Het geluk dat een relatie heet

We waren vorige week 4 jaar samen en toen kreeg ik deze mooie ketting :heart_eyes:

33 likes

mijn vriend zijn na 3 jaar nog steeds zoooo zoetsappig, klef en verliefd op/naar elkaar. :rose: :heavy_heart_exclamation: :boom:
ben benieuwd wanneer dat voorbij gaat, maar ik vermoed nog lang niet, héérlijk maar soms misschien cringy naar de buitenwereld hahah

18 likes

Aww, inmiddels hebben we haar opgehaald en ik smelt echt helemaal hoe hij met haar omgaat.
Hij zegt altijd een kat is maar een kat maar volgens mij is ie nu al van gedachten veranderd.
Als hij thuiskomt gaat hij eerst haar zoeken in plaats van mij lol.
Vannacht de 2e nacht en ik moest tot laat doorwerken, toen ik in de slaapkamer kwam sliep hij al en lag ze tegen zijn schouder aangeplakt, vredig te slapen.
:heart_eyes:

7 likes

-Zijn buik en taille/heupen.
Hij is niet heel gespierd ofzo, niet dik, niet mager ofzo.
-Zijn baardgroei, mond en kaaklijn
Hij heeft geen baard maar scheert maar 1x per week en elk stadium erin vind ik geweldig.

Misschien is dit ook omdat hij er totaal anders uitziet dan mijn laatste partner? Hij had toch wel 25 kilo overgewicht, was klein en kaal. Op zijn uiterlijk viel ik absoluut niet maar dat is dan ook niet het belangrijkst.

Wel heel prettig om dat nu wel weer te hebben, ook echt op zijn uiterlijk te vallen

2 likes

Lief dat je daar naar vraagt! Uit het bloedonderzoek voor mijn buikpijn kwam niets en ben doorverwezen naar een MDL arts. Ik ben verder chronisch ziek door een hersenaandoening en heb even een hele slechte week met heel veel hoofdpijn, maar dat hoort er ‘gewoon’ bij

Jeetje wat klinkt dat heftig zeg. Goed dat je bent doorverwezen zodat ze even serieus gaan kijken wat er eventueel aan de hand kan zijn. Sterkte!

Ik zit momenteel eventjes zonder werk en heb niet gigantisch veel te besteden, en mijn vriend belde daarnet vanop zijn werk:
‘‘Ik heb een vraag voor je’’
‘Ja zeg maar?’
‘‘Heb je 2 april al iets te doen?’’
‘Ehm… niet dat ik weet, waarom?’
‘‘Nou dat komt goed uit want ik heb zonet tickets gekocht voor Beirut (ik ben grote fan). En maak je maar niet druk over hoeveel het kost.’’

En gisteren mocht ik in een plantenwinkel een mooi veldbloemenboeket laten samenstellen (’‘Maar niet voor valentijn hoor want dat haat ik!! Gewoon zomaar’’)

:heart_eyes:

21 likes

Mijn vriend had gister ook iets op mijn werk laten bezorgen (zeg ff niet wat ivm herkenbaarheid), was echt zo verrast want meestal als we samen wakker worden vraagt hij heel verdwaasd “welke dag is het” en moet ik 'm vaak een beetje herinneren aan wat ie gaat doen. Had dus niet zoveel planning verwacht, was zelf ook vergeten dat het valentijn was.

Geheel in zijn chaotische stijl had ie 't overigens wel laten bezorgen bij 't bestuur van mijn werk, een instelling van >6000 werknemers, zo gelachen echt, moest daarna met een enorm overduidelijk valentijn-related cadeau twee enorme gebouwen door, wel echt ongelooflijk lief

6 likes

Ik ben bezig met afstuderen bij een instantie van mijn hogeschool, waar ik ook al een halfjaar als freelancer voor gewerkt heb. Een fijn en dus bekend team voor mij.

Vandaag zat ik niet lekker in een flow, omdat m’n vriend bij mij thuis aan het werk was (hij werkt bij mij omdat we vnv naar een concert gaan, en anders zou hij dat niet redden). Dus ik had eigenlijk zin om zo snel mogelijk naar huis te gaan.

Maar nu was blijkbaar de wifi bij mij thuis uitgevallen, dus nu is m’n vriend naar m’n werk gekomen en zit ie gezellig naast me te werken haha. Ik word gelijk ook weer gemotiveerder.

Chill ook dat dit gewoon kan

8 likes

Mijn vriend en ik wonen samen (hij heeft zelf gevraagd of ik bij hem in zijn huis kwam wonen en ook dat was al een geluksmomentje, had ik nog niet verwacht). Ik heb nog wel mijn appartement, maar verder eigenlijk alles hier. Ik moet er stiekem wel een beetje aan wennen, maar mijn vriend is er echt heel lief in. Als ik bv zeg ‘ik eet bij jou’, dan verbeterd ie me ‘ik eet thuis’.
Nu net had ie een pakketje opgehaald en ik mocht hem uitpakken, zit daar zo’n naambordje voor bij de voordeur in met onze namen erop.

Hij hoopte dat ik het leuk vond, en dat ik me daardoor ook nog meer thuis ging voelen. :smiling_face_with_three_hearts:

57 likes

Mijn vriend stuurde mij een verjaardagskaart waarop hij schreef dat hij heel veel van mij hield en hoopte dat we samen oud mochten worden. En dat ik ook wel een beetje gek was, maar wel zijn gekkie. Morgen, als ik alleen ben, zal ik wel effe een traantje wegpinken als ik die kaart lees :sleepy::heart:

10 likes

Mijn vriend, zijn kinderen en ik gingen vandaag even wandelen en toen gingen we wat drinken ergens op het terras. Maar het was toch best fris dus ik kreeg het koud en zijn dochter stond op en kwam achter me staan en probeerde me warm te knuffelen. Was echt heel lief.

20 likes

Fijn met m’n vriend geknuffeld, zo schattig dat hij de kleine lepel wil zijn. Hij mooi in slaap gevallen, kon ik nog mooi ff onder de dekens m’n sportwedstrijd afkijken :+1:

7 likes

Mijn vriend en ik verschillen als dag en nacht en vandaag waren we in de Ikea en GELUKKIG komt daar onze smaak qua interieur wel overeen hahaha, thank god

10 likes

Ik heb me ziek gemeld voor college omdat ik ineens hele heftige menstruatiekrampen heb, en m’n vriend (vrij vandaag) is nu thee en een kruik voor me aan het maken terwijl ik op bed lig :blush:

10 likes

We zijn gisteren samen uit eten geweest en het was zó gezellig! We zijn nu bijna drie jaar samen en hebben al best wat meegemaakt en toch voelt het alsof we elke keer nog een beetje dichter naar elkaar toe groeien :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ah dat is megalief!

Ik droomde vannacht dat mijn vriend het ging uitmaken en hij was echt heel erg onaardig. Maar toen ik vanochtend wakker werd realiseerde ik me dat het een nachtmerrie was en besefte ik me ook hoe blij ik met hem ben. Dit soort dromen heb ik wel vaker en die zorgen altijd voor besef momenten dat ik heel erg in mijn handjes mag knijpen dat wij bij elkaar zijn en word ik weer extra verliefd.

9 likes

Hahahaha dit is echt een van de liefste dingen die ik ooit heb gehoord :heart_eyes:

1 like

Weten jullie nog leuke activiteiten/dates om te doen? Low budget is zeer welkom haha