Het geluk dat een relatie heet

Ik lag te slapen snachts en werd ineens wakker omdat ik het gevoel had dat ik bekeken werd, was dus ook zo haha. Mijn vriend lag op zijn zij met zijn hand zo onder zijn hoofd naar me te kijken, op 20 cm afstand ofzo. Ik schrok me dus echt dood want ja half slaperig haha, dus ik reageerde heel geschrokken van wtf doe je???! Zegt hij ah nou je lag zo lief te slapen en zag er zo mooi en rustig en schattig uit dat ik even naar je lag te kijken, doe ik wel vaker als ik niet kan slapen.

24 likes

Dat laatste is zo lief

2 likes

Mijn *vriend kwam me net wakker maken om te zeggen dat onze zoon graag met me wilde ontbijten (die is 6 maanden). Kwam ik in de eetkamer, stond er een bak yoghurt met 5 soorten fruit en een kop koffie klaar. En de baby zat in zā€™n schattigste pakje op een soepstengel te knagen in zā€™n kinderstoeltje :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

*grapje ā€˜manā€™, kan hier nog steeds niet aan wennen

42 likes

Mijn vriend zei gisteren dat hij me zo erg mist de laatste tijd. En hij moest vandaag werken en ik ben vrij. Gisteravond was het al best laat dus ik zei: ā€œZullen we maar gaan slapen, jij moet vroeg op?ā€ En toen zei hij: ā€œJa eigenlijk wel maar ik wil nog niet slapen want ik wil nog meer tijd met jou doorbrengen.ā€ Zo lief.

Maar nog maar 1 week en dan krijgen we de sleutel van ons huis!!! :partying_face:

20 likes

Zo leuk is dat! (dat eerste dan he, dat laatste is natuurlijk heel stom). Ik vind het ook heel leuk en aantrekkelijk dat mā€™n vriend lekker makkelijk omgaat met genderrollen. Met een verkleedfeestje smeert ie met plezier glitter op zā€™n gezicht of zit ie een halfuur geconcentreerd kerstballen op een jurkje te naaien die ie erna aan gaat doen :joy: Ook met gaypride lopen we vaak door de stad en dan is-ie ook zo oprecht vrolijk en blij door alle liefde in de stad. Zou echt noooit met een man willen zijn die homofoob is of per se ā€˜mannelijkā€™ wil zijn.

6 likes

Haha, die glitter doet me denken aan mijn vriend! Met oud en nieuw deed ik holografische glittersterren op mijn gezicht, en deed er ook bij hem eentje. Vond ie stiekem toch wel echt leuk, en hij was sip toen hij het met zijn haar doen er per ongeluk vanaf haalde. Zelfde als @Falula, trouwens, ook geboren uit ouders van een andere cultuur. Dat wat jij benoemt, vind ik ook altijd zonde om te zien. Als we ergens zijn, dan worden we ook redelijk vaak aangekeken op een niet per se positieve manier. Ik kon daar zo moeilijk mee omgaan de eerste tijd! Ik vond (en vind) het ook gewoon gemeen, dat hij wordt aangekeken op zijn uiterlijk en naam, terwijl hij echt zo Westers als ik weet niet wat is.

Ik was afgelopen tijd weer bij hem (Belgiƫ) en kwam een toffe vacature tegen. Het plan is sowieso dat ik naar hem ga verhuizen, maar nooit met een datum ofzo benoemd. Ik heb gesolliciteerd, werd meteen uitgenodigd, en wacht nu op een mailtje of ik de baan wel of niet heb. Doordat het ineens zo snel gaat, hebben we ook beter het gesprek over samenwonen gevoerd. En nu hebben we dus geconcludeerd dat we er allebei echt wel heel erg naar uitkijken en er klaar voor zijn. Ik ben zo blij! Ik heb ook gewoon moeten huilen omdat het zo fijn voelt, en omdat ik nooit dacht er klaar voor te zijn (zelfs niet voor een relatie) en dat dit zo enorm goed voelt. Voelde me een beetje een dramaqueen, maar het was gewoon even overweldigend qua gevoel. Kortom: ik ben momenteel aan het kijken wat ik wel en niet mee wil nemen en ga dan langzamerhand meer solliciteren en de procedure in gang zetten.

25 likes

Ik kreeg rode tulpen omdat ik ongesteld ben. :joy: Terwijl ik hem een uur daarvoor nog verweet dat hij niet van me hield en nooit luisterde omdat ik een wit rond brood had gevraagd en hij een bruin ovaal brood had gekocht.

28 likes

Ja maar daar moet tijdens je menstruatie ook de doodstraf op staan :rage:

5 likes

Ik ben nog steeds zo gek op mā€™n vriend. Hij is na 4,5 jaar nog steeds echt de leukste man op aarde. We hebben het zo fijn en gezellig samen, ben echt gelukkig met hem.

15 likes

Ik ben zo blij dat ik het meest geniet van samen op de bank een serie kijken of samen ontbijten. Gewoon die kleine dingen.

5 likes

Mijn vriend heeft een VR-bril gekocht en hij is er zo gelukkig mee. Nu staat hij in de woonkamer de dansen en het is zo schattig haha

18 likes

Mā€™n vriend had Subway gehaald en ik heb een dieet vanwege pds en kan niet alle sauzen eten dus doe altijd gewoon thuis mayonaise en mosterd erop. Nu bedacht ik toen we naar huis reden pas dat de mayo op is en is mn vriend voor mij mayo halen :heart:

8 likes

Ik: Doe de oogschaduw en lippenstift op die mijn vriend leuk vindt. Doe de kleding aan waarvan ik weet dat hij dat leuk vindt. Doet de oorbellen aan die hij sexy vindt. Doe mn haar zoals hij mooi vindt.
Hij: Wauw, je ziet er fantastisch uit.
Ik: Echt? Ik heb echt geen moeite gedaan vandaag

23 likes

Ik ben inmiddels 10 dagen aaneengesloten samen met mijn vriend waarvan 7 nachten in zijn studiootje. En ik vind het boven verwachting fijn. Ik denk dat ik echt weer moet wennen als ik straks weer thuis ben. Stiekem hoop ik dat hij ook enthousiaster is over in de toekomst samenwonen.

9 likes

Ik had laatst heel hard mijn best gedaan op mooie winged eyeliner.

Vriend: hee je bent uitgeschoten

36 likes

Ik mocht, ondanks dat ze echt ijskoud zijn, toch mn voeten komen opwarmen aan zā€™n been. Nu lig ik overdwars en warm in bed, lekker te surfen. :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Wat ik ook echt heel leuk vind: cadeautjes kopen voor mijn vriend. Hij is over drie weken jarig en ik wist echt niet wat ik hem moest geven, totdat ik ineens dacht aan hoe obsessief hij een half jaar geleden zocht naar een Engelstalige PokĆ©mon monopolyspel (de collectorā€™s edition uit de jaren negentig). Drie keer raden wat hij binnenkort ontvangt? :smirk:

22 likes

Vriend komt uit zijn werk en neemt dit mee, okƩ hij mag nu echt blijven :joy: (niet dat ik daaraan twijfelde hoor)

16 likes

Ik heb griep en mā€™n vriend had gisteravond speciaal voor mij mā€™n lievelingsthee gekocht en chocola. Vanmorgen had hij croissantjes gehaald en verse jus en mag van hem alleen maar op de bank liggen en niks doen :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik woon vandaag 2 jaar samen!!! Nu hebben we gewoon een grote koelkast met vriezer, een robot stofzuiger, 2 planten, een niet-slaapbank die ik van mn ouders heb overgenomen en vind ik het nog steeds heerlijk, ongelooflijk. Mijn vriend is de enige persoon ooit van wie ik niet na 2 dagen moe wordt. De afvalstofheffingen en waterbelasting is wat minder maar we doen het gewoon al 2 jaar!!

(zal wel nooit wennen aan zn stinkvoeten geloof ik)

36 likes