Het geluk dat een relatie heet

Hij is altijd zo lief voor me als ik ziek ben :heartpulse:

We waren gisteren op kraambezoek en ik had de baby best wel lang vast, toen kwamen we thuis en had hij stiekem fotoā€™s van mij gemaakt met die baby omdat hij het zon lief plaatje vond. Zo schattig haha

18 likes

Mijn vriend vertrouwde me eindelijk genoeg dat ik zijn planten water mocht geven zonder zijn supervisie via de camera :joy:
Hij is bang dat ik alles fout doe en dat als hij thuiskomt al zijn planten dood zijn - wat best reƫel is haha maar gelukkig ging het allemaal gewoon goed.

12 likes

Dit is echt zoā€™n leuk topic!

Kleinigheid, maar wel lief: hij ging vanochtend een croissantje voor me halen. :relaxed:

Haha wat deed je dan met de tandpasta?

1 like

Doorslikken! Doe ik normaal ook wel eens (als t niet al te veel is)

1 like

Hij heeft net mijn ijsje betaald omdat ik moe, zielig en grumpy ben. :inlove:
Door het ijsje iets minder zielig en grumpy: wel nog steeds moe.

2 likes

Mijn manĀ“s liefde houdt Ā“s nachts niet op. Vaak brabbelt hij Ā“s nachts hele liefdesverklaringen en gaat hij me knuffelen. Echt super lief :heart_eyes: Hij weet er de volgende dag niets meer van haha

8 likes

Als tegenhanger voor mijn gezeur in het leed-topic: hij is ein-de-lijk afgestudeerd dus vanmorgen konden we gewoon lekker uitslapen en knuffelen en een serie kijken

En gisteren vielen we superlief hand in hand in slaap en argh hij is echt lief

13 likes

Ik ben vandaag 6 jaar samen met mijn vriend. Laf hem

18 likes

Gefeliciteerd! :heart: Hebben jullie het gevierd? En hoe? Ben ik altijd benieuwd naar.

Nou ik heb nu nachtdienst dus niks gedaan, maar we gaan vandaag (maandag) uit eten! Wel heel veel geknuffeld :smile:

2 likes

Wat zullen de ouders van mijn vriend blij zijn met mij haha. Ik heb mijn vriend weten te overtuigen dat hij iets met zijn tuin moet doen. Hij heeft een nieuwbouwhuis en de tuin is nog steeds leeg, precies zo als je het krijgt bij een nieuwbouwhuis. Zo zonde want zijn huis lijkt nu niet af en je kunt niet in de tuin zitten. Zijn ouders zitten al 3 jaar tegen hem te zeuren dat hij eens zijn tuin moet aanpakken. :sweat_smile:

In september samen er maar even een weekje tegen aan om het meeste te doen. Het is gelukkig geen grote tuin. Ik vind het wel relaxt want als ik toch ga samenwonen met hem volgend jaar (dit is nog niet zeker hoor) dan kan ik tenminste gebruik maken van de tuin.

1 like

Ik heb zoā€™n heerlijk weekend gehad met mn lief, ben zo verliefd op hem en weet gewoon zeker dat dit degene is met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengenā€¦ zwijmel zwijmel

8 likes

Gisteren was zo fijn. Eerst naar de bios geweest en daarna heel chill samen thuis geweest en veel gekletst. Voelde me echt de hele dag zo aangetrokken tot hem. Soms mis ik dat gevoel (we zijn 9 jaar samen) maar de laatste tijd voel ik me weer helemaal verliefd :star_struck:

17 likes

Zo leuk om te lezen!

1 like

Hahaha ik had laatst hetzelfde, dat ik echt wĆ­st dat ie zich aan het verslapen was. Toen heb ik vanaf werk onze onderburen gecontact en laten aanbellen want hij nam de telefoon maar niet op. Het werkte wel want kreeg twee minuten later een appje: help! verslapen!

Dat soort dingen is het toch fijn als er even iemand met je planning meedenkt haha

4 likes

Hahahahah ahhh. Is zeker zo! Vanochtend had ik het weer maar ik dacht ajuuuu ik ga je nu niet bellen hahah

Mijn vriend die heeft net zā€™n rijbewijs gehaald. Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet supe rlang en heb een klein autootje aangeschaft om wat ervaring op te doen. Nu gaat mijn vriend steeds in de auto zitten en nu ging hij ook helemaal onder de motorkap kijken met het boekje erbij. Hij moet echter nog een week wachten tot zijn rijbewijs klaar ligt, maar hij gaat morgen naar het gemeentehuis vragen of zā€™n rijbewijs al niet klaar ligt. Hij heeft er zo veel zin in. Zo schattig allemaal.

14 likes

Gewoonnnnnnn, omdat alles! <3

3 likes