachten. Is voor hem dan natuurlijk ook echt iets tastbaars dan want tot die tijd is het er wel maar merkt hij er in principe niks van

2 likes

Onze dochter is vandaag jarig, dus we doen niks aan valentijnsdag. Maar hij was gister heel sneaky een cadeautje aan het inpakken :joy: Ik mocht absoluut niet in de buurt komen, dus ik ben benieuwd…

3 likes

We zouden dus niet echt iets doen. Heeft ie echt een boeket laten bezorgen dat zo mega is dat het bijna niet op tafel past, en echt heel erg mooi! Zo’n soort bloomon achtige bos, met vaas en alles. En hij had een pakketje laten bezorgen, maar ik was niet thuis dus die is naar een DHL punt. Echt hoor jongens, ik dacht dat ik niets had met Valentijnsdag maar ik vind dit stiekem echt heel erg leuk!

6 likes

Omdat ik dacht dat onze baby al wel geboren zou zijn had ik iets via de post laten bezorgen. Aangezien ie niet wil dat ik nog alleen naar de winkels ga :roll_eyes: Was verder niks bijzonders, gewoon wat lekkers :relaxed: Maar hij had niks en voelde zich bezwaard. Dus is ie net ff naar de winkels gegaan en kwam ie thuis met bloemen en hartjespoffertjes :sweat_smile: :heart_eyes:

5 likes

Ahhh mijn vriend is zo lief :heart::smiling_face_with_three_hearts:
We zouden eigenlijk uit eten gaan vanavond maar omdat onze dochter ziek is hebben we het verplaatst naar volgende week. Komt hij alsnog thuis met een mega bos bloemen. En hij is normaal echt zo romantisch als Al Bundy dus dat maakt het extra speciaal :heart:

10 likes

Ik had een joekel van een vogelkooi besteld en die kwam helemaal als zo’n bouwpakket aan en ik zag er zo tegenop om dat allemaal in elkaar te zetten. Niet laten merken natuurlijk (ik kan alles :triumph:!), maar ik vroeg mijn vriend wel of hij me een beetje kon helpen omdat ik de instructies best wel wazig vond en ik sowieso niet super veel logisch inzicht heb.

Nou ik kwam thuis van werk en hij had de kooi al bijna af. Zo lief! :sob:

9 likes

Valentijnsdag, dus ik een kadootje geregeld voor de echtgenoot: een boek waar hij het al een tijdje over had. Hij blij mee, ik punten gescoord.

Kom ik vanmiddag thuis van werk, ligt er op de eettafel een kadootje voor mij, aan de vorm te zien ook een boekje. Pak ik het uit, is het een reisgids van een Europese stad en zit er een kaartje bij: we gaan met zn 2 een lang weekend weg.

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
en toen voelde mijn alleenmaareenboek toch en beetje karig dus ben me nu enorm aan het uitsloven in de keuken en heb een gezellig niemendalletje aangetrokken onder joggingbroek. Mijn man :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ik zou boodschappen doen maar ben zo doodmoe. Nu heeft hij boodschappen (speciaal wat luxe en wat ik lekker vind) gehaald én is aan het koken oh mijn god ik weet niet wat ik meemaak. (hij kookt wel eens hoor, maar doel op de verrassing haha)

6 likes

‘Nee, ik doe niks aan Valentijn dus je moet niet te veel van me verwachten. Allemaal commercieel gedoe. Onzin.’

Ik vind het ook commercieel, maar vind het stiekem wel leuk om iets te krijgen of te geven haha.

Kom ik thuis na werk staat er een grote bos bloemen bovenaan de trap :heart_eyes: in een vaas. Zijn verhaal: hij gelooft oprecht niet in het commerciële van Valentijnsdag maar hij vindt het leuk om mij te verrassen en zo blij te zien. Heeft ook eten besteld en lekkers gehaald. Ugh ik ben superblij :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Mijn vriend doet nooit aan cadeautjes of verrassingen, dat vindt hij onzin. Als ik jarig bent dan zegt hij: “als je iets wilt hebben, dan moet je het maar kopen hoor” (we delen alles gezamenlijk).

Ik vind dat opzich niet erg en ik vind die cliché cadeautjes als een bos bloemen of een beer of een parfummetje altijd maar niks, maar ik vind het wel altijd leuk om hem dan voor mijn verjaardag of voor Valentijnsdag een beetje te plagen. Deze week zei ik daarom als hij bijvoorbeeld zei “oh vraagje trouwens”, “oh wat ik voor Valentijn wil hebben?” en ik vroeg hem een paar keer of hij mijn cadeautje al gefixt had.

Gaat gisteren opeens de deurbel smiddags, wordt er een meeeega knuffelbeer met een rode roos bezorgd. Echt super cliché en er zat een kaartje bij met “Omdat je zo van cadeaus als deze houdt, zeurpietje” :joy::joy: en daaronder dattie van me houdt, wat voor hem echt next level is om dat op papier vast te leggen. :smiling_face_with_three_hearts: vond het wel een leuk grapje van hem.

Toen hij thuiskwam uit zijn werk en ik hem bedankte en moest lachen, zei hij: “mooi dat je het grappig vond, want de eerste 5 jaar haal je echt maar weer je eigen cadeau hoor” :sweat_smile:

14 likes

Hebben onverwachts zo’n gezellige Valentijn gehad samen, hadden eigenlijk een verjaardag van familie. Wel redelijk dramatisch ook. We zouden dien naar een Verjaardagsfeestje gaan, met de auto, helemaal ready to go met kado + hond. Gooit mijn vriend de klep van de auto dicht en klapt de ruit er uit. Stonden echt met verbazing een paar seconden te kijken van hooooly shit wat was dit??? Hele harde klap en ooooveral glas. Totdat we ineens onze hond in onze ooghoek door de straat zagen rennen en ik naar de riem keek en alleen nog maar een losse lijn met zijn tuigje eraan bungelend vast had. Hij was dus als een soort Houdini ontsnapt van schrik ofzo? Maar goed dat was dus ff paniek want wonen aan een drukke straat waar auto’s hard rijden en ook trams etc. Hond eindelijk gevangen en naar binnen gebracht, konden we glas gaan ruimen. Besloten om dus maar thuis te blijven, gezellig avondje muziek aan en wijntjes drinken. Gaat mijn vriend naar de wc, staat de hele wc blank en drijft zijn drol bovenop. Samen de wc gedweild en uiteindelijk nog tot 4 uur snachts gezellig gedanst en gekletst, dat was echt extreeeem fijn en voelde me zooo verliefd. Maar jezus zeg, wat een avond :joy: zijn verklaring is overigens dat alles allemaal gebeurde om er voor te zorgen dat we niet de weg op gingen, hij had het gevoel dat we soort van gered zijn van een mega eng snelweg ongeluk ofzo. Vind ik ook wel een lieve gedachte van hem haha.

19 likes

Ook wij wilde niks aan Valentijn doen. Kom ik thuis van m’n werk (erg intensief) heeft hij een kruikje in bed gelegd en m’n joggingpak klaargelegd.

Vervolgens kom ik beneden heeft hij allemaal hapjes GEMAAKT en spelletjes klaar staan voor een tapas avondje samen :heart:

Man van m’n leven hoor jongens

16 likes

Ik hou ervan dat we elkaar bijna iedere dag lastig vallen met stukken tekst van het Koningslied. Als de een aan de ander vraagt om een verzoekje dan is het eerste nummer echt veel te vaak het Koningslied. Als we aan de ander vragen: oké ben je er klaar voor? Dan zegt de ander altijd: kun je dat ooit echt zijn? Het is mij betreft het beste nummer uit de Nederlandse taal. En niemand vindt het grappig behalve wij :’)

27 likes

Op Valentijnsdag had ik mijn vriend een kaart en een snoep pizza gegeven.
Ik heb echter een week aan moeten horen hoe verschrikkelijk hij Valentijnsdag vindt.
De lol was er dus voor mij daardoor er ook wel een beetje af. Ik heb niks gekregen op Valentijnsdag.

Gisteren ging de deurbel. Een groot Greetz pakket, voor mij! :scream:
Ik maakte hem open en er kwam een ballon uit met een kaartje. Daarin stond “eindelijk is Valentijnsdag voorbij en kan ik iets liefs doen zonder dat het daarmee te maken heeft”.

Ik vind het zo lief van hem. Hij is nooit echt van de cadeautjes.
En hij had mijn voornaam met zijn achternaam gebruikt :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes