Het geluk dat een relatie heet

Had begin van het jaar hele mooie drink-, wijn- en champagneglazen gezien bij maisons du monde, maar ja, is sowieso niet de goedkoopste winkel, en die glazen konden dus wel even wachten want ja geld. Nu heeft mijn vriend vorige week een complete set gekocht (6 van elk) als cadeautje omdat ik het grootste stuk van het huishouden voor mijn rekening neem, schoonmaken, wasjes draaien, elke dag koken etc. Zo lief van hem :heart_eyes:

12 likes

Ik ben vegetariƫr en als ik eieren eet koop ik altijd biologische met 3 sterren. Hij kwam ooit een keer aanzetten met vrije uitloop eieren en toen zei ik ja das heel lief maar eigenlijk hebben deze maar 2 sterren. En toen gingen we laatst koken en kwam hij helemaal trots aanzetten dat hij 3 sterren eieren had gevonden en gekocht. Sowieso eet hij altijd vegetarisch met mij dat vind ik ook best lief

14 likes

Gisteren waren we 3 jaar samen. Tussen al onze studiestress in hadden we de avond vrij genomen en gereserveerd bij een fantastisch en fantastisch duur restaurant. Het was zo ontzettend leuk en fijn, uiteindelijk daar 4u gegeten. Vervolgens thuis nog gedanst en ahhh ik hou zoveel van deze man.

18 likes

's Ochtends voor het opstaan nog even vijf minuten blijven liggen en met elkaar kroelen. (Om je dan allebei keihard te moeten haasten om nog op tijd op werk te geraken, haha, bijkomstigheid)

3 likes

Ik lig al in bed, moe maar moest mn tanden nog poetsen. Maar de badkamer is een verdieping lager en dan moet ik opstaan etcā€¦ toen kwam mā€™n vriend mn tandenborstel brengen, inclusief tandpasta erop zodat ik lekker in bed mn tanden kon poetsen :grin:

11 likes

Ik wilde graag een nieuw hoesje voor mijn camera en had aan mijn vriend gevraagd of hij die wilde meenemen als de winkel hem nog hadā€¦ komt ie thuis ā€˜nee de laatste in de kleur die je wilde was beschadigdā€™. Maar ik geloof dat ik net iets onder de kast zag liggenā€¦ :female_detective:ļø Heb maar gedaan alsof ik niks had gezien, ben benieuwd tot wanneer hij gaat wachten

7 likes

Ik word zo blij van dit topic

4 likes

True love<3

Ik postte laatst hier dat hij amper uit zichzelf appjes stuurt. Hij belde me gisteravond spontaan om even te kletsen aangezien we hadden afgesproken dat te doen. Kwam als een verrassing dus vond dat echt heel lief.

3 likes

Mijn man verspreidt tampons over alle zakken en tassen die hij ziet in huis. Dan heb ik altijd een tampon! Hij is hier zo trots op en ik ook wel een beetje.

45 likes

Hahaha, dat vind ik echt mega lief en praktisch. Die van mij hier ā€˜verstoptā€™ altijd het doosje van de benedenwc als er gasten komen. Hij denkt dat ik me er voor schaam ofzo? :joy: Naja, komt uit een goed hart denk ik dan maar.
Ik zet ze overigens demonstratief wel terug, voordat het bezoek arriveert.

8 likes

Dat wordt vaker solliciteren :smirk:

2 likes

Mn vriend verslaapt zich supervaak en baalde er laatst van dat ik hem niet wakker had gebeld omdat ik toen zeker wist dat hij zich had verslapen. Vandaag had ie voor 7.30 nog niets gestuurd en aangezien hij 7.00 van huis vertrekt, wekt hij gelijk het idee bij mij op dat hij zich verslapen heeft. Belde ik hem rond 7.30, was ie vrij hahahahaha oeps hij nam op met letterlijk he johhhh!!! Dus ik voelde me lullig maar daarna zei ie dat ie het heeel lief vond en zeker waardeerde, de schaaaaaat

4 likes

Mijn vriend laat nooit gevangen spinnen of andere beestjes aan me zien en doet ook nooit moeilijk of irritant als ik ze zelf niet op wil ruimen. Als er een mot ergens rond vliegt vangt hij ze voor me voordat we gaan slapen ookal is het al half 3 sochtends en is hij moe

ik mistte mijn vriend gisteravond zo erg toen ie onverwacht late dienst moest draaien, dat ik nu weer helemaal in de verliefde fase zit.
Hij is zo schattig, en leuk, en en en, en knap
Nu is ie helemaal blij & is zā€™n ego gestreeld. Daardoor heeft ie voor me gekookt, pakte hij steeds mā€™n hand vast, enz.
Zou bijna willen dat ie vaker onverwacht late shift heeft :heart_eyes:

5 likes

Zo leuk om te lezen allemaal!

We gaan zo op vakantie maar kregen eergisteren te horen dat onze vlucht was geannuleerd. Gelukkig kunnen omboeken voor dezelfde dag alleen konden we niet meer naast elkaar zitten. Op zich niet erg maar omdat mn vriend weet dat ik best paniekerig ben met vliegen enzo is hij 's nachts opgestaan om zo vroeg mogelijk in te checken en nu kunnen we toch naast elkaar zitten. Zo lief!

11 likes

Ik ben ongesteld dus vanzelfsprekend ben ik echt een duivelse heks. Ik kat hem zo erg af de hele tijd dat ik naderhand ook echt denk wtf? Gisterenavond zat ik hem weer af te katten, dat ie niet de juiste chocola had gekocht ofzo terwijl hij juist de moeite had genomen iets lekkers voor me te kopen. Echt gemeen ben ik, dus ook volledig terecht dat hij nukkig reageerde en een beetje aangebrand was. Volledige ongestelde drama queen die ik ben ging vervolgens toen we gingen slapen zeggen dat ie zoooooo boos tegen me deed en dat ik er zooooo verdrietig van werd en dat ik eeeecht niet begreep waarom hij zo deed. Echt omg op mezelf hoor als ik dit lees, maar als ik ongesteld ben reageer ik altijd zo overdreven en ben ik gewoon echt een loco bitch?

Maar goed hij antwoordde: ā€œNee jij bent mijn mooie mooie allermooiste meisje van de wereld en ik had niet blijer met jou kunnen zijn.ā€ En toen ging hij door mijn haren kriebelen totdat ik in slaap viel. Echt :heart: voor zijn oneindige geduld.

23 likes

Ik vind het zo leuk om na bijna 6 jaar nog kriebels in mijn buik te krijgen, gewoon plotseling of als ik hem na een paar dagen weg zijn weer zie :heart_eyes:.

7 likes

Morgen is ons jubileum, dus ik ben een liefdesbrief aan het schrijven. En ik vind het ZO leuk. Ik realiseer me nu zo goed hoeveel hij voor mij betekent. Potverdikkie, deze laat ik nooit meer gaan. Ik verheug me nu al op het moment dat hij het gaat lezen.

11 likes

Dit wil ik ook over 5 jaar! :heart_eyes: En 10, en 20ā€¦

Edit: ook nĆ³g. Ik heb nooit een relatie langer dan 3 jaar gehad en ben zo bang dat die kriebels verdwijnen.

De kus die hij me geeft als hij thuis komt van werk is elke dag toch weer zo fijn <3

2 likes