Het geluk dat een relatie heet

Sorry heel laat, was op vakantie, maar dankjewel voor je antwoord! Heb het er over gehad met hem en overweeg inderdaad mailen :slight_smile: we gaan het zien! Vind het wel een beetje spannend

hij had een voetbalpoule gewonnen en neemt mij van zijn winst een weekendje mee op pad naar Londen :heart_eyes:

13 likes

Ook heel laat maar dankjewel, die spraakmemo’s vind ik een goed idee! Uiteindelijk is het gaan jaren dat hij weg is dus het zal uiteindelijk wel goedkomen ^^

1 like

Ik ben ongesteld en heb dan zonder pijnstillers altijd veel buikpijn. Toen hij vanochtend merkte dat ik pijn had legde hij meteen zijn hand op mijn buik.

4 likes

Ik ben sip en zat te huilen bij mn vriend en toen zei die je moet ook niet van die verdrietige muziek luisteren (boudewijn de groot hahah), luister maar kinderen voor kinderen. Daar word je altijd blij van.

12 likes

Mijn vriend heeft thuis een vest liggen die hem eigenlijk net niet goed past maar mij juist wel, ding is volgens mij ook nog gewoon nieuw. Dus ik zeg net voor de gein ‘ik ga je vest jatten’ zegt hij kan niet want je krijgt hem van mij.

Haha. :heart:

5 likes

Oeh wat leuk, waarheen? :smiley:

Vriend en ik waren afgelopen vrijdag op de bruiloft van zijn nichtje en het was zo fijn om daar met hem te zijn, ik ben sowieso mega emotioneel bij dat soort gelegenheden, maar nu voelde ik ook echt zo’n verbondenheid met hem. Heb zelf altijd geroepen dat ik niet wil trouwen, maar nu denk ik wel van ‘als het dan toch ooit een keer gebeurt, dan met hem’. :stuck_out_tongue:

5 likes

Mijn man kent mij zo goed he. Echt knap dat hij precies weet hoe hij moet reageren als ik bijv. boos, verdrietig of onredelijk ben. Vroeger ging hij er keihard tegenin, maar nu niet meer en dat scheelt zoveel ruzie!

En hij zegt regelmatig s ochtends als ik beneden kom: wat zie je er toch weer knap uit! En hij pakt iedere morgen mijn tas in omdat ik altijd moet haasten :relaxed:

10 likes

Ik heb een reep Tony chocolonely gekregen omdat ik al de hele week snotter van de hooikoorts en ik zielig was.

Wat wil een mens nog meer

7 likes

Mijn vriend heeft zo’n handige skill: vliegen vangen. Ik ben elke x weer onder de indruk. Gewoon met z’n blote handen vangt ie ze en (als ik er bij ben) zet ie ze buiten neer

6 likes

Hij is in slaap gevallen op mijn schouder, helemaal tegen me aan gekruld :heart:

4 likes

We zijn samen voor 3 weken op reis en het gaat hartstikke goed tussen ons. Hij is echt m’n maatje voor het leven. Wel 1 keer ruzie gehad, maar we zitten 1) de hele dag op elkaazrs lip en 2) we kennen elkaars pijnpunten en daar druk je dan soms iets te hard op. Maar deze vakantie laat mij weer zien dat hij niet alleen m’n lover is, maar ook mijn beste vriend!

13 likes

Wat leuk, gefeliciteerd! :star_struck:

1 like

Ik maak in de auto altijd hele domme grapjes of ik doe ineens heel gek bij een liedje. Na bijna 10 jaar kan hij daar nog steeds om lachen. Vind ik knap!

4 likes

We hebben van de week zo’n 3 kwartier geprobeerd dat backpackboy dansje te leren. We kunnen 't nog steeds niet, maar iedere keer als de een thuis komt of iets, staat de ander als een debiel onze mislukte versie te doen. En dan vooral niet lachen, maar de ander doods aan kijken. Hij snapt altijd mn humor :heart_eyes:

6 likes

Vriendin van me werkt in een kralenwinkel, dus gingen we gisteren even langs. M’n vriend vond t allemaal vet leuk, hij is best technisch en vond het sieraden maken lijken op een of ander technisch vak wat ie op de uni heeft gehad. En toen heeft ie dit armbandje voor me gemaakt, zo lief!!!

54 likes

@broodjepindakaas Gefeliciteerd!
@tuula wat lief! Hoe was jullie jubileum?

1 like

Heb echt de liefste vriend ooit. Hij is gisteren naar me toe gekomen om te koken voor me, af te wassen en mij ‘s nachts in slaap te knuffelen omdat ik zo veel deadlines heb deze week en gestresst ben.

5 likes

Leuk! Verder niet bijzonder (want sowieso 1,5 jaar niet mega boeiend haha) en het was ook m’n verjaardag, wat natuurlijk veel belangrijker is :grin:

1 like