Het geluk dat een relatie heet

Hahaaaaaa mijn vriend heeft me zijn sleutel gegeven wat op zich al leuk is maar nog leuker is dat ik dan een kerstpakket bij hem thuis kan neerleggen komend weekend (krijgt hij niet op z’n werk, vond ik toch een beetje sneu). Ik hou echt van cadeaus geven maar word er tegelijkertijd heel awkward van dus dit is perfect :ok_hand:

19 likes

Ah wat lief dat je dat doet!

2 likes

Onze vakantie gaat misschien niet door dus stelde voor om dan in het najaar te gaan. Mn vriend vond dat niet een heel handig plan want hij wilde dan graag samen met mij een huis kopen :sob::heart::heart::heart:

19 likes

Mijn vriend spreekt inmiddels het Limburgse dialect dat ik met familie en vrienden spreek best wel goed. Waar we hem eerst nog een beetje uitlachten als hij ons napraatte, klinkt het nu vrij ‘echt’. Ik vind het zooo schattig dat hij daar zo de moeite voor doet. Het is nergens voor nodig, maar het betekent toch wel iets voor me.

12 likes

Mijn vriend heeft soms iets weg van Johnny Flynn, zelfs inclusief het soort character dat ie vaak speelt haha.

4 likes

Wooow is hij van Kruistocht in spijkerbroek? Had als kind echt een crush op hem hahahaha

Haha ja klopt! Ik had 10 jaar geleden ook een crush op hem, maar als singer-songwriter.

Ik vind het leuk dat hij niet standaard knap is, maar ‘iets’ heeft. Daar val ik op en dat heeft m’n vriend ook wel. Maar het is dus ook soms een beetje hoe hij speelt (bv in de serie lovesick. Staat op Netflix en is heel leuk! Haha).

2 likes

Ik vind mijn vriend een beetje lijken op Emile Hirsch in Into The Wild (totaal niet in andere films), alleen is mijn vriend blond en heeft hij een totaal andere gezichtsvorm (niet zo hoekig en langer). En ik zag laatst een foto van toen mijn vriend 15 was en hij doet me sterk denken aan een jonge Maarten Lakemeier haha, alleen 10 jaar laten zijn de gelijkenissen er niet meer.

Foto’s

Vooral hier
image


Haha ga geen foto’s plaatsen van mijn vriend, hoe graag ik ook de gelijkenissen zou willen laten zien.

@tuula Ik vind Lovesick zoooooo leuk

3 likes

Ik heb ontzettend last van mijn rug.
Afgelopen avond mocht ik een film uit kiezen (dat werd een kerstfilm), was hij super zorgzaam én kreeg ik chocolade en thee op bed.
Hij zorgt altijd zo goed voor mij als ik ergens pijn heb of als ik ziek ben. Vind dat zo lief!

4 likes

Ja hij lijkt heel erg op baby driver (of andersom :wink:) oftewel Ansel Elgort

8 likes

Als hij zn bril op heeft lijkt hij op Henry Cavill in Batman v Superman :smiling_face_with_three_hearts: als we een chilldag houden en film gaan kijken doet hij altijd zn bril op voor mij haha
tenor

11 likes

Mijn vriend en ik ‘moeten’ morgen al redelijk vroeg naar zijn ouders want ze doen daar altijd 's ochtends cadeautjes, maar we wouden onze cadeaus voor elkaar thuis doen. Dus vanochtend ik bed hebben we min eerste kerstdag bedacht en we hebben net cadeautjes gedaan zodat we morgen niet hoeven haasten, en het was zo leuk en hij heeft echt lieve dingen gegeven :heart:

Zo’n leuke vraag! Mijne zit tussen Paul Newman en Dennis storm inimage image

7 likes

Omg, ik heb zo’n lief kerstkaartje gekregen van mijn vriend! “Een kaartje omdat je - nog heel even - zo ver weg bent.” Volgend jaar gaan we samenwonen en we kunnen echt niet wachten. Er staan zoveel lieve woorden in :cry: :heart: En het toppunt: hij heeft mijn konijnen getekend. Oké eentje heeft meer weg van een miereneter, maar hou op ik vind het zo schattig!

Konijntjes

37 likes

Ohhh wat ontzettend naar van je kies. En dat zo vlak voor kerst idd. Sterkte! Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van de kerstdagen. Laat je maar lekker verzorgen door je vriend :blush:

1 like

Mijne wordt door vrienden vaak het jongere broertje van Frans Duijts genoemd. :face_with_hand_over_mouth:

En hij zei vanochtend dat ik met mijn out of bed kapsel leek op Maroeska van Heel Holland Bakt.

  • Hij kijkt Heel Holland Bakt met me mee
  • Hij kíj́kt ook echt want hij noemde de naam van een deelneemster.
9 likes

Ah mijn vriend heeft eten gehaald voor vanavond en staat nu te koken. Maar hij heeft ook goede wijn gehaald, gin tonic, ijs, broodjes voor morgen en sap

4 likes

Ik heb al meerdere malen gehoord dat mijn vriend op yung felix lijkt maar dan zonder gouden tanden :joy:

Haha, mijne ook.

Mijne lijkt een beetje op Freddy Mercury maar dan met een beter gebit en iets kleiner hoofd.

3 likes