Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend douchte laatst met de deur open omdat ie dan naar me kon kijken. Ik vond dat irritant, want ben even niet zo blij met hoe ik eruitzie.

Dus ik deed de deur dicht en zei: “Het is mooi geweest, je kan nog vaak genoeg naar me kijken.”

Zegt-ie: “Ja maar, deze 5 minuten krijg ik niet meer terug, dus als ik nu niet naar je kijk is dat verloren tijd!”

Hij kan dat soort kleffe dingen zo oprecht zeggen. Ben stapelgek op hem!

8 likes

Vriendje had gisteren een slaappil genomen en na een tijd begon hij al wat vaag te doen, greep mijn borsten iets te stevig vast en mompelde dan de hele tijd ‘sorry tietjes, sorry tietjes’ :joy:

25 likes

Mijn vriend maakt elke paar weken mijn auto helemaal schoon van binnen (en ik maak er een tyfuszooi van), lekker olietje bijvullen, ruitenwisservloeistof bijvullen. En ik deed gsiter m’n motorkap open, had hij de héle binnenkant schoongemaakt. :laughing: Dat is toch pure liefde?

We douchen altijd samen, maar eigenlijk hebben we dan altijd ruzie wie eronder mag want de niet-geïsoleerde badkamer is superkoud en je wil gewoon snel klaar zijn, dus eigenlijk is het helemaal niet leuk. Dus ik zei van de week “eigenlijk is samen douchen in de winter helemaal niet zo leuk”. Keek hij me eventjes heel droog aan, ik zag hem in z’n hoofd processen, zegt ie: “Okee, ik ben blij dat dat uit de lucht is”. Blijkt dat hij echt wachtte totdat ik het zei uit liefde om mij niet te kwetsen. Haha, schatje!

16 likes

Ja, dit vind ik ook heel fijn aan mijn relatie. Mijn vriend en ik kunnen samen naar andere mannen en vrouwen kijken en dan bespreken of we met ze naar bed zouden willen en waarom dan wel of niet. En praten ook heel open over voorgaande relaties en bedpartners. Sterker nog, dat laatste zorgt bij mij echt voor seksuele territorium drift haha.

5 likes

Ik ben zoooo blij met mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts:

Ik weet dat ik op het forum vaak klaag over huishoudergernissen, maar buiten dat is ie zo leuk en lief. Op internationale vrouwendag had hij zomaar mijn lievelingschocolaatjes gekocht en in een hartjesvorm voor me neer gelegd en hij was aan het afwassen en opruimen, zonder dat ik het had gevraagd. Om dat laatste mag ik van mijn vriendinnen niet blij zijn, maar ik ben mega enthousiast met elke stap vooruit haha.

20 likes

Ik ben binnenkort een bepaald aantal jaar samen met mn vriend, en ik verwacht geen cadeau van hem, maar heb zelf zoiets leuks bedacht om te geven. Heb het vandaag laten maken en het is echt heel mooi geworden. Kan niet wachten om het te geven. Normaal kan ik het dan niet geheim houden en verpest ik de verrassing al, maar mag het nu van mezelf op zn vroegst pas dinsdag vertellen/geven. Wish me luck

12 likes

We gaan maandag vliegen en ik heb hele erge vliegangst. Ik had net valdispert ingenomen om te kijken of het werkt om rustiger te worden. Het werkt blijkbaar goed en ik brabbel veel onzin op het moment. Dus mn vriend heeft besloten het ook in te nemen om te kijken of het hem helpt met slapen. Nu zitten we onzin brabbelend op de bank onder een fleecedekentje te wachten op onze pizza en het is heel gezellig.

32 likes

Haha dit klinkt eigenlijk gewoon heerlijk. Geluk bij ongeluk!

1 like

Weet iemand iets kleins om te vieren dat je 11 jaar samen bent? Zoek iets kleins maar orgineels…

2 likes

Taart in bed?

5 likes

Door mijn depressie ben ik een gigantisch kreng de laatste tijd. Hoe mijn vriend het met mij vol houdt vind ik soms een wonder te noemen.

Vandaag heb ik mij sinds tijden niet zó gelukkig gevoeld. We hebben vanmiddag de hele middag liggen knuffelen, onze telefoons uit gedaan en alleen maar gepraat over hoe leuk we het samen hebben. Heel klef misschien maar zo fijn. Had ik echt nodig en voel me helemaal happy nu!

34 likes

In mijn vorige relatie ging het eigenlijk vanaf drie maanden al ‘fout’, hoewel het pas 9 maanden later uitging. Elke week wel drama, huilen, emotioneel, angst, onzekerheid. Ik vind het zo raar om te beseffen dat er geen wolkjes aan de lucht zijn in de relatie die ik nu heb, terwijl we nu bijna 11 maanden een relatie hebben. Af en toe wel onenigheid natuurlijk, maar laaang niet zo heftig als bij mijn ex. Zo blij mee!

Boyfriend Appreciation Post

20 likes

Ik heb gister ook zo’n fijne dag gehad met mn vriend. Lekker gewandeld over het strand en heel leuk gepraat. Mijn vriend is niet echt een prater maar nu vertelde hij vanalles uit zichzelf over zn werk enzo. Daarna samen babykleertjes uitgezocht en de babykamer opgeruimd en lekker Indiaas eten besteld. Was een perfecte dag. <3

15 likes

Ik vind het zo gezellig om een ‘gezin’ te zijn met mijn vriend en kat. :blush: Gisteravond was hij hoofd, schouders, knie en teen aan het zingen met de kat en dan zit ik echt te genieten.

Ik ben ook zo’n simpele ziel, hè :joy:

38 likes

Ik ga meestal naar mijn vriend omdat hij alleen woont en ik bij mijn ouders. Gisteren was ik super moe en het was niet meer verstandig om te rijden. Ik appte dat ik hem miste en even later ging de deurbel en stond hij als verrassing voor de deur.

27 likes

Hij is voor mij aan het koken. Voor de eerste keer in bijna 2 jaar. Hij kan niet koken en vraagt de helft van de tijd wat ie moet doen, maar het is wel fucking lief dat ie het doet. :heart_eyes:

12 likes

Hij is vanmorgen in 5 minuten opgestaan en de deur uitgegaan om mij op een gammel electrisch scootertje naar het station te racen zodat we daar nog samen konden ontbijten (aka koffie achterover geslagen en croissant van de toonbank gegrist om lopende voort op te eten)

  1. Het was m’n eigen schuld dat ik zo laat was
  2. Ik had prima op werk kunnen ontbijten
  3. Hij had kunnen uitslapen

Maar die 10 minuutjes samen waren het allemaal waar voor hem en voor mij natuurlijk ook :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ik heb gewoon weer zo gelachen vandaag met deze gast en dat al jaren dus elke dag…

18 likes

Als je 's ochtends de woonkamer inloopt en je ziet daar jullie kleren van de vorige avond over de bank en grond verspreid liggen :face_with_hand_over_mouth:

25 likes

Samen met mn vriend een week op een dier gepast en het was zo leuk!! Het ging heel goed. Samen koken, opruimen (!!), boodschappen doen, wassen en lekker veel geknuffeld op de bank. Dus: het was een goed weekje proefwonen. Juist mede omdat we een oriënterend gesprek hebben gehad bij een hypotheekadviseur. Ik kan niet wachten om samen met hem een huis te kopen

10 likes