Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend lijkt op Thierry Baudet.
Vind ik niet erg :drooling_face:

Hij is qua persoon wel veel leuker natuurlijk!

7 likes

Ja en dit is echt

3 likes

Mijn vriend lijkt een beetje op Matt Damonā€¦ maar ook wel Chris Pine
Beetje een mix

1 like

Die van mij krijgt dat ook vaak te horen. Werd zelfs wel eens verward met Tim toen hij mee deed aan WIDM. Zelf zie ik het niet.

1 like

Mijn vriend en ik zitten in matchende kerst-onesies. Het is onze eerste kerst samen en het is alleen maar helemaal geweldig. Ben superblij :heart_eyes:

9 likes

Ik ben afgelopen dagen voor het eerst lang aaneengesloten met mijn vriend samen geweest en het was zo fijn. Hij is net weg en ik mis hem nu al een beetje. En hij appte net ook dat hij alweer zin heeft om samen te zijn, ik ga even nagenieten!

4 likes

Mijne hoort regelmatig dat hij iets weg heeft van Lars Veldwijk. Vooral van de zijkant als hij lacht, zelfde baard/mond/ogen en lachrimpeltjes.

Maar wel een heel andere uitstraling, denk dat het vooral zit in de manier van bewegen ofzo ook. Heel gek haha.

2 likes

Zo verwend door mijn vriend en schoonfamilie met kerst, echt veel cadeaus gekregen en vind het daar ook altijd zo gezellig. Zijn ouders zijn leuk en opa en oma en broer. Echt fijn. Net zo fijn als bij mijn ouders thuis. Ben ik echt super dankbaar voor!

4 likes

Ik mis wel echt de fotoā€™s bij al die vergelijkingen met beroemdheden :biggrin:

6 likes

Mijne is te vinden op mā€™n Instagram maar ga zā€™n hoofd niet hier online gooien haha.

Bij mijn schoonouders is een vechtscheiding aan de gang en ze betrekken helaas de kinderen er continu bij. Het ā€˜gelukā€™ uit dit verhaal is elke keer als we thuis komen of met zā€™n tweeĆ«n op pad zijn hij me verteld hoe blij hij is met mij, onze relatie en de rust die hij heeft bij mij :heart:

3 likes

Ik zou met een vriendin een dagje naar Duitsland gaan voor een kerstmarkt. Mijn vriend vroeg of hij ook mee mocht en mijn vriendin en ik vonden het prima. Hij heeft heen en terug alles gereden (2,5 uur enkele reis vanaf ons) en niet gezeurd dat we lang in winkels waren.

21 likes

Wat rot voor je vriend zeg! Fijn dat je vriend die rust nu wel bij jou kan vinden.

@littlenumbers Jaaa ik wil ook kunnen vergelijken. Kan dat niet in een pb? :sweat_smile:

Mijn vriend lijkt wat op Benjamin Pavard. Zaten lekker voetbal te kijken komt hij de hele tijd voorbij in beeld haha

Hij zei tijdens kerst: ā€˜wil je nog all you need is love kijken? :relaxed:ā€ Toen ik ā€˜m op derde kerstdag eraan herinnerde, stribbelde hij eerst tegen om een beetje stoer te doen maar al snel zat ie met mij onder een dekentje snacks te eten en te janken. En dan knap ik bijna uit elkaar van liefde :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Weet niet zeker of het nou in dit topic moet of in het leed topicā€¦ sinds een tijdje slaap ik echt bijzonder slecht (lees 4/5 uur per nacht) behalve als ik bij mijn vriend slaap. Dan slaap ik rustig 10 uur achter elkaar. Ik wil echt niet zoā€™n klef meisje zijn haha!! Maar snel samenwonen dus :raising_hand_woman:

6 likes

Ik weet eigenlijk niet op wie mijn vriend lijkt? Hij krijgt heel vaak te horen 'wooooow jij lijkt echt op random persoon met baard!!!11!!1! 9 van de 10 keer is die baard dan ook echt de enige overeenkomst :thinking:

2 likes

Mijn vriend moet soms op zijn werk slapen (bereikbaarheidsdienst en we wonen ver weg van zijn werk) dus ik wilde hem verassen door daarheen te gaan met OV en ook te kunnen blijven slapen en morgen gezellig samen naar huis te rijdenā€¦
Heeft hij met een collega geruild zodat hij niet hoefde te slapen :joy: Gelukkig op tijd gecommuniceerd voordat ik 3,5uur was gaan bussen ā€¦

7 likes

image
Heel erg vaak met bovenstaande. Ik vind het helemaal geen leuke kerel maar snap de vergelijking wel opzich. Alleen mn vriend is veeeeeel minder gladjes :joy:

Ik ben jarig en een beetje dronken maar mijn vriend is zoooo lief. Het ging een tijd niet goed maar we werken er zo hard aan en nu kom ik thuis van mijn feestje ligt een cadeautje op tafel dat ik een nieuwe piercing mag laten zetten (wil ik al heel lang) en twee kaartjes voor Ariana Grande en I loooove her haha <3. Zo lief. Had ook niets door. Hij had voor om 12 uur ook een vuurwerkje geregeld en toeters en van alles. Wat een schatje. Oke snel slapen dooooeeiii!

28 likes

Wat lief!!! Mooi begin van je verjaardag. Gefeliciteerd! :tada:

2 likes