Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend heeft vannacht voor de eerste keer bij mij geslapen. Hij claimde driekwart van mijn bed, maar hij ging wel heel schattig met mij knuffelen terwijl hij half sliep :heart_eyes:

12 likes

Ik voel me de laatste tijd niet zo goed en mn vriend is zo ontzettend lief, behulpzaam en geduldig.

9 likes

Goalssss!

Mijn vriend gelooft niet in onaardige dingen zeggen over andere mensen maar hij refereerde gister om me op te vrolijken aan “die fles azijn” toen ik het had over iemand die echt vervelend tegen me was geweest :heart_eyes: vind het fijn om bevestigd te worden in mijn gemopper (ik geloof soms wel in onaardige dingen zeggen over andere mensen).

14 likes

Ik had vorige week een beetje commentaar op m’n vriend, dat ie ook af en toe even moest vragen hoe het gaat haha.
En dat pakte hij heel goed op, dus dat is super fijn. En vervolgens zei hij gisterochtend in bed: “als jij nou gaat douchen, ga ik ontbijt voor je maken”. Dus toen ik uit de douche kwam stond er een lekker onbijtje met koffie klaar en kon ik zo door naar werk :heart_eyes:

16 likes

Ik was gisteravond laat heel heftig overprikkeld en m’n filter was echt compleet weg. Ik heb dan ook niet de tegenwoordigheid van geest om te bedenken dat het slim is om in het donker op bed te gaan liggen, maar mijn vriend gelukkig wel dus die heeft me toen naar bed gebracht. Toen hij na een tijdje even kwam kijken ging het nog niet veel beter en proberen te slapen lukte ook niet, dus toen stelde hij voor om een rondje te lopen. Toen heeft hij eerst alle lichten in huis uitgezet zodat ik zonder al te veel prikkels naar de voordeur kon, en is hij samen met mij om 1 uur 's nachts een half uur wezen wandelen tot ik weer een beetje rust had gevonden. Hij is in het dagelijks leven niet zo verzorgend, dus ik vond het zo lief dat hij die moeite deed, en ook heel fijn om merken dat hij signaleerde wat ik nodig had op een moment dat ik dat zelf niet kon.

48 likes

Gewoon een paar polls over jou en je partner!

Wie wordt er eerder boos?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie kan beter zoenen?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie is het meest ijdel?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie is het aantrekkelijkst?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie zou eerder vreemdgaan?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie zou het snelst vreemdgaan vergeven?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie is behulpzamer?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie heeft meer exen?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie kan de ander het best oraal bevredigen?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie heeft de leukste schoonouders?

  • Ik (dus de ouders van je partner)
  • Mijn partner (jouw ouders dus)

0 stemmers

Wie kookt het vaakst?

  • Ik
  • Mijn partner

0 stemmers

Wie heeft de leukste vriendengroep?

  • Ik
  • Mijn partner
  • We zitten allebei in dezelfde vriendengroep

0 stemmers

6 likes

Ik ben zo benieuwd hoe deze resultaten eruit zouden zien als de partners het in zouden vullen!!

12 likes

Te laat! :joy:

Maar lief inderdaad!

Tuurlijk! Moest lachen om de combi van je twee berichten en dan die laatste zin erachter;) Maar lekker van genieten hoor!

1 like

Vandaag zie ik mijn vriend terug na twee dagen weg (we wonen samen) en het lijkt alsof we zolang gescheiden zijn. Kan niet wachten om hem vanavond te zien :heart_eyes:

8 likes

Toen ik thuis kwam na werk op de keukentafel :heart_eyes:

34 likes

Dat we elkaar na één dag elkaar niet gezien te hebben al kunnen missen <3

3 likes

Ik kon vanochtend uitslapen terwijl hij met kind beneden zat om 7 uur :heart:

7 likes

Ik ben ziek en mijn vriendje is zo lief en zorgzaam voor me dat ik haast smelt.

7 likes

Gisteren viel de wijn verkeerd waardoor ik bij mn vriend thuis moest overgeven. Hij hield mn haar vast, wreef over mn rug en gaf doekjes en water aan. Later bracht hij ook de kotsemmer een paar keer naar beneden. Hahahaha, zo lief

7 likes

Mijn vriend en ik zijn 1,5 jaar samen en nu kreeg ik een paar oorbellen. Die zijn dochter gemaakt heeft haha heel schattig.

En toen zei zijn zoon: ‘hij heeft er 2,80 voor betaald!’

23 likes

Gisteren heeft hij me als verrassing meegenomen voor een spa dag omdat we 6 maanden samen zijn. Inclusief massage en high tea. Ik vond het zo lief dat hij het allemaal zelf had bedacht en al een tijdje echt als verrassing heeft gehouden.

19 likes

Vrijdag hebben we een bezichtiging voor ons eerste huisje samen!
Misschien is het wel helemaal niks, maar er mee bezig zijn is in ieder geval al heel erg leuk

19 likes

Na bijna 10 jaar samen nog steeds dikke (kinderachtige) lol hebben bij ikea :sparkles: dat mensen je echt aankijken van :thinking:

15 likes