Het geluk dat een relatie heet

Dat niets een strijd is, maar als vanzelf gaat, we liggen heel erg op één lijn. Ik kan 100% mezelf zijn en hij andersom ook. Hij is niet perfect en toch zou ik niets aan hem willen veranderen.

9 likes

Ik moest vandaag echt lachen om eigenlijk iets heel stoms.
15 jaar geleden zat ik op het fok forum. Er was op een gegeven moment een topic over een kledingrek dat wiebelde. Dat topic is uiteindelijk nog jaren doorgegaan en er is nooit een antwoord van de TO gekomen hoe het afliep met het wiebelende rek.

Vandaag was mijn man met een vriend bij ikea geweest, en toen hij later vertelde wat ze hadden gekocht zei hij: ‘vriend heeft een kledingrek gekocht, je weet wel, zo eentje van euh…’
en ik zei: ‘van Haaahaha van fok? die wiebelde?’ En toen moesten we echt lachen.
Zo idioot dat je überhaupt zoiets onthoudt, maar hij dus ook (ik kende mijn man toen nog niet).
En een grappig idee dat we toen allebei daar zaten.

23 likes

Hij is een beetje ziekjes maar komt mij zo om 2.00 ophalen bij m’n werk zodat ik niet alleen naar huis hoef. Zo fijn en lief.

4 likes

Mijn vriend hoor ik vandaag al 2x praten:

1x tegen eufy de stofzuiger, die we huigelaar aka huigie noemen. Het volgende gesprek hoorde ik vanuit de badkamer:
Vriend: HUIGIE!!! Wat doe je nou? Daar staat toch de plant?! Nee nee, Ja goedzo, rijd er maar omheen.

Net tegen 1 van onze katten toen ie de andere kat achter na zat:
Hey hallo, zwartje is mijn liefje hoor? Zit m niet zo te pesten. Laat m met rust, hoezo doe je dat? Je bent helemaal geen baby EN JE BENT NOG DIK OOK. Ga lekker buiten rennen ofzo.

Wat een dwaas, wel grappig.

32 likes

Wegens drukke schema’s zouden mijn vriend en ik eind volgende week ergens samen kunnen uitslapen. Toen is hij gisteravond als verrassing langsgekomen om samen te slapen en vanochtend een beetje uit te slapen (beetje jammer dat ik me alleen kapot schrok dat er ineens iemand in mijn huis was hahaha en dat daardoor vriendinnetjes die bij mij thuis waren ook schrokken, maar het gaat om het idee).

5 likes

Ik had bij het boodschappen doen net geen waterdichte schoenen aan en toen heeft mijn vriend me over alle plassen heen getild ;-;

23 likes

Mijn vriend is op vakantie van vrijdag t/m maandag, dus ik ben het weekend alleen thuis. Ik kan daar echt van genieten. Lekker in huis rommelen, voor mezelf koken wat hij niet graag eet, uren achter de laptop mijn eigen ding doen. Maar ik besef me nu wel hoe blij ik ben dat dat dit een uitzondering is, anders zou mijn leven toch leger aanvoelen. Niet dat ik verder niet blij ben met mijn eigen leven hoor, maar het kunnen delen met iemand heeft zoveel toegevoegde waarde.

7 likes

Mijn vriend heeft een heel oud brommertje gekocht waar ik 'm onwijs mee heb geplaagd cq gepest maar ik zat gister achterop en ik stierf bijna van hoe gezellig dat was.

9 likes

Yes! We gaan voor gezinsuitbreiding.
Mijn vriend is zo gek op mijn sphynxen, en nu komt er eentje bij.
Zij is een halfzusje van mijn jongste sphynx en ik wist dit niet eens dus ik ben super excited!
Zelf is zij enorm speels en mijn oudste sphynx natuurlijk niet meer.
Volgende week gaan we kijken, maar het is al zo goed als zeker.

21 likes

Mijn vriend en ik gingen gisteren spontaan op datenight naar een concert en het was zo gezellig. Hij was überhaupt nooit naar een concert geweest en hij had het zo naar zijn zin en ik zat de hele tijd met een big smile omdat ik het zo leuk vond dat hij het zo leuk vond. Het was een top avond!

8 likes

Mijn vriend is blijkbaar extra schattig als hij slaapt of zo. Want ik post alleen maar hier als hij ligt te pitten. Net kroop hij ineens tegen me aan, gaf een aai over mn bol en riep " ik ben je niet vergeten hoor" en sliep weer verder.

Lig ik hier dan klaarwakker met vlinders in mn buik en een lady boner…

19 likes

Hahaha :heart:

Ik voelde me gister niet zo lekker en toen ik thuiskwam van werk ben ik meteen in bed gaan liggen. Mijn vriend lag bij me en ik ging even los met klagen over alles en na een tijdje ging ineens de bel. Dus ik zei huh wie is dat? Had hij via uber eats Mc Donalds voor me besteld :heart:
Roep al dagen dat ik er zo’n zin in heb en dan met name in de mini apple pie’s die ze sinds kort weer hebben. En ja hoor die zaten er ook bij. Zo lief!

34 likes

Hahaha dat topic ken ik ook nog wel. Heb zelfs ooit gedate met iemand van fok :joy:

1 like

Mijn vriend en ik hebben vannacht een picknick op bed gehouden, vanaf 00.15 keken we - omringd door zelfgemaakte pitabroodjes, chips, chocola en koekjes - 2 afleveringen Game of Thrones. Was echt goddelijk, ik vind het zo leuk dat hij overal een feestje van weet te maken!

23 likes

Wij hebben laatst gekampeerd in onze woonkamer! Gewoon omdat het kan in een tent van dekentjes en lakens, was zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Haha superknus. wat leuk!

Toen ik verkering kreeg met m’n vriend waren we nog tieners/begin twintigers. Hij werkte ergens als stagiaire en ik als vrijwilliger. Hij werkt daar nog steeds, maar heeft nu dus stagiaires onder hem zitten. Gisteren belde er eentje. Toen bedacht ik me dus hoe erg we gegroeid zijn sindsdien. Toen was het echt nog zo’n jongetje en nu is het echt een (sexy) man. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik ga misschien iets heel doms zeggen hoor, maar wat is normaal wat je doet op Valentijnsdag?

Vieren jullie dat? Gaan jullie wat leuks doen? Schrijven jullie een kaartje? Doen jullie helemaal niks?

Dit is eigenlijk mijn eerste echte Valentijnsdag in een relatie en ik heb geen idee wat de norm is ofzo hahaha. Voel me nu heel stom. Wat deden jullie met de eerste Valentijnsdag met je partner?

Hm wij wensen elkaar een fijne Valentijnsdag als we wakker worden en daarna gaan te werken :joy:

Wij doen eigenlijk veel meer op ‘gewone’ dagen. Laatst hebben we nog onze 2 jaar, 6 maanden en 7 dagen samen gevierd met een romantisch etentje.

2 likes