Het geluk dat een relatie heet

Ah leuk! Gefeliciteerd!

2 likes

Mijn vriend en ik wonen allebei nog thuis. Mijn schoonouders zijn een weekeind weg.
Zó fijn om even met zijn tweetjes te zijn. Hele dag top2000 luisteren, samen koken en nu maakt hij pan-tosti’s. Heerlijk om even helemaal niks te doen en vol op te genieten :heart:

Edit: @SelenaGomez wat gaaf!! Gefeliciteerd, geniet van je dag! X

5 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!

2 likes

De afgelopen maand is mijn vriend ziek geweest en nu ben ik ziek. Daardoor is ons seksleven deze maand eigenlijk niet bestaand. Dus ik zei net tegen mijn vriend dat dat echt kut is. Toen zei hij: “Mij maakt het niet uit, als je me elke avond naast je laat slapen dan maak je me al de gelukkigste man op aarde”

Nou dan smelt ik gewoon helemaal weg hoor

35 likes

Wij zijn al een tijdje bezig met kinderen krijgen, maar dat gaat nog niet helemaal zoals we het graag zouden willen. Desondanks wil ik toch in elke winkel naar babykleertjes kijken en m’n vriend gaat dan altijd heel braaf mee haha.

Vandaag was het dus weer zover en stonden we in de Zara en toen hield hij zelf een kledingstukje omhoog en zei heel lief: hier zie ik echt een kleine Jetlag in voor me. Dat vond ik zo cute!

14 likes

Gister hadden we het over de troetelbeertjes en hij zei dat die dat introliedje zo leuk vond. Dus ik zette dat aan en hij ging met z’n ogen dicht zo helemaal mee bewegen en hij was zo vreselijk schattig echt ik smolt!!

8 likes

We gingen vandaag curry eten, maar het bleek voor mij echt veel te pittig. Toen heeft mijn vriend McDonalds voor me gehaald ahahahahha zo cute

12 likes

M’n vriend legt gelijk de lat hoog voor de rest van het jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Lekker!

Mijn vriend vergat me gewoon, die maakte alleen ontbijt voor zichzelf :rofl:

1 like

Ja dit moet nu elke dag he

1 like

Haha JA!

Overigens heeft ie Brinta in de yoghurt gedaan (dat hoort niet, moet met warme melk!) maar verder was het wel heel lief. Ben alleen nu niet echt van plan om uit bed te komen :sweat_smile:

3 likes

Er hangt een nieuwe wc rol. Goed opgehangen ook nog. Mijn jaar kan nu al niet meer stuk.

44 likes

Ik was vannacht echt onwijs dronken, alles draaide en ik had het ijskoud. Dus toen hebben we eerst samen gedouched zodat ik niet om zou vallen en op kon warmen. Toen ik erna op bed lag kwam hij aan met mn kruikje met warm water er in en drinken voor de nacht <3

9 likes

Aah dit is zo lief!

Mijn vriend is ook altijd zo zorgzaam. Echt zo fijn is dat

4 likes

we waren met nieuwjaar met een grote groep maar om 00:00 kwam mijn vriend naar mij toe en tilde mij op zoals in films en fluisterde heel lief ‘zo blij dat ik 2018 met jou heb mogen meemaken, ondanks alle zware momenten, ik heb zoveel zin in 2019 en meer’
arhhhh zo zoetsappig maar o zo lief :pleading_face:
was echt zo’n magisch moment met vuurwerk en shit. als iemand er een foto van had gemaakt dan had je een mooi pinterestplaatje weet je wel hahaha

33 likes

Ik wilde met oud en nieuw even een leuke foto van ons hebben en hij accepteerde de gehele fotoshoot en het was zo kjoet

10 likes

Mijn vriend heeft zijn huur opgezegd en komt vanaf volgende maand bij mij wonen!

74 likes

We passen twee weken op ‘t huis van z’n ouders omdat die op vakantie zijn, en het is zo chill. Juist het huiselijke (samen de afwas doen, beetje opruimen, voor elkaar koken) geniet ik enorm van. En nu zit hij een serie op Netflix te kijken en lees ik een boek. Lol, dit klinkt vast heel saai en normaal voor velen, maar ik kan echt niet wachten tot we gaan samenwonen. Zo relaxed dit.

Volgens mij denkt mn vriend er ook zo over want elke keer als ie langs me loopt (omdat ie bv naar de keuken moet) geeft ie kusjes haha

/klef

23 likes

Mijn vriend ziet er een beetje uit als een gangster, beetje ruig en stoere kleding, maar van binnen is het echt een softie, zooo lief. Hij is zo ongeveer beste vrienden met mijn (zeer kritische) oma en gisteravond zat hij heel enthousiast te vertellen over een zeep en crème die hij graag wil omdat de vriendin van een van zijn vrienden die had gekocht en hij er elke keer aan gaat ruiken als hij bij hun thuis is (de zeep dus, niet de vriendin)
:heart_eyes:

16 likes

Ik ben echt onredelijk boos en chagrijnig de afgelopen paar dagen en hij heeft zoveel geduld en geeft me juist steeds extra kusjes :heart:

1 like