Het geluk dat een relatie heet

Ik heb zin om mijn vriend te verrassen door iets leuks naar hem te versturen per post maar ben compleet inspiratieloos

Kaart van Greetz? Reep Tony Chocolonely met zelf ontworpen wikkel? Bloemen? Thuisbezorgd? Helium ballon?

Mā€™n vriend zit 4 dagen in New York voor werk en door een extra opdracht die ze hadden binnengehaald, hadden ze nog maar weinig vrije tijd over om wat van de stad te zien. Dat was natuurlijk wel jammer, maar ik zei tegen hem dat werken in NY nog altijd leuker is dan werken in Utrecht.
Reageerde hij: Zeker, maar ik vind het belangrijker dat jij dichtbij me bent.

:revolving_hearts:

18 likes

Haha nee, ik zei goedmaken maar bedoel uitpraten. We zaten allebei fout. Hij vond het te belangrijk om tot het weekend te wachten.

1 like

Ik had en deed dit ook (wel echt minder heftig met een flinke lading pillen en puffen kon ik wel werken) en ik heb nu al 3 jaar een mirena spiraal en ik heb nergens meer last van. Tis wel een stap maar ik ben er zo blij mee. Zie er nu al tegenop als die eruit moet (wil het jaar erop kinderen dus vind het te duur voor een jaartje).
Wel heel lief van je vriend!

2 likes

We hadden vorige week knallende ruzie en dat is uitgepraat en bijgelegd en nu ben ik weer zo verliefd en zijn we weer extra lief voor elkaar en ook een stuk voorzichtiger met dingen uitdrukken richting elkaar en bellen we weer iedere dag.
Veel beter voor de relatie!

10 likes

Wat fijn!

Ik ben vaak eerder wakker en dan kijk ik naast me en ligt ie zo lief en vredig te slapen en dan word ik soms overvallen door een geluksgevoel zo van aaaah jijjj ik wil jou doodknuffelen maar probeer hem wel te laten slapen hoor.

7 likes

Update: Hij heeft vandaag zijn rijbewijs al kunnen ophalen en is al door de Mc Drive geweest en hij heeft al getankt! Super blij is 'ie!

25 likes

Vandaag was mijn vrije dag en afgelopen weekend waren we samen op Best Kept Secret. En vandaag kwamen er met de post 2 platen als cadeau van bands die ik heel goed vond op het festival. Echt een lieve verrassing van hem!

13 likes

Dit topic. :heart:ļø

5 likes

Ooh jaaa zo leuk! Mijn vriend koopt nu vaak van die linnen blousjes zonder boord, dus geen opstaand kraagje zeg maar (bij de Zara hebben ze die vaak) en die zijn niet zo stijf waardoor hij zich toch wel casual voelt maar tegelijk denk ik: blousjes yesss

2 likes

Ik bestel weleens dingen bij aliexpress haha. Zoals laatst oordopjes die ie graag wilde. Kost niet zoveel (oke je moet er ook lang op wachten) maar zijn wel leuke kleine dingen!

1 like

Mijn vriend is mega fan van Chelsea en staat op zijn bucket list om naar een wedstrijd te gaan. Hij heeft t al helemaal in zā€™n planning om dat in 2019 te doen (volgende week gaan we naar Jay-Z, dat is zijn bucketlist ding voor dit jaar). Ik wilde zooo graag dit als cadeau voor zijn verjaardag geven. Om 00.00 tickets naar Londen geven met de boodschap dat zijn tas klaar staat, zijn werk geregeld is en we morgenvroeg vertrekken. En dan in het vliegtuig tickets voor Chelsea geven. Zou echt de gelukkigste vriend ter wereld hebben

Maar ja mijn vriend heeft een visum nodig voor de UK en dat kan ik moeilijk zonder hem regelenā€¦ Plan B: Chelsea tickets kopen, geven, samen visum regelen. Alleen de tickets kun je pas 4 weken voor de wedstrijd kopen en ik vind dat wel erg kort om nog een visum te regelen. Wil daar geen risico mee nemen

Vandaag is het speelschema voor komend seizoen bekend gemaakt. Heb 2 tickets geknutseld voor de thuiswedstrijd dichtbij zijn verjaardag en 2 boarding passes. Eerst de 2 vliegtickets in een cadeau envelop gedaan en hij was zo verrast! Dacht al dat ie gelijk zou googelen voor Chelsea wedstrijden en hij ja hoor, hij zei ā€˜but what are we gonna do in London?ā€™
5 min daarna de envelop met Chelsea tickets gegeven.

Hij is zooo blij
Ik ook, voel mij echt een hele leuke vriendin haha. Nu maar hopen & bidden dat het allemaal ook echt gaat lukken

47 likes

Gisteren kwam ik thuis van dansles, en hij klonk oprecht zĆ³ blij toen ik binnenkwam <3

3 likes

Dit is wel een goede inderdaad! Ik denk dat ik zondag gewoon even de stad in ga en iets liefs in zijn brievenbus verstop.

Zo cheesy dit, maar een ā€˜gelukā€™ in mijn relatie is ook mijn schoonfamilie. Ze zijn gewoon heel leuk en ik voel me altijd welkom. :blush:

12 likes

Laf me schoonfamilie ook echt! Waren onlangs op een bruiloft van zijn nichtje en het was zo gezellig.

2 likes

Mijn vriend heeft avonddienst op zijn werk voor de komende 5 weken dus we zien elkaar erg weinig, en nu wil ik een kleinigheidje geven wat ik in zijn tas kan stoppen voordat hij naar werk gaat maar ik weet niet zo goed watā€¦ :woman_shrugging:t3:

Ik was net met mn vriendje aan het facetimen en ik moest plassen, terwijl ik aan het plassen was zag ik opeens dat ik ongesteld was geworden (na een jaar)
Dus hij zag dat ik aan het lachen was en toen filmde ik mn bebloede onderbroek en hij ook helemaal juichen
Haha ok misschien vinden jullie dit vies maar vond t echt leuk dat ik dat met m kon delen (zonder dat ik er overnadacht)

15 likes