Het geluk dat een relatie heet

Mijn man zit voor zijn werk een tijdje in Duitsland en net werd er een pakketje bezorgd.
Zit er een armbandje in waar op staat: in liebe. En een kaartje van mijn man :heart:

18 likes

Mijn vriend maakte me vanochtend wakker met een massage omdat ik last had van spierpijn, lief!!

5 likes

Mijn vriend en ik waren collega’s op dezelfde locatie. Ik werk nu op een andere locatie vanwege onze relatie. We hebben ongeveer hetzelfde werkrooster en nu appt hij welke dag dingen zoals 'hoe gaat het daar? Nog drie uurtjes, dat ie van me houd of alleen een kloppend hartje. Ik vind het zo schattig, want we appen nooit echt veel met elkaar. Maar sinds ik ergens anders werk wel en dan voel ik me helemaal warm vanbinnen, als er een appje van hem in m’n meldingen verschijnt :heart:

6 likes

Jaa, het is dezelfde werkgever, maar nu dus een nieuwe locatie voor mij, bevalt goed, leuke collega’s ook. Haha herkenbaar, toen we net ana het daten waren wist ook niemand het natuurlijk en dat was wel echt een hele leuke periode op het werk. Met stiekeme kusjes enzo haha

Ik werd vannacht wakker en kon niet meer slapen en toen ben ik op de bank gaan liggen en heb ik een lesje yoga nidra opgezet. En daarbij moest ik steeds allerlei dingen visualiseren (je bent op een prachtig wit strand en je voelt het warme zand in je handen) maar ik zou volgens die les overal alleen zijn en daar was ik zo verdrietig over, want ik wilde met m’n man zijn.

En soms mocht ik dan iets visualiseren waar hij wel bij kon zijn en dan werd ik helemaal gelukkig. Maar het mooiste was dat ze op het eind van de les zei: bedenk nu waar je het allerliefste wil zijn. Je mag er naartoe, geniet ervan (zoiets). En ik wilde alleen maar naast m’n man in bed liggen dus ik ging helemaal warm en gelukkig terug naar bed, kroop tegen hem aan en kon weer slapen :heart:

30 likes

Ik ben 2 dagen geleden geopereerd en ben de komende weken aan huis/bed gekluisterd. M’n vriend is zó lief voor me. Krijg de hele dag lieve berichtjes en zegt 10x per dag dat hij me prachtig vindt, terwijl ik er echt als een kneus bij lig. Hij zorgt ook echt goed voor me, niks is teveel gevraagd. Liefste man ooit :heart:

7 likes

Mijn vriend had zijn kerstpakket pas nu besteld op zo’n keuze cadeau site. Kwam van de week binnen maar ik wist niet wat het was en mocht het niet weten. Zegt die ‘ja je mag even niet in de keuken komen’

Komt die terug met dit:

Heeft die dus een citruspers als kerstpakket besteld :joy:

31 likes

Ik was de laatste tijd een beetje bang thuis in bed enzo en nu heeft mijn vriend dit weekend een extra slot op de deur gemaakt. Hij heeft er zelfs speciaal een boor voor gekocht :+1:t3:

26 likes

Ik wil dus graag een lief kleinigheidje kopen voor Valentijnsdag. Eigenlijk doen we er niks aan, maar iets kleins vind ik wel leuk om te doen. Liever geen parfums of andere verzorgingsproducten, dat vind ik dan weer te voor de hand liggend. Als je voor een vrouw een bos bloemen zou halen, wat haal je dan voor een man? :joy:

Heeft iemand originele tips? Ben namelijk echt inspiratieloos.

Wat vind ie lekker of leuk? Je zou een chill-pakketje kunnen samenstellen met favoriete drinken, snacks etc en een boek/dvd/spel erbij doen misschien?

Haha same, we hebben momenteel een langeafstandsrelatie dus ik wil ook iets kleins voor hem laten bezorgen. Maar ik heb vrij weinig inspiratie. Momenteel denk ik aan iets van een koffiestrippenkaart want hij is bezig met zijn scriptie, maar kan niets vinden in Utrecht haha.
Bloemen zijn sowieso wel leuk toch? Of lekker uitgebreid koken?

Ja zoiets zat ik ook te denken!

Schoot me net ook te binnen dat hij gek is op Wijck prints (we hebben er al een aantal in huis met plaatsen die bijzonder voor ons zijn). Zag laatst eentje van de Arena en hij is groot Ajaxfan. Heb elke keer gezegd dat die het huis niet inkomt, maar daar kan ik hem wel mee verrassen (zolang het niet in de woonkamer hangt vind ik het niet zo erg :joy: ) Zie hem helaas nu niet meer op de website staan.

@Desalnietteplus uitgebreid koken is anders ook altijd goed. We zijn vrijdag sowieso thuis, dus wel zo gezellig.

1 like

Heel erg lief :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

de Coffee Company heeft een strippenkaart, dus misschien is dat wat?

2 likes

Ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en ben daardoor regelmatig best down. Ik probeer heel hard om dat niet op mijn vriend af te reageren maar soms lukt dat niet. Gisteren was ik weer onnodig onaardig en dat resulteerde weer in een jankbui. Duizend keer sorry gezegd en hij bleef maar zeggen dat het niet erg is en dat hij het begrijpt. Nu kwam ik vandaag thuis en lag er een envelop voor me op tafel. Hij heeft een weekendje weg geboekt voor mij en mijn beste vriendin zodat ik hopelijk wat tot rust kan komen. Ik moest er zo erg van huilen! Verdien deze man echt niet.

45 likes

Ik was de afgelopen dagen ongesteld en voordat ik ongesteld werd, vroeg ik voor de grap of hij mijn menstruatiecup eruit wilde halen (die er niet in zat). En ik wilde weten hoe ver hij zou gaan en hij zat gewoon met z’n vinger er in klaar om 'm eruit te halen :joy: :joy: :joy:. Hij was echt helemaal nieuwsgierig hoe dat er dan uit moest en hoeveel er in zou zitten. En was dus teleurgesteld dat het een grap van me was (zou het hem er echt nooit laten uithalen, dat gaat me echt te ver haha). En gisteren wilde hij helemaal zien hoe ik het er dan indeed en was hij helemaal opgepept dat hij het gezien had.

Misschien een beetje TMI, maar ik vind het echt zo fijn dat het hem geen reet boeit of hij dat soort dingen ‘vies’ vindt ofzo hahahaha. Heb ook zo hard moeten lachen hoe fantastisch hij het vond.

20 likes

Mijn vriend heeft een verrassingsuitje gepland voor valentijnsdag maar ik haat verrassingen en ik denk dat het een kort tripje is en ik doe zoiets echt niet graag spontaan :weary::joy:

9 likes

Allebei? Maar wel meer toen we al “officieel” waren

1 like

Wij gaan met valentijn uiteten bij ons lievelingsrestaurant. Niet omdat we per se iets willen doen. Ze hadden gewoon een mooie aanbieding voor een valentijnsmenu. Oh en ik heb een leuk kaartje voor hem gemaakt.

1 like

Bij mijn huidige vriend heb ik eigenlijk nooit die verliefde vlinderfase gehad. We gingen in mijn beleving qua gevoel echt van ‘niks’ naar ‘alsof we 30 jaar getrouwd zijn’. De laatste jaren heb ik wel steeds vaker vlindermomenten. Dan kijk ik naar mijn vriend of hij zegt/doet iets en dan zit ik echt zo: :heart_eyes:

In mijn relatie daarvoor had ik wel die hevige verliefdheid (incl. niet kunnen eten/slapen). Maar in die relatie was alles sowieso heel intens: de liefde, de ruzies, elkaars persoonlijke ruimte nauwelijks respecteren. Achteraf gezien was het allemaal té. Wat ik nu heb/voel vind ik zoooooooveel fijner :blush:

Edit: niet aan jezelf en je gevoel twijfelen hoor! Zo te lezen zit het hartstikke goed.

3 likes