Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend en ik wonen ongeveer 3 uur reizen van elkaar. Als hij dan weer weggaat, verstopt hij over briefjes. Soms vind ik tijdens het slapengaan een ik hou van je- briefje onder mijn kussen. :hugs::hugs::hugs:

35 likes

Zó lief. Ik houd van zulke ik-denk-aan-je-briefjes. Laatst vond ik een geeltje met een hartje op het bakje met mijn lunch. En een tijdje terug stond er ‘Jaaaaa, mijn vriendinnetje is er weer!’ op de spiegel in zijn hal, toen ik eerder thuiskwam dan hij :heart:

3 likes

Zo lief en leuk! Ik waardeer dit soort kleine dingetjes ook echt enorm.

Ik ga denk ik mijn vriend een lief kaartje sturen. :heart: Ik heb niet het geld om voor hem allemaal dingen te kopen zoals hij voor mij doet dus ik doe het met kleine gebaren haha.

4 likes

Afgelopen weekend vierde ik mijn verjaardag, nadat iedereen weg was hebben we nog de hele nacht samen buiten zitten kletsen. Mijn ex is altijd een beetje een gevoelig punt, omdat dat net uit was toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Daar hadden we het een beetje over en ineens begon hij te huilen, toen ging het wel weer zei hij en ineens barstte hij echt in snikkend huilen uit. Hij kon ook gewoon niet praten omdat hij zo erg moest huilen. Uiteindelijk kwam er al snikkend uit dat hij gewoon zo veel voor me voelt dat het hem helemaal emo maakt.

27 likes

Ik had zin in chips, maar kon niet kiezen. Dus voor de grap vroeg ik om Heartbreakers, Hamka’s, Sensation, Nibbits en Bugles. Dat ligt nu allemaal voor me :smiley:

8 likes

ahhhhh wat een liefie! Ik zou ook echt in tranen uitbarsten dan als iemand zoiets tegen mij zegt haha

Gisteren ging ik op pad met mijn vriend en zijn kinderen. We gingen onder andere waterfietsen en het was zo gezellig.

Mijn vriend appte ook dat hij het zo leuk vond en dat hij het fijn vindt om ons zo samen te zien. En hij had ook een filmpje gemaakt dat ik met zijn zoontje op een vlot zat en het is zo leuk ook om terug te zien. Ik ben echt blij en opgelucht dat het zo gaat.

17 likes

Mn vriend zei net dat ik morgen maar ringen moest gaan passen zodat ik mn maat wist en moest dit naar hem sturen met daarbij ringen die ik mooi vind. Raaaraaaaaa wat krijg ik van hem :heart:

8 likes

Dat is ook echt wat ik echt zo erg waardeer aan mijn relatie, wij laten elkaar heel vrij. Hij is ook in april in zijn eentje een weekend naar Florence gegaan, omdat hij gewoon even behoefte had aan in zijn eentje zijn en ik vind het zo chill dat dit gewoon kan bij ons. :pray:

3 likes

Heeft iemand van jullie ervaring met alleen wonen nadat je al hebt samengewoond?

Wij hebben onlangs uitgesproken naar elkaar dat we het beide wel jammer vinden dat we nooit echt alleen gewoond hebben. We zijn vanuit een gedeeld huis samen gaan wonen. Wellicht dat we dit over een jaar een tijdje zouden willen als we die behoefte dan nog hebben.
Iemand hier ervaring mee?

Edit: Haha lees nu het bericht hierboven. Crosspost. Hoe beviel jullie dat @Noomie?

Nou heel knap hoor!! En zo fijn dat jullie weer willen samenwonen. Het wordt er alleen maar beter van denk ik!

1 like

Haha ja hij is echt een mega lieffie, maar ik voelde me echt een koude bitch want moest dus niet huilen. Maar dat was volgens mij meer omdat ik schrok dat hij zo moest huilen, dat ik hem vooral ging troosten en probeerde te achterhalen wat er was.

Ik ontmoette afgelopen zondag voor het eerst de familie van mijn vriend en het zijn stuk voor stuk allemaal heel lieve mensen! (hoewel het eerste wat zijn oma tegen mij zei: “goh, jij mag ook wel eens de zon in” was, ach ja. Heb ook een oma gehad die alles zei wat ze dacht, dus he :sweat_smile:) Zo blij mee dat zijn familie 100% meeviel. Een tante appte vandaag mijn vriend nog dat ze het leuk vond om me te ontmoeten en of ik binnenkort ook meekwam naar haar verjaardag!

En vandaag zei mijn vriend dat zijn moeder zei dat ik heel gezellig ben en dat ik goed bij het gezin pas woep woep, was zo zenuwachtig hahaha maar het viel uiteindelijk mee :biggrin:

11 likes

Vind dit echt zo’n fijn topic om te volgen, word echt blij van alle verhalen ! Maakt ook echt dat ik me realiseer hoe blij ik zelf mag zijn met alle kleine gebaren die ik van mijn vriend krijg; net als, lieve knuffels, appjes of wakker worden met een vriend die zegt ‘goedemorgen lieffie’ :heart:

4 likes
  • hij heeft het vrijwel nooit koud, zeker in bed is ie echt een kacheltje. Nu niet per se heel fijn, maar in de winter echt heeerlijk
  • ik ben een lichte slaper en word altijd veel wakker s nachts. Heb dan de hinderlijke eigenschap dat ik hem ook vaak wakker maak. “weet je nog toen…?” “ik hoor een geluid!” “ben je die afspraak niet vergeten?” Hij wordt hier nooooit boos om. Echt vind dat zo fijn
    Het weekend kwam ie dronken thuis en toen las ik vannacht op de facebook van de politie van onze woonplaats dat ze boetes voor openbaar dronkenschap hebben uitgedeeld, o.a. vlakbij ons. Heb ik hem wakker gemaakt om te vragen of ie een boete voor openbaar dronkenschap heeft gekregen. Hij vond ‘t een domme vraag maar was niet geergerd dat ik hem wakker had gemaakt :relaxed:
4 likes

Omg mijn vriend ging net de deur uit en hij zag er zooooooo leuk uit :heart_eyes:

6 likes

Ik heb al eens benoemd dat ik mijn vriend zoveel knapper vindt in blouses en nette broeken maar dat die dat nooit zou dragen want het is zijn stijl niet.
Nu hebben we een bruiloft waar die dat wel bij aanmoet dus hij heeft helemaal bedacht wat die allemaal gaat kopen en we stonden voor die winkel en hij zat echt bij alles ja dat wil ik ook wel en dat ook. En toen zei die dat die echt het geld niet had om nu een nieuwe kledingstijl te ontwikkelen en ik zat echt zo:

24 likes

Ik bedacht me gisteren dat het wel leuk was om mijn vriend een lief kaartje te sturen, maar Greetz lag er uit dus dat feest ging niet door. Staat er vanmiddag een enorme doos voor de deur met een bos bloemen en een kaartje. Zo lief! En heel toevallig haha.

14 likes

Ik voel me al twee dagen kut door een ruzie. Nu stapt mijn vriendje zo in de auto om het goed te komen maken. Hij moet 100km rijden. 100!!

Help, waar heb ik deze man aan verdiend?

10 likes