Het geluk dat een relatie heet

Huh hoe ziet jouw forum eruit
Helemaal zwart?

Ik heb het bloemetjes-thema :grin:

Ja ik begrijp het ook niet? Stonden alleen maar hartjes in van mijn vriend op app haha maar iemand heeft het gerapporteerd!

1 like

Omdat diegene je privacy (of die van je vriend) misschien belangrijk vond. Ik kon ook zo lezen waar hij geweest was en dus kun je snel googlen waar dat café is en waar hij dus mogelijk ook woonzaam is.

Ja op zich logisch! Had het niet goed genoeg weggehaald! Naja nu is het weg :smile:

Vet leuk weekend Rotterdam gehad, heel fijn gesekst en hij heeft bijna het hele weekend mn hand vast gehouden (me droom, ik wil altijd handje vasthouden en hij stopt zn handen liever in zn jaszak), lekker gegeten en toffe films gezien :blush:

13 likes

Ik heb een hele prille relatie (maar we kennen elkaar al jaren), vind het altijd zo heerlijk als we samen slapen. Als ik me omdraai slaat hij automatisch zijn arm om me heen, volgens mij slaapt hij dan gewoon, ik voel me dan zo geliefd <3

12 likes

Heb dit na 3 jaar nogsteeds! Zo fijn inderdaad, ultiem geluksgevoel haha. Hopelijk blijft het altijd zo

3 likes

Vandaag vertelde mijn vriend me over iets waar hij mee zat. Dat is op zich al bijzonder, want hij is niet bepaald een prater. Mijn reactie was echter nogal eerlijk (lees: beslist niet wat hij wilde horen). Dus om het een beetje te verzachten vroeg ik of hij het ook met anderen had besproken, want “mijn mening is ook maar één perspectief”. Zijn reactie? “Jouw mening is de enige die telt.” :sob: :sob: :sob:

25 likes

Ik ben trots op mijn vriend omdat hij voor zichzelf is opgekomen en gestopt is met voetbal. Wat een energiezuigend team was dat, niet te filmen. Ze komen zichzelf nog wel tegen, aangezien mijn vriend de topscoorder was daar.

10 likes

Ik had al een tijdje een geurkaars op de salontafel staan die mijn vriend echt vreselijk vond ruiken. Ik niet, dus ik stak hem iedere keer aan want gezellig. En iedere keer mopperde hij er weer over.

Nu kwam ik gisteren thuis na een etentje en mijn vriend lag al op bed. Op tafel stond een tas met allemaal geurkaarsen van H&M Home die hij wél lekker vond ruiken. :smiling_face_with_three_hearts:

52 likes

Jaaaa zo lief! Hij had ook in de winkel aan alle kaarsen staan ruiken hahaha

3 likes

Ik ben al meer dan 5 jaar samen met mijn vriend, en we wonen en delen veel samen. Nu heeft die zojuist te horen gekregen dat die over drie maanden een paar weken in het buitenland is voor werk en ik kan me daar nu al zorgen over maken. Zo asnstellerig van mezelf😂, vind ook echt even dat ik normaal moet doen maar de vorige keer toen die voor een langere periode weg was viel het me toch wel tegen. Denk dat ik wel elke dag probeer iets te plannen, maar toch echt geen zin in om alleen thuis te zijn. Alhoewel ik het voor hem wel heel leuk vind! Meer meiden die hier last van hebben?

Ah, dat is wel begrijpelijk hoor! Het is misschien niet helemaal met elkaar te vergelijken, want ik ben nog niet zo lang samen met mijn vriend, maar hij is laatst een maand weggeweest waarvan ik hem 3 weken niet kon spreken. Ik heb toen inderdaad allemaal leuke dingen gepland zodat ik elke dag of om de dag iets had om naar uit te kijken. Dit was van alles: een leuk/moeilijk gerecht koken, iets bakken, naar de bios, veel eten met vriendinnen, naar m’n ouders, 'beauty’avond met maskertje en nagels lakken, etc. Misschien kun je wat dingen bedenken die jij leuk vindt om te doen maar hij niet; daar heb je straks tijd voor :slight_smile: Ik vond vooral het begin heel zwaar, naarmate hij weer bijna thuis kwam ging het steeds beter.

1 like

Aaah goede ideeën, thanks! Ga ik zeker doen :slight_smile: klopt, de eerste dagen zijn het zwaarst idd. Mijn vriend zal ik ook moeilijk kunnen spreken, hij gaat naar dat grote aziatische land waar google/FB verboden is en WiFi niet altijd werkt. Maar ik ga zeker proberen wat dingen te plannen en ook wat dingen voor mezelf te doen. Ook wel een goede les om alleen te zijn. :- )

1 like

en @Memoire herkenbaar hoor! Mijn vriend is nu 2,5 week in Finland en vind het ook niet altijd makkelijk. Heb hetzelfde gedaan als @sofetch, veel dingen ingepland zodat ik de hele tijd bewust blijf van het feit dat ik het ook zonder de ander leuk kan hebben.

Persoonlijk vind ik het lastigste niet dat ik hem mis, dat valt me eigenlijk wel mee. Ik vind het lastigste dat ik het idee heb dat ik begripvol moet zijn omdat hij geen aandacht voor me heeft, en dat ik daar niet over moet klagen. (Want als ik klaag ben ik geen leuke vriendin vind ik zelf.)

Denk dat het wel went, en waarschijnlijk makkelijker is als je al 5 jaar samen bent!

Heftig trouwens dat er zo weinig contact mogelijk is!

En ontopic: ik kreeg net het allerliefste spraakberichtje van de wereld, vanuit Finland dus, hoe leuk en lief en geweldig hij me vindt, en hoe hij ernaar uit kijkt om weer samen in slaap te vallen.

2 likes

Een vriend die net zoveel van wijntjes houd als ik :heart:

2 likes

Net de deal gesloten dat hij de hond uitlaat en dan ontbijt haalt en dat ik niks doe :heart_eyes:

14 likes

Ah dat soort dingen zijn zo lief!

Ik zag ze vorige week ook bij de ah met korting maar ergens weg gemoffeld in de hoekje!
Heb maar weer ingeslagen haha!

1 like

Mijn vriend heeft zijn muren en plafonds laten stuccen en we zijn al paar weekenden bezig alles te texxen, echt niet mijn ding. Hij werkt wel echt super hard en ik help hem beetje, maar ik ben gewoon langzaam en lui. Gelukkig accepteert ie dat en gaat het best leuk steeds, ook al ben ik chagrijnig door dit rotwerk, haha.

Maarrr, allerleukste, hij ziet het als een nieuw begin en hij heeft gevraagd of, als dadelijk alles klaar is, ik bij hem wil komen wonen. Ik vind het zo fijn dat hij het uit zichzelf heeft gevraagd. Ik hou mijn eigen appartement overigens wel aan (een vriend van me woont er nu tijdelijk bij), maar ik ga wel spulletjes van mezelf bij mijn vriend neerzetten.
Ik vind het best spannend, want opzich is het best snel, maar t voelt goed, dusjaaa… :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes