Het geluk dat een relatie heet

M’n vriend is zo verzorgend en dat vind ik zo schattig. We waren afgelopen week in Stockholm in een Airbnb en hij vond het helemaal niet erg om alles te koken, of ontbijt te maken etc. zodat ik 's ochtends kon blijven liggen of een powernap kon doen. Heb hem natuurlijk wel geholpen alsnog, maar vond het zo schattig hahaha

4 likes

Ik smelt helemaal weg bij jullie verhalen, heerlijk!

Ik ben sinds de zomer samen met Mn beste vriend die ik al 15 jaar ken en het was nogal een overgang, maar iedere maand komen we veel dichter naar elkaar toe echt zo geweldig.
Laatst hadden we bijna voor het eerst seks (we overhaasten de boel niet zeg maar) maar ik had zon kater en stonk uit Mn mond dat ik dacht: beter een avond dat ik me sexy voel. Maar dat geknuffel, zo fijn. Ik straal de godganse dag ook.

6 likes

Ik ben zo trots op mijn vriend en alles wat hem in de nabije toekomst staat te wachten. We zijn nu 2,5 jaar samen en wil nooit meer zonder hem. We zijn echt een team, zo gelukkig en zo comfortabel met elkaar. We wonen zo fijn, hebben zo’n lief konijntje. Het is dat ik nog 1,5 jaar moet studeren en blut as fuck ben maar ik wil zo graag met hem trouwen!

9 likes

Haha, dit is zo schattig.
Ik heb allemaal douchezeepjes en als mijn man heeft gedoucht komt hij daarna beneden en roept ‘Ruik eens aan mijn arm en raad eens welk zeepje ik heb gebruikt!’

:joy:

19 likes

Wanneer hij een parkeerplek voor je open laat zodat je zeker 2 meter minder ver hoeft te lopen. Dat is echte liefde

Nee grapje, maar ik vind het wel lief haha

8 likes

Ik wil even zeggen dat ik het fijn vind dat mijn vriend en ik helemaal niet jaloers zijn en elkaar heel erg vrij laten. We hebben ook nooit onzekerheden gehad in de dateperiode en “hard to get” gespeeld o.i.d. Daar ben ik nog steeds heel blij mee. Het ging allemaal zo soepel. Ik vind het ook prettig dat we kunnen discussiëren zonder dat ik daarna bang ben of hij me nog wel leuk vindt. Dit allemaal was zooo anders in mijn vorige relatie. In dat opzicht is het echt een verschil van dag en nacht.

9 likes

Onze eerste vakantie samen was naar Amsterdam :smiling_face_with_three_hearts: Onze 2de vakantie was naar Torremolinos, voelde wel meer als vakantie want het is toch wat verder enzo :sweat_smile:

2 likes

Parijs! Meest romantische zoetzemerige tripje ooit dat mn vriend voor mijn verjaardag had geregeld. De ‘vakantie’ daarop was een combi Rock Werchter. Ook best pittig, met z’n tweetjes 4 dagen zweten en stinken haha.

1 like

Wij gingen 3 dagen naar Luxemburg, gewoon lekker met de auto en laagdrempelig.

1 like

Wat een leuke vraag! Wij hebben voor Madrid gekozen, maar dat viel een beetje tegen. Zal ook wel aan ons liggen hoor

Bedoel je dat jullie al naar Stockholm zijn geweest of dat je daar nog naartoe wil gaan?

1 like

Ik woonde in Berlijn en hij kwam me ophalen aan het einde van mijn verblijf daar. Toen zijn we door Duitsland gaan rondrijden. Zulke mooie herinneringen heb ik daaraan :relaxed: Zoooooo verliefd.

9 likes

Dat is onze 2e keer weg! onze 1e keer was Antwerpen dus dat vind ik niet meetellen haha. Dus Stockholm is mijn eerste echte vakantie met mijn vriend

2 likes

Onze eerste vakantie samen was 2 weken naar Kreta. Maar toen ging mijn familie ook mee, dus we konden niet gaan en staan waar we wilden. Verder zijn we nog nooit met zn tweeën alleen op vakantie gegaan, wordt eens tijd :joy:

1 like

Onze eerste echte eigen vakantie was 3 weken naar Italië met de auto, maar toen waren we al wel 3 jaar samen en ook al met elkaars familie op vakantie geweest (o.a. 3 weken met mijn ouders naar Portugal en meivakanties naar Frankrijk met zijn ouders) dus dat was niet spannend in de zin van ‘voor het eerst lang op elkaars lip’.

1 like

We zijn nog niet met zijn tweetjes geweest! We wilde dit jaar naar Kroatie maar we hebben toch nog niet genoeg geld, dus waarschijnlijk volgend jaar

1 like

Wij gingen 2 weken naar Solvenië (kamperen) en we kenden elkaar toen pas 2 maanden, dus iedereen vond het snel, maar we hadden gewoon afgesproken dat we terug zouden gaan als het niet bleek te werken. Was dus echt een hele leuke vakantie. We bleken over heel veel dingen hetzelfde te denken en onze verliefdheid groeide alleen maar. Goede herinneringen aan!

5 likes

Leuke vraag! Wij zijn na 3 maanden een weekendje naar Maastricht geweest. Daarna naar Disney & Parijs om dat jaar af te sluiten in Griekenland :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Barcelona. :heart:

1 like

We hebben elkaar ontmoet tijdens het backpacken. Eigenlijk was dat onze eerste trip samen.

3 likes

Ons eerste weekendje weg was een stad in de buurt van zijn woonplaats. Vind ik niet echt tellen. Onze eerste echte vakantie samen was naar Griekenland

1 like