Het geluk dat een relatie heet

Ik heb altijd een kinderwens gehad en die in de laatste jaren van mijn huwelijk laten varen omdat mijn ex niet echt meer wilde. Hij zou het voor mij doen maar ik wist hoe hij met zijn zoon omging en dat alles op mij neer zou komen (plus ik was de kostwinnaar en zou dat ook blijven)
Nu ben ik gescheiden en heb een vriend, en twijfel ik steeds meer. Omdat ik moet wennen dat het misschien toch nog gaat gebeuren. Ik vind het ook doodeng en ik heb niet heel veel tijd meer, maar ik vind het fantastisch om over te fantaseren.
En als we het erover hebben, zie ik dat hij zo graag wil.
Ik kan daar zo blij van worden. Ik ben gewoon aan de prikpil overigens.

6 likes

Toen ik gisteren om 23.30u thuis kwam van werk zat mijn vriend, zonder dat hij het aan had gekondigd, op de bank :sob::heart: we zouden elkaar pas vrijdag aanstaande weer zien na twee weken dus dit was echt lief

21 likes

Superlief! Lust je thee? Een paar slokjes moet kunnen toch?

1 like

Als ik ga werken moet ik om half zes uit bed en mijn vriend komt, als ik mijn spullen aan het pakken ben, altijd even uit bed met z’n slaaphoofd om me een kusje te geven en te zeggen dat ie van me houdt. Zo onnodig maar zo lief haha.

15 likes

Ik heb een beker die lekt en alles maar als ik naar het station of naar m’n werk loop of ik heb een wat langere reistijd neem ik die beker altijd mee.
Beetje drinken tijdens het lopen of tijdens het in de trein zitten.

Anders zet je hem gewoon in de vaatwasser ook al heb je 'm niet gebruikt.

19 likes

@Matilda ik zou hem gewoon dit gesprek laten lezen :blush:

1 like

Ik heb de laatste tijd veel aan mijn hoofd. Weinig vrije tijd en dus ook het huishouden laten verslonsen. Nu zat ik huilend schreeuwend op de bank. In mn verhaal (geschreeuw) riep ik dus ook dat ons huis een bende is. Hij is direct opgestaan om op te ruimen terwijl hij ziek is.

6 likes

Mijn vriend en ik hebben vaak wisselende werktijden. Hij begint vaak ‘s nachts met werken en gaat daardoor eerder naar bed. Hij ligt nu ook al in bed en ik kan er nu al zo naar uitkijken dat ik lekker in een warm bed stap. Hij merkt vaak wel dat ik erin kom liggen dus dan slaat hij met zijn halve slaaphoofd zijn arm om me heen en komt dan lekker tegen me aan liggen :heart:

Helaas is hij hierna ook weer een paar dagen weg. Dus dit soort kleine momentjes koester ik enorm! Het voordeel van een paar dagen weg van elkaar zijn is ook weer dat je iemand extra waardeert als hij er weer is.

5 likes

Weekt het niet ook zo dat als je gaat hiken en er ijskoud water indoet dat het langer koud blijft? Lijkt me wel lekker om koud water te drinken tijdens het hiken.

1 like

Ik was al gestrest en toen gooide ik vanochtend m’n hele kop koffie over mezelf heen en bleef toen echt zo jankend zitten omdat het een beetje de druppel was die de emmer deed overlopen, en toen pakte m’n vriend direct een paar doekjes die hij op me ging deppen, trok voorzichtig m’n kleren uit en pakte een nieuwe outfit.

Hóe lief :heart:

18 likes

Wat leuk zeg! Geniet er van :blush:

1 like

Mijn vriend vroeg of ik mee wilde naar een feestje dus ik zei leuk, maar wil je niet liever lekker met je vrienden?
Toen zei hij ja, maar jij bent toch ook mijn vriend
:heart_eyes::heart_eyes: zo schattig

27 likes

Hoe was het? :smiley:

Ahh cute! Leuk te horen :smiley:

1 like

Ik zit even niet zo lekker in mijn vel ivm werkgerelateerde zaken wat mij onzeker maakt en maakt dat ik het op wil geven, stuurde vanmiddag een bericht naar hem hierover. En ik kreeg een heel boekwerk terug en toen ik thuis kwam pakte hij me vast en zei hij hoe trots hij op me is :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

In het begin moest mijn vriend heel erg wennen aan mijn hond. Mijn hond is echt mn baby, en nu ze elkaar beter kennen zijn ze echt vrienden. Toen ik laatst al weg was en mn vriend nog bij mij thuis stuurde mn moeder een foto dat mn hond echt helemaal tegen mn vriend aanlag. Dat is nu mn telefoon-achtergrond. Mijn twee grote liefdes samen :heart_eyes::heart:

14 likes

Mijn vriend komt over een uur weer thuis na een week in het buitenland en ik kan echt niet wachteeeen. Kon bijna niet slapen gisteravond hahaha.

2 likes

Veel plezier!

Maar nu ben ik wel heel benieuwd wie van die jongens die je op het egf datete nou je vriend is geworden :smirk:.

1 like

Ik ben dit en ik weet, vele dames met mij

Gerelateerde afbeelding

Ik had het hierover met mijn vriend, hij was helemaal verbaasd en zegt: ik voel me juist altijd batman met die cape!!! Hahah ik kan dan ook alleen maar denken: hoe fijn dat jij vanuit zo’n perspectief kijkt.

56 likes