Het geluk dat een relatie heet

Een van onze favoriete dates is poolen! Ook zwemmen, minigolf. Ook worden wij intens gelukkig van een strand of boswandeling waar we op pad gaan met mijn camera. Hopelijk heb je hier iets aan!

Haha ik mis mn vriend (langeafstandsrelatie), en nu kreeg ik opeens een filmpje van mn schoonvader doorgestuurd, waarop mn vriend staat te springtouwen in de tuin haha. Het is echt heel schattig en grappig tegelijk (ook dat mn schoonvader dit filmt en stuurt haha)

10 likes

Ik lig naast mijn vriend in bed, die al een uur ligt te snurken, en vijf minuten geleden zei hij ineens superernstig: “Nora we moeten het over iets heel belangrijks hebben”, en ik schrok me dood want ik ben gestrest door persoonlijke omstandigheden en dacht dat ik op mijn kop zou krijgen omdat ik had beloofd voor 12 uur te slapen, maar toen kwam hij heel dichtbij mijn gezicht en zei hij: “Ik houd enorm veel van jou. Ik houd zo enorm veel van jou.” EN TOEN PLOFTE ZIJN HOOFD NEER OP MIJN BORST EN SNURKTE HIJ IN MINDER DAN TWEE SECONDEN WEER VERDER. Ik heb hem van me afgeschoven en nu ligt hij zo lief met zijn hele lichaam dat naar me toe lijkt te reiken, en voel ik me gewoon heel erg gelukkig dat ik dit mag meemaken. We zijn inmiddels anderhalf jaar samen, wat voor veel mensen weinig is, maar voor mij is het wel echt een ding, dat ik de dagelijkse routine, de sleur en de saaie momenten en mezelf wanneer ik het liefst weg zou willen rennen om iemand anders te worden op een onbewoond eiland met hem blijf delen en hij zo bijzonder voor me blijft. Ik schrik er soms wel van, dat ik niet meer 24/7 op een roze wolk zit en dat ik af en toe wanneer ik naar hem kijk alleen de vlek op zijn shirt zie of me herinner dat we nog moeten koken ofzo, maar eigenlijk is mijn liefdesrelatie zo fijn en zo mooi gegroeid vanaf de kriebelweken en roze wolken. :two_hearts:

42 likes

Het klinkt heel fijn :blush:

1 like

Na een ‘uitgebreide leuke nacht’ hebben we uitgeslapen en kreeg ik net ontbijt op bed. En nu hoor ik 'em ook nog eens mijn keuken opruimen, en dat is echt een enorme teringzooi!:heart_eyes:

5 likes

Een hangt gewoon een mannenonderbroek op mijn wasrek hahahaha. Dan heb je pas echt een relatie toch, als je elkaars was doet? Waar ik na al mijn mannengesprek al niet blij van kan worden :joy:

8 likes

Ik ga samenwonen en ik vind het zo fijn dat we straks dan gewoon altijd samen kunnen slapen :heart:

35 likes

Mijn vriend: “Ik snap echt niks van mensen die helemaal wild worden als ze een baby zien. En dat ze dan met zo’n raar stemmetje allemaal onzin gaan uitkramen :roll_eyes:”
Ook mijn vriend: “OMG KITTIIIIIEEEES! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Ja, je bent een klein pelsdier! Ja, je bent pelzig! Mrauw! Prrr
”

Gotta love the man :smile:

35 likes

Hahaha ik ga stuk om pelzig

2 likes

Ik ook, elke keer weer :joy:. Hoe komt ie erop, he?

1 like

Mijn vriend had een feestje gisteravond en ik had hem verrast door bij hem te gaan slapen. Hij was zo blij mij in zijn bed te vinden toen hij thuiskwam. Echt lief. En vanochtend lekker samen ontbeten bij de mac :biggrin:

15 likes

Ik heb superveel zin in snoep. Alles van Haribo, kom maar door! Nou, raad eens wie er naar de supermarkt is
 ik ben het in ieder geval niet :two_hearts:

25 likes

Ik ben gevloerd door de griep en mijn vriend zet kopjes thee voor me en maakt flauwe grapjes <3, zo fijn om niet alleen te zijn als je je belabberd voelt.

4 likes

Het kind was een nachtje logeren en we zijn samen op stap geweest en het was zĂł leuk :heart: Ik ben weer helemaal verliefd.

10 likes

Ik heb altijd zo’n onbestemd gevoel als ik weer naar mijn eigen huis ga nadat ik bij mijn vriend ben geweest, of als hij weer weggaat bij mij. Zo van: heb ik de tijd wel volledig goed benut met hem??? Eerst wilde ik dit in het leed topic plaatsen maar toen ik na ging denken dacht ik: ja doeiiii dit is gewoon geluk, ik vind hem gewoon zo leuk dat ik vaker bij hem wil zijn. Ik wil hem gewoon kunnen aanraken, aanstaren.

Om te spreken in de wijze woorden van Pooh:

34 likes

Ohh ja zo herkenbaar. Mijn vriend woont bijna 3 uur treinen van me vandaan, dus ik heb het altijd moeilijk met afstand. Tegelijkertijd ben ik er wel trots op dat we elkaar zo vrij kunnen laten en dat we dus ook wel altijd genoeg te vertellen zijn en echt ons eigen leven hebben. Maar ik kan niet wachten om te gaan samenwonen hoor :stuck_out_tongue:

Ik was dit weekend ongesteld, en mijn vriend was bij mij. Omdat we elkaar dus alleen in de weekenden zien baalde ik wel een beetje want ik had er echt last van. Toen heeft m’n vriend de dekens van bed gepakt en hebben we als twee zieke kinderen op de bank gehangen haha. PokĂ©bowls besteld en Isn’t it Romantic op Netflix gekeken. Zo fijn haha

12 likes

Mijn vriend heeft vaak moeite met in slaap vallen en ik stelde laatst een slaapmeditatiefilmpje voor. Het verbaasde me bijna dat hij akkoord ging (is nogal eigenwijs soms) en binnen tien minuten snurkte hij hahaha.
Gisteren vroeg hij of ik niet weer zoiets kon opzetten. Vanochtend hebben we samen een headspace account aangemaakt en ook heel kort gemediteerd.

Dit klinkt misschien gek, maar ik vind het zoooooo fijn dat hij nu het nut inziet en we dit nu samen kunnen doen. Mediteren is voor mij iets dat een goede gewoonte zou zijn, maar ik doe het niet genoeg. Hopelijk lukt dat wel als we er samen in staan.

29 likes

Ik word op dit moment bijna uit bed geduwd door m’n vriend, maar vind het helemaal okĂ©. Want hij stelde zelf voor om bij mij te slapen (terwijl we meestal bij hem slapen en zijn bed groter is) en hij ligt zo lief te slapen en heel zachtjes te snurken

4 likes

Vriendje dat in halfslaap met zachte stem zegt dat hij altijd van me gehouden heeft, van de allereerste keer dat hij me zag en dat hij mij altijd gaat steunen, helpen en beschermen = ik beginnen janken van ontroering :smiling_face_with_three_hearts: :cry:

15 likes

Oh wat fijn, het zou mijn vriend ook zo’n goed doen! Die van mij heeft eens in de laatste minuut van zo’n filmpje gezegd ‘duurt dit nog lang??’. Terwijl het aan stond voor mij, hij later naar bed ging en ik bijna sliep en helemaal zen was :’).
Dit is wel alweer 4 jaar terug en nu doe ik ze nooit als we tegelijk naar bed gaan maar als ik er 1 doe als die naar bed komt is die iig stil.

1 like