Het geluk dat een relatie heet

Zoals al genoemd is er eigenlijk geen norm, maar mijn vriend en ik beschouwen het altijd als een goed excuus om uit eten te gaan. En ik roep een paar weken van te voren voor de zekerheid altijd ‘we doen toch geen cadeautjes met Valentijnsdag hè!?’ omdat ik het wel jammer zou vinden als mijn vriend iets voor mij zou kopen en ik niks voor hem. Maar het antwoord is gelukkig altijd nee :grin:

1 like

Het is wel een goed excuus om iets samen te gaan doen, maar ik zou niet weten wat. Hoeft ook niet echt precies op Valentijnsdag te zijn, maar weekend ervoor of daarna ofzo! Ik hecht er ook helemaal niet heel veel waarde aan en mijn vriend geloof ik ook niet.

We hadden net samen gedoucht en zouden nog een paar afleveringen kijken. Met slagroom en vegterse rolletjes die ik had gekocht voor oud & nieuw maar was vergeten. Toen ik zijn shirt omhoog trok en plagend slagroom op zijn buik spoot, schrok hij even en zei hij “pas op ik heb net schone kleren aan” zo schattig.
Waarop ik geen moment aarzelde en heel zijn spijkerbroek heb ondergespoten en ingewreven.
De rest is wel te raden denk ik.
Misschien tmi maar ik moet er nog steeds om lachen. En ik was heel blij dat ik een geïmpregneerde bank heb.

12 likes

Wij doen meestal een klein cadeautje en we eten extra lekker (=ongezond) maar verder niet iets anders dan normaal haha. Van mij hoeft het niet heel uitgebreid maar vind het toch wel leuk om iets kleins te doen.

OMG vegter’s rolletjes boks. Wij eten die ook vanavond! Vond het zo jammer dat ik ze rondom nieuwjaar niet gehad had

1 like

Yes! Zo jammer dat hij de rest na z’n nachtdienst alleen heeft opgevreten een paar dagen later. En ze niet meer te koop zijn nu.
Maar dit hoort eigenlijk in het leed dat een relatie heet :joy:

Eetsmakelijk!

Heb ze vandaag bij de Aldi nog gekocht :grin:
Thanks!

1 like

Ik heb ooit met Valentijnsdag een wit chocolade hart voor mijn exvriend gekocht. Hij was daar blij mee. Ben zelf op die dag jarig dus het wordt eigenlijk altijd een beetje gecombineerd. Cadeau(s) voor mij en vaak een lunch of diner. Denk dat je mijn Valentijnsdag voor een groot deel kan vergelijken met een normale verjaardag, alleen geef ik hem ook iets kleins. Een kaartje met iets liefs of chocolade of iets

M’n vriend heeft dit jaar een zorgverzekering met hoog eigen risico maar hij wou niet overstappen toen ik dat zei want het was al laat en oudejaarsdag.
Dus daar hadden we het net over en ik zei volgend jaar doen we wel zo’n samenverzekering en dan nemen we geregistreerd partnerschap en kunnen we ons samen verzekeren.
Toen zei hij ik dacht dat je dit wel wat officiëler zou vragen en toen ben ik in m’n fluffy pyjama op m’n knie gegaan en heb hem gevraagd of die volgend jaar een geregistreerd partnerschap wil. Het antwoord was ja ;).

Het jammere is dat die me nooit ten huwelijk gaat vragen en ik dus m’n enige kans op een proposal net verpest heb :’).

36 likes

Ik heb m’n vriend gisteren verrast met kaartjes voor de Efteling. Hij was helemaal happy haha.

10 likes

Ik ben weer wat meer gaan bewegen omdat ik gewoon te weinig beweeg en zeker ook te dik ben, alleen zit ik nu op de hometrainer omdat dat intensieve sporten niet meer gaat. En dat vind ik best wel saai. Echt heel erg saai eigenlijk. Dus nu komt mijn vriend me iedere keer gezelschap houden. Meestal terwijl hij naast me zit in een stoel in een dekentje gewikkeld :joy:

33 likes

Ik voelde vanochtend al dat ik ziek werd en toen ik onderweg naar huis (huis van mijn vriend) was na een sollicitatie, begon ik me echt ziek te voelen. Lig dus al de hele avond mn longen naar buiten te hoesten en te rillen van de koorts. Nu heeft mijn vriend me heel schattig ingestopt in bed met extra kussens en dekens, me een dikke trui aangetrokken, en is hij naar de winkel geweest om allerlei eten en drinken voor mij te halen.

Ik ben er na bijna 2 jaar nog steeds niet aan gewend dat er iemand is die dit soort dingen allemaal uit zichzelf voor mij doet.

16 likes

Zo lief!

Ik heb nog lang niet zo’n lange relatie als jij, maar ik moet er ook vaak aan wennen dat iemand het leuk vindt om voor me te zorgen en graag dingen voor me doet of werk uit handen neemt? Ik vind dat zo bijzonder. En het is ook niet alsof mijn ouders dat nooit voor me hebben gedaan, maar ik had nooit verwacht dat iemand dat voor mij zou doen omdat ik het ben, ofzo… Klinkt heel raar :sweat_smile:

3 likes

Ja precies dat heb ik dus ook!

Achtergrond informatie: mijn vriend en ik spreken Engels met elkaar, soms Italiaans maar nooit Nederlands. Hij spreekt het echt een heel klein beetje en verstaat vrij weinig.

Ik ging hem als verassing na mijn werk opzoeken op zijn werk, gewoon voor een kus en een praatje en daarna zou ik door naar huis. Meneer was al vrij chagrijnig en toen ik een (naar mijn idee normale) vraag stelde kreeg ik een uitbrander van hier tot Tokio. Normaal zou ik misschien de discussie aan gaan maar ik ben me omgedraaid, heb hem nog veel werkplezier gewenst en terwijl hij op de achtergrond nog van alles riep ben ik de deur uit gelopen, joejoeeee.

Krijg ik nog niet eens 2 minuten later een telefoontje van hem dus ik neem vrij kortaf op met een ‘ja…?’ hoor ik alleen ‘ik ben groot draak, heel veel sorry en groot koesjes’

Okee okee okeeee kan toch ook niet boos blijven op die gozert

71 likes

Haha klinkt als een heerlijke, temperamentvolle Italiaan :slight_smile:

1 like

Ah nee hoor dat was de kroeg waar hij was haha maar die hebben ze vast in meer plekken in nl :smile: thanks!

1 like

Haha zo lief, ‘knuistje liefje alles’

1 like

Het is zo’n speciaal gevoel als je weet dat iemand in jouw hoofd zit en je weet dat jij ook in iemands hoofd zit. Ik heb ruim een jaar 0,0 contact met mannen gehad, geen enkele jongen in mijn hoofd gehad en me echt gefocust op mijn eigen herstel. Net toen ik alles op de rit dacht te hebben en echt kon gaan genieten van daten, uitgaan en flirten enzo leerde ik iemand kennen. Nu heb ik een hele prille relatie weer en die rust die komt met weten dat het goed zit en dat er iemand is die om je geeft maakt me zo gelukkig.

7 likes

Gerapporteerd misschien? Was toch een screenshot?