Het geluk dat een relatie heet

Ik weet nog wel dat ik bij mijn ex zei ‘joh, we zijn al zo’n tijd samen, dan ben je niet echt meer verliefd hoor’. En nu bij mijn huidige vriend ben ik elke keer weer verbaasd dat ik nog steeds vlinders in mijn buik krijg? Het is zo’n leukerd, dus het is wel logisch natuurlijk haha, maar ik was er echt van overtuigd dat het wel zou ‘vervagen’. Het spannende is er wel af ofcourse, maar ook weer niet? Goed ach, ben in ieder geval dus super verliefd.

15 likes

Even heel random dit; maar wie is ook alweer de dame in je avatar? Ze komt me vaag bekend voor, maar kom niet op de naam.

Donna van Suits!

2 likes

Dank!

Ik heb hetzelfde! Na bijna 3 jaar nog steeds soms die vlinders als ik naar hem kijk

3 likes

Zo herkenbaar. Hier zijn we af en toe nog steeds hyped over onze volwassen koelkast met drie vriesladen. Gewoon drie, adult life uitgespeeld

16 likes

Potverdorie, het feit dat ik toch weer voor de liefde durf te gaan en geloof dat het de moeite waard is, komt echt voor 75% door dit topic. (De andere 25% door relaties die ik om me heen zie.)

:heart::heart::heart:

21 likes

Mijn vriend schreef altijd al hele lieve dingen op de kaartjes die we elkaar geven (voor verjaardagen en kerst/valentijn enzo) maar de laatste paar jaar schrijft hij gedichtjes voor mij erop en ik vind het gewoon ZO CUTE. Ik kijk stiekem al uit naar Valentijnsdag haha, echt te leuk.

16 likes

Hij verrast me met tickets voor Anastasia de musical!

6 likes

Mijn vriend is snacks halen (ijs, chips, cola etc) zodat we vanavond een Netflix & Chill avondje kunnen houden :grin: (zonder dat we hoeven na te denken in welke snacks we zin hebben want het is gewoon allemaal in huis).

11 likes

Ah heerlijk!

Wij zijn met zijn tweeën op wintersport en ik ben dus een slak waarop hij de hele dag moet wachten haha. Maar hij klaagt niet en moedigt me steeds aan en geeft me complimentjes. Superlief! En elke avond chillen we samen in ons huisje waar we zelf koken en netflixen. Echt zo fijn! <3

16 likes

Ik vind het zo fijn dat we elkaar snappen. Zelfs op rare manieren. We snappen elkaar als we in een café zijn en we hebben het niet naar onze zin omdat er ‘leidseplein vibes’ hangen. Of dat we een film kijken en we de hoofdpersonen niet uit elkaar kunnen houden. Ik omschrijf een hoofdpersoon als iemand die lijkt op ‘een knappe jonge boer van het platteland die in een grote stad is komen wonen’ en dat hij dat snapt.

5 likes

Mijn vriend heeft nu niet alleen songfestival kaartjes geregeld voor de live semi finale, maar hij heeft mij vandaag ook geholpen met een godvergeten kut taak op werk op z’n vrije dag omdat ik het anders alleen moest doen. Verder heeft ie opgeruimd, en heeft hij ook nog een nieuw recept geprobeerd omdat het zijn beurt was om te koken vandaag. Ik verdien hem niet man :joy:

20 likes

Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriend en zooooo blij. Kan me geen leven meer zonder hem voorstellen. :heart_eyes:

Hij had een nachtje Leeuwarden geregeld en het is perfect. Het hotel, het eten, alles. Vind het zo tof dat hij me na al die tijd nog weet te verrassen.

23 likes

Mijn vriend die me ‘s ochtends wakker maakt door met de baby op zijn arm naast het bed te gaan staan en dan zegt: ‘Kijk eens, dat is je moeder. Knap is ze hè?’ :smiling_face_with_three_hearts:

67 likes

Mijn vriend vertelde van het weekend dat-ie af en toe op Instagram gaat, speciaal om te kijken of ik iets heb gepost :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Dat m’n vriend weet dat ik thuiswerk en daarom de verwarming aanzet voor die naar z’n werk gaat :heart_eyes:

12 likes

Mn vriend heeft vanochtend weer eens al het lekkere eten voor mn neus weggekaapt (ik sliep nog). En ik ben net zwanger dus dat haal ik er te pas en onpas bij (HAHA vet irritant, ik weet het). Nu komt ie een vers afgebakken brood brengen vanuit zn werk om het goed te maken :heart:

14 likes

Oh heb je weer een nieuwe vriend? Wat leuk! Maar nu moet Kroepoek je delen :frowning:

Ja! Sinds september aan het daten, 1 januari verkering en eergisteren zelfs Facebook official :blush: Gaat enorm goed.

En Kroepoek, die krijgt nu 2x zoveel aandacht. Hij is gek op haar en soms tilt hij haar op en knuffelen we met zijn drieën. (Dan ben ik echt intens gelukkig ook, haha.)

14 likes