Het geluk dat een relatie heet

Geen sterke mening over Valentijn maar ik heb die avond al met vriendinnen afgesproken :woman_shrugging: Ik krijg vaak wel een bloemetje, mss moet ik er even aan denken om ook iets kleins voor hem te doen. Iets lekkers meenemen ofzo.

Valentijn is voor ons een goed excuus om uit eten te gaan!

3 likes

We hebben al besproken dat we niks op Valentijnsdag zelf gaan doen vanwege drukte en gedoe overal. Maar ik heb stiekem wel een cadeautje gekocht, namelijk een window vac! Zo lekker truttig maar m’n vriend heeft het er echt al lang over. Ouwe poetstrut dat ie is.

9 likes

Wij doen eigenlijk niks. Wilde een cadeautje kopen maar weet niet wat. We gaan dus met zijn drieĂŤn (onze dochter) uiteten :smiling_face_with_three_hearts:

Nu ik zwanger ben zegt mn vriend elke keer als ie weggaat of aan de telefoon: doei liefjes of doei schatjes. Zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Onlangs nog uitgebreid ons jubileum gevierd, dus we gaan nu gewoon lekker bankhangen en lezen met valentijn. Maar ik haal denk ik nog wel een kaartje en wat liefs, want ik ben klef

We gaan dit weekend een weekend weg, nu is dat niet vanwege valentijn, kwam gewoon zo uit.
We gaan zaterdag wel luxe uit eten dus daar heb ik veel zin in!
En morgen gaan we de locatie bezichtigen voor ons geregistreerd partnerschap, daar heb ik echt zoooveel zin in!!!

3 likes

Zo lief! :heart_eyes: Hier ook iedere ochtend tegen m’n buik: “Hoi baby! Hier spreekt je babbaaahhh” :joy:

6 likes

Schijnt dus dat vlinders eerder ‘anxiety’ voor een onzekere relatie is dan ‘verliefdheid’ oid. Ze mogen er wel zijn in het begin, maar als ze er niet zijn, is dat ook niet erg. Ik ga later eens kijken of ik goede linkjes kan vinden.

4 likes

Ik vind dit altijd een beetje jammer. Ik ben het met je eens dat het hebben van ‘vlinders’ geen indicatie is voor de perfecte relatie, iedereen ervaart dit anders. Het ontbreken of anders beleven van dit hoeft echt niks te betekenen. MAAR, de bewering dat mensen die dit wel ervaren of hebben gehad eerder anxiety hadden voor een onzekere relatie vind ik echt onzin en ook een beetje afdoen aan die mensen? Waarom iemand beter laten voelen door de gevoelens van anderen neer te halen? Het zal vast zo zijn voor bepaalde mensen, er zijn duizend onderzoeken. Net als dat er duizend onderzoeken zijn die zeggen dat het met lust te maken heeft etc.

Dus nee het hoeft niet negatief te zijn als je geen vlinders ervaart zoals anderen. En nee, het is ook niet negatief of een indicatie van een onzekere relatie als je het wel ervaart.

10 likes

Oh die krasloten vind ik echt een leuk idee! Maar hoe maak je die?

1 like

ik laat mn vriend het weekend alleen en volgens mij is dat het meest romantische cadeau ooit want dan kan hij 2 dagen lang league spelen zonder dat ik m vraag zachter te doen

19 likes

Wij gaan uiteindelijk gewoon lekker thuis chillen. Niks groots, want vind dat ergens een beetje onzin om per se op een dag te moeten doen. Maar wel lekker samen uitgebreid eten morgen en ik maak zijn lievelingstoetje.

Liefde van de man gaat toch door de maag.

al gaat de liefde bij mij nog veel meer door de maag

2 likes

Hij vroeg me laatst of we iets met valentijn doen, dus ik zei dat het voor mij niet hoeft maar dat ie altijd chocolade mag kopen haha. Hij heeft er ook niets mee. Gisteren stelde hij uit het niets voor om morgen uiteten te gaan. Vond het zo lief! We gaan dat niet doen want waarschijnlijk is toch alles al volgeboekt maar we gaan wel lekker taartjes halen en in het weekend uiteten <3

1 like

Wij zouden ook niets doen, maar ik heb net de hartjestompoucen gehaald bij de Ap en nu is hij heel blij. Mission accomplished

4 likes

Als wij geen vlinders hadden gehad waren we nooit een relatie begonnen, want het was in allerlei opzichten een dom idee. Maar het niet doen voelde als geen optie. Gelukkig maar, want ik ben 7 jaar later heel blij dat we ons door onze stomme hormonen hebben laten leiden :smiling_face_with_three_hearts: Natuurlijk kun je ook vlinders krijgen van de verkeerde persoon of juist geen vlinders krijgen van de juiste persoon. Maar voor mij blijkt onderbuikgevoel toch het beste te werken in relaties, vriendschappen etc.

6 likes

Ik heb nog steeds vlinders :heart_eyes:

4 likes

Ik vind je reactie zo overdreven. Gevoelens van anderen neerhalen?? Je leest er echt veel meer in dan ik zeg. Je mag het verder onzin vinden, wat jij wil maar ik zuig het niet uit mijn duim. Misschien verwoord ik het verkeerd maar het begin van een relatie is toch altijd spannend/exciting? Als je nog niet goed weet hoe het loopt, je hoopt op een bericht/oproep van de ander maar niet weet of/wanneer het komt komt daar ook een vorm van anxiety/stress bij kijken waar je maag op reageert. Dat betekent niet dat dat gevoel voor velen ook gewoon prettig kan voelen. Er zijn inderdaad ook onderzoeken die zeggen dat het lust is.

Ik ben nu op werk dus ik kan er nu niet diep op ingaan, maar ik zal vanavond een rijtje links plakken met hoe het bedoeld wordt.

1 like

Boks! Ik ben ook geopereerd, zit in het gips en kan geen stap zetten. Hij heeft samen met familie en vrienden een heel rooster gemaakt vanaf dag dat ik uit zkh kwam. Wie zorgt er voor welk kind, wie kookt er, wie helpt me douchen etcetc. Normaal ben ik degene die alles regelt in huis en nu hoef ik letterlijk alleen maar te liggen en me nergens zorgen overte hoeven maken… Ik hou zo van hem :heart:

6 likes

Dat zeg ik toch ook allemaal niet, dat je het uit je duim zuigt? Ik reageerde puur op wat je had getypt, en dat was kort door de bocht en ongenuanceerd. In ieder geval iets heel anders dan wat je nu zegt, want dat noem ik zelf ook in mijn bericht. Dat er veel onderzoeken zijn die inderdaad deels ook die bewering ondersteunen ondermijn ik toch ook niet? Ik had het ook anders gevonden als je had gezegd ‘sommige mensen’, maar dat deed je niet dus vatte ik het zo op. Ik heb zelf gewoon een hekel aan dat soort absolute oneliners, heb verder niks tegen jou persoonlijk mocht je dat erin lezen.

1 like